<Natascha szemszöge>
Szombat.Szombat vaan.
Végre.Kikeltem az ágyamból,aztán bementem a fürdőszobámba rendbe rakni magam,mert nem néztem ki valami fényesen.
Miután megmostam a fogam és az arcom,visszamentem a szobámba és kerestem valami egyszerű ruhát.
Ruha;
Majd feltettem egy laza sminket,ami a szempillaspirált és a szájfényt rejti.
A szobámban nagyjából kitakarítottam,majd lementem a konyhába.
- Reggelt! - köszöntem Manuelnek,mivel csak őt láttam a konyhában.
- Jobbat. - jött a válasz a fiútól.
- Mit tervezel mára? - kérdeztem "mostoha bátyámtól".
- Szerintem elmegyek a Spacc-al a városba. - mondta. - Na és te?
-Még nem tudom. - kaptam egy üzenetet és elővettem a telefonom.
-Bruno? - kérdezte mosolyogva a fiú.
-Aham.
Azt kérdezte Bruno,hogy elmegyek-e vele ma az egyik koncertjére.
Persze igent mondtam,és megbeszéltük,hogy mikor jön értem.Ugye a Manuel meg a Spacc olyan délután 3 óra körül mennek a városba és kb 5-re itthon lesznek,úgyhogy pont idér Laci,mert 5:30-kor indulunk a helyszínre.
Budapesten a Madam-ban lesz.
-Koncertre megyek.Méghozzá Brunóék koncertjére. - mondtam mosolyogva.
-Bezzeg az enyémre nem jöttél. - durcizott be,mire megráztam a fejem mosolyogva és elhagytam a konyhát.
Felmentem Kevin szobájába,megnéztem,hogy mit csinál.
Mikor beléptem,hát..nem azt láttam,amit látni szerettem volna.
Bent smárolt egy csajjal.De hát ő nem a Lillával van?
Szőke haj,tökéletes alak.Tipik pláza cica.-Khm. - köhögcséltem.
-Oouh,sziia. - vakarta meg a tarkóját piros fejjel a bátyám.
-Helloo. - köszöntem elég kedvesen.
-Szia. - köszönt vissza a lány.Hm.Kedves.De remélem nem jön össze Kevinnel.
-Hát itt mi történik? - igyekeztem nem lekiabálni Kevin fejét.
-Semmi,mi csak..mondtam neki valamit.De Nati,tudnánk beszélni? - kérdezte a bátyám.
bólintottam és kimentünk a szobájából.
-Kevin,végre találtál egy normális lányt,Lillára gondolok - forgattam meg a szemem,majd folytattam. - erre te eldobnád egy ilyen műbaba miatt?Ez azért szánalmas.
-Figyelj Natascha.Ő csókolt meg... - itt közbe vágtam inkább.
-Nem hiszem el.Miért mondja ezt minden fiú? - suttogtam neki idegesen,nehogy meghallja a cicababája,majd ott is hagytam,de mielőtt bementem volna,visszakiabáltam neki. - Tüntesd el innen a lányt,mert nincs kedvem hallgatni a nyávogását,kössz.
Bementem a szobámba és elővettem a telefonom,majd tárcsáztam Brunot.Az 5. csengés után fel is vette.
-Szia,Baj van? - kérdezte Bruno.
-Szia,nem csak Kevinnek itt egy csaja és ideges vagyok de mindegy.Miújság? - ültem le a babzsákomra.
-Hát semmi különös amúgy.Most ment el a Laci Petiékhez.Veled mizu? - jött a válasz a kérdéssel együtt.
-Gondoltam megnézek egy filmet,aztán meg készülődök.
-Ha akarod akkor átmegyek.
-Perszee.Gyere. - mondtam neki.
Még beszélgettünk 5 percet körülbelül,aztán meg mondta,hogy elindul hozzám.Egyénként boldog vagyok Brunoval.Vinit azért sajnálom egy kicsit de megbántott és neki kell bocsánatot kérni-e.
Gondolkodtam még a sulin meg mindenen,de a csengő mgszólalt.
Lefutottam,majd szinte kitéptem az ajtót és megöleltem az ajtóban álló személyt.
-Ennyire hiányoztam? - kérdezte nevetve Bruno.
-Felőlem el is mehetsz. - nyújtottam ki a nyelvem.
Nevetett egy utolsót és felmentünk a szobámba,eldöntöttük,hogy ketten nézzük a filmet.Hát megint én döntöttem el,hogy mit nézzünk.A Harry Potterre esett a választás.
A film felénél éreztem,hogy becsukódnak a szemeim,szóval elaludtam.
Mikor felkeltem Bruno már nem volt mellettem.Remélem nem késtem le a koncertjét.Gondolom felkeltett volna.
Lesétáltam a lépcsőn és Lillát láttam Kevinnel,Manuval és Brunoval.
-Mizu? - kérdeztem tőlük.Láttam,hogy Lillának könnyes a szeme,ezért ránéztem Kevinre,erre ő csak bólintott.Lilla megtudta.Gondolom látta,mikor Kevintől eljött a lány.
Leültem Bruno mellé és ránéztem,majd a lépcső felé irányitottam a szemem,hogy menjünk fel.
Felálltunk és elköszöntünk,majd felfutottunk a szobámba.
-Olyam jó,hogy felkeltél.Kurvára kellemetlen volt ott ülni egyedül. - mondta Bruno kifújva a levegőt.
-Elhiszem. - mosolyogtam rá.
-Van még 2 és fél órád elkészülni,mert utána indulnunk kell. - mondta a barna hajú fiú.
-Jó,de akkor menj le.
-Megint? - nyavalygott. - miért kinzol?
Miután kiment a szobából,elővettem egy fekete térdnél kivágott farmernadrágot,mellé pedig egx fehér,hátul összekötős haspólót.Cipőnek a fehér AIR-forceomat vettem fel.
Sminkből nem raktam fel olyan sokat csak egy kis szempillaspirált,átlátszó szájfényt,ami csillog és még húztam egy tus vonalat.
4:45 volt mire végeztem,úgyhogy van még 45 percünk elindulni.
Lementem a fiúkhoz,Manuel és Bruno csak mosolygott,én meg vártam Kevin engedélyét,hoy ebben a ruhában mehessek.
-Szép vagy. - nézett rám Kevin is.
-MII?Te most azt mondtad,hogy szép vagyok?Beütötted a fejed? - poénkodtam,erre csak mosolygott.
-Gyere,még elkell mennünk Petiékhez felvenni Lacit. - állt fel Bruno.
-Stipi–stop,én ülök elől. - futottam a bejárati ajtóhoz.
-Ezt majd Lacival kell megbeszéld. - nevetettek Brunoék.
Elköszöntünk Manueléktől és elindultunk Laciért.
—---------------------------------------------------------------------------
645 szóóó.Bocsánat a késésért,próbálok mostmár mindennap kirakni legalább egyet.pusziiiiiiiii
YOU ARE READING
Két tűz között. - Pető Bruno ff./Befejezett
RomanceEgy 17 èves lánynak egy koncert miatt az egèsz èlete megváltozik,a lányt fogja érni szomorúság,szenvedèly,boldogság ès szerelem! Ha tetszik olvass bele!🥰