28.Rész

783 33 8
                                    




-Jó reggelt.Hogy aludtál? - keltett Kevin.

-Reggelt.Jól,köszönöm.De mi ez a kedvesség? - kérdeztem nevetve bátyámtól a 10 milliós kérdést.

-Nem lehetek kedves a húgomhoz? - kérdezte.

-Hát dee,csak furcsa volt ez tőled - keltem ki az ágyamból.

-Kimegyek,öltözz fel.


Kevin kiment,én pedig odamentem a szekrényemhez.Egy fekete farmer nadrágot vettem fel,mellé pedig egy citromsárga gumis Crop-Topot.

Bementem a fürdőszobába és megcsináltam a teendőim.

Miután végeztem lementem a fiúkhoz.

-Sziasztook. - köszöntem nekik.

-REGGELT. - kiabálta Manu.

-Nem értem.Ma mindenki meg van bolondulva? - nevettem.

Bementem a konyhába,hogy igyak kávét,és ott láttam Vinit és Kevint beszélgetni.


-Oh,szia Vini. - köszöntem félénken.

-Hello. - rosszul esett,hogy így köszönt.Na de a multkori beszélgetés sem esett olyan jól.

-Akkor hagylak titeketbeszélgetni. - mondta Kevin,majd kiment.

-Hogy vagy? - kérdeztem és félve ránéztem.

-Nem kell úgy tenni,mintha érdekelnélek. - ivott bele az üdítőjébe.

-Igenis érdekelsz,csak... - nem tudom mit mondjak.Nagyon is érdekel,hogy mi van vele de nem szeretném tönre tenni a kapcsolatomat Brunoval.

-Nem is tudod befejezni a mondatot.Nem érdekellek.Én ezt megértem,barátod van.Ez teljesen normális.Nem szeretnéd tönkre tenni a kapcsolatotokat.Érthető. - éreztem,hogy ezt nagyon lenézően mondja,ezért kicsit szomorú lettem..

-Vini...nagyon is érdekel,hogy mi van veled! - mondtam egy könnycsepp kíséretével.

-Köszönöm. - mondta egy gúnyos mosollyal. - De engem meg nem érdekel,hogy veled mi van.

Elment.Csak így itt hagyott.Nem érdeklem őt?De én nem akartam,hogy ez legyen.Nagyon is kedvelem őt,de itt van Bruno.

Kevin bejött a konyhába és töltött a poharába kólát,majd rám nézett.

-Én is voltam egy ilyen szituációban,csak abban én voltam Bruno. - szóval hallott mindent. - Az lett a vége,hogy a csaj nem engem választott,szóval ezt értsd úgy,hogy te nem Brunot választod,hanem Vinit.Nem tudom,hogy érted-e.Annyit akarok ezzel mondani,hogy ismerős a helyzet,és légyszíves hozz helyes választást.

-De én nem az a lány vagyok,aki inkább a haverodat választotta helyetted.Én nem fogok Bruno érzéseinek ártani! - szögeztem le Kevinnek.

-Hát jó.Majd meglátjuk,hugicám. - majd kiment.


Inkább felmentem a szobámba és leültem Rajzolni.Nem tartott sokáig,mert csörgött a telóm.Laci neve villant fel.

-Igen? - szóltam bele.

-Szia Natascha.Én nem tudom mi történt köztetek Brunoval de kurvára kivan. - mondta Laci.

-De Laci.Semmi nem történt.Nem is veszekedtünk. - mondtam értetlenül.

-Akkor nem tudom,de gyere át és beszélj vele. - majd kinyomta.


Lementem a lépcsőn é felvettem a cipőmet.Egy "Majd jövök" után elmentem.15 perc alatt oda is értem Laciékhoz és becsengettem.

-Gyere. - hívott be Laci.Bementem és odamentem Brunohoz,aki a kanapén itta a Whiskey-ét.

-Bruno,mi a baj? - kérdeztem,közben megakartam ölelni de elhúzódott.

-Vini itt volt. - nézett rám,majd folytatta volna de közbe vágtam.

-Akármit is mondott,nem igaz!Ott volt nálunk és egy kicsit összevesztük,ezért gondolom tönkre akarja tenni a kapcsolatunk.Semmi nem igaz. - suttogtam az utolsó mondatot.

Bruno csak nézett és megölelt.

-Szeretlek. - suttogta.

-Én is szeretlek és,hogy csak tudd,sosem ártanék az érzéseidnek! - néztem a szemébe.

Erre ó csak megcsókolt és 2 percig csak smároltunk.

-Nekem haza kell mennem,holnap majd talizunk. - csókoltam meg és elindultam haza.


Mikor hazaértem,felmentem a szobámba és befeküdtem az ágyamba.Még csak 14:43 van és ennyi minden történt.A gondolkodásom közben elaludtam.


–––-------------------------------------------------------

Haliiii,a mai resz csak ennyi lenne.Remelem tetszik.KERLEK IRJATOK MEG,HOGY BRUNOVAL SZAKITSUNK MOST ES JOJJUNK OSSZE Vinivel vagy neee?!

pusziiiii

Két tűz között. - Pető Bruno ff./BefejezettWhere stories live. Discover now