Előző részből:
Grimaszoltam egyet és felmentem a szobámba,kifeküdtem és el is aludtam.
~~~Reggel 10:23-kor keltem,a telefonom a kezembe vettem és elkezdtem lapozni a Facebookot,a TikTokot,küldtem egy snapet. (Snapchat).Aztán felmentem az instára.
Snap,amit küldtem:
Az instán sem volt semmi érdekes,ezért kikeltem az ágyból és felvettem a legelső szettet,amit megláttam.
Szett:
(Kalappal együtt.Szerk.)
Lementem egyenesen a nappaliba,ahol Kevin és Dani ült.Szóóval Dani itt aludt.
-Reggelt! - szóltam oda hozzájuk.
-Neked is! - mondták.
-Laza napod van.A ruhád alapján.Sose veszel fel rózsaszínt. - nevetett Kevin.Majd csatlakoztunk Danival is a nevetèsben.
Mentem a konyhàba lefőzni egy kávét,és visszamentem a nappaliba.Szürcsölgettem a kávém és beszélgettem Kevinékkel,de megzavart egy értesítés.
@brunopeto elkezdett követni téged.
Neee,uristeeen.Örültem de eszembe jutott az este,hogy mi törtènt.
A mosoly lehervadt az arcomról és basszus Kevin is most kezd el kérdezősködni.-Naaadee,Natiikaa.Mi volt tegnap?Kivel találtad magad az ágyban.?- kérdezte tőlem majd egy perverz mosolyt húzott a szàjàra.Gondolkoztam,mondjam-e el neki,vagy ne.Hát egyszer élünk.Mi baj lehet belőle?.
-Brunóval. - mondtam komolyan erre elnevette magát de,mikor észre vette,hogy nem viccelek elkomolyodott.
-Uh nem gondoltam komolyan.De most kajak? - elkezdett megint röhögni.
-Ne nevess,kifut a bab leves. - forgattam meg a szemem.
Néztem a TV-t. A Harry Potter ment benne.IMÁDOM!Örök kedvenc!
Néztem kb fél órát és bealudtam.
Kevin és Danit hallottam beszélgetni mikor ébredeztem,de tetettem magam aludni.Kevin:Hallod tesóó.
Dani:Na?
Kevin:Csinálni kéne egy házibulit és elhívni Brunót is.
Dani:Jaa kajak és hátha összejönnek Nathasával.Láttam Kevint bólintani,mert már kinyitottam a szemem.
-Kizárt! - szólaltam meg erre mindketten rám kapták a fejem. - Nemnem!
-Most miéért? - kérdezte Kevin,már éreztem,hogy idegesíteni akar. - Összeilletek.
-Te meg anyáddal illesz össze! - mosolyogtam.
-Az én anyám a te anyád is.Szóval kuss,mert levágom a nyelved. - parancsolt rám.
-Jaj boccs már,megne haljunk. - tettem a kezem a szívemre.
Már csak annyit hallottam,hogy köcsög,mert mentem fel a szobámba.
Elővettem a telefonom és felhívtam a körmösöm.
Szeretnék műkörmöt csináltatni.
A körmös azt mondta,hogy már indulhatok is,mert ma nincs senkinek időpontja.
Nem öltöztem át,mert nem volt kedvem szóval lementem a lépcsőn Kevinékhez.-Elmentem a körmöshöz. - szóltam oda,majd becsaptam a hátam mögött az ajtót.
Mikor odaértem megmondtam a körmösnek,hogy milyen körmöt szeretnék.
2 és fél óra volt,kifizettem és indultam haza.A köröm:
Egy egyszerűt csináltattam,nem akartam annyira csicsásat.
Beléptem az ajtón és azt kívántam,hogy maradtam volna ott a körmösnél.———————————————————-
Halii!
Nem lett annyira hosszú ez se.
Hogy tetszik eddig?Írjátok meg a
kommentekhez és vote-oljatok!
Köszönöm!🫀
YOU ARE READING
Két tűz között. - Pető Bruno ff./Befejezett
RomanceEgy 17 èves lánynak egy koncert miatt az egèsz èlete megváltozik,a lányt fogja érni szomorúság,szenvedèly,boldogság ès szerelem! Ha tetszik olvass bele!🥰