Hali!Még így a rész elején elszeretném mondani,hogy tudom azt,hogy 2x raktam ki a 10. Részt de,amikor másodjára raktam ki akkor egy kicsit többet írtam bele.Nem tudom,hogy hogy írjam le,hogy értsétek.
Még azt elszeretném mondani,hogy nem tudok kommentekre válaszolni!❤️🩹🤕
———————————————————————————-Szóval.. - kezdett bele Bruno. - A koncert estéjéről szeretnék beszélni.Elég furcsa,hogy ez pont velem és veled történt meg,mivel te vagy az egyik haveromnak a húga ugye,és érted.
-Háát igen. - nevettem kellemetlenül.
-Szóval az van,hogy nem hiszem,hogy jelentett neked valamit és szerintem nekem sem,úgyhogy felejtsük el,jó? - azt hittem ott helyben elsírom magam.Alig bírtam megállni a lábamon,de muszáj volt mondanom valamit.
-Igen,nekem sem jelentett semmit.Ez csak egy véletlen volt. - próbáltam mosolyogni,ami nem aratott valami nagy sikert.Szomorú voltam.Nekem igenis jelentett valamit.Kimentem a teraszról és felmentem a szobámba.
Bementem a fürdőszobámba és elkezdtem fürdeni.
Majd mikor végeztem felvettem egy fekete crop toppot és hozzá egy rövidnadrágot.
Fogatmostam és lemondtam magamról a sminkem,megjegyzem még,hogy csak szempillaspirált és szájfényt szoktam használni.Bementem a szobámba befeküdtem az ágyamba és elkezdtem nézni az Anne e-vel a végén-t.
Fél óra múlva már nem tudtam tovább nézni.
Sírtam.
Azt hiszem,hogy szeretnék valamit Brunotól.
Ő számomra nem csak egy barát.
De ő megmondta a szemembe,hogy neki semmit nem jelentett.Gondolkoztam még egy kicsit.Majd felhívtam Anyumat.
-Szia anyu. (📞) - szóltam bele.
-Szia kicsim.Valami baj van? (📞) - kérdezte aggódottsággal a hangjában.
-Háát majd mesélek.Most csak felhívtalak,mert megakartam kérdezni,hogy valamikor nem megyünk el ketten a városba? (📞)
-De,persze drágám.Holnapután ráérek.Ha jól tudom akkor nálatok holnap házibuli lesz. (📞) - hallottam,hogy mosolyog.
-Igeen.Majd áthívom Dorinát is. (📞)
-Jólvan.Van az a Bruno fiú.Nagyon aranyos fiú. (📞) - egy kicsit bekönnyesedett a szemem de gyorsan letöröltem,hiába nem látja.
-Ahaam.Tényleg az. (📞)
-Illene hozzád.Na de mindegy,majd holnap beszélünk jó? (📞) - Naigen.Jó is lenne ha együtt lennénk. - Szeretlek.
-Okés,Szeretlek.Szia. (📞) - majd kinyomtam.
Leültem az asztalhoz és folytattam a rajzom,amit már 4 napja csinálok.1 óra múlva kb,már készen is volt.
Rajz:
Azt tudni kell,hogy imádom Ariana Grandét.
Ő a példaképem,kedvenc énekes,színész nőm.
Csináltam egy instastoryt és kiraktam.Story:
Miután kiraktad kaptál egy csomó üzit,és mivel unatkoztál válaszoltál párra.
Üzenetek:
Manuelsingxmanuelsingx:Aztakurvaa🤯Ezt hoogy?
kov_natii_.:Hát tehetség😌
manuelsingx:Egoista.Ügyes vaagy🤍
kov_natii_.:Koszonom🥺🤍
------------
Spacc.official
spacc.official:Tanits mester👄🙏🏾
kov_natii_.:Neked nincs már mit tanítani.😭
spacc.official:Tiszteletem❤️
—————
nataschakovesi.fanpage.
nataschakovesi.fanpage.:Nemhogy szép de még tehetséges is vagy!🥰❤️
kov_natii_.:Nagyon aranyos vagy,Koszonom‼️🫀
nataschakovesi.fanpage.:Köszönöm,hogy válaszoltál.🤯❤️
——————
kkevin_knati.fann
kkevin_knati.fann:Nagyon szep lett!❤️
kov_natii_.:Koszonom szepen.🤍🙏🏾
——————
Sofi_official_page
sofi_official_page:Jujj te lany de tehetséges vagy🤯❤️
kov_natii_.:Koszonoom szepen❤️🔥🥺Jo lenne egy tali mar!!😌
sofi_official_page:Holnap megyek a Vinivel a házibulitokba.
kov_natii_.:Okesoke🤍
--------------------------------
Ennyi lenne ez a resz.
Ha valamit irtok kommentbe
Akkor valoszinuleg csinalok egy olyan reszt,
hogy az elejen valaszolok mindegyikre,mivel
a kommentszekcioban nem tudok valaszolni!🤕❤️
Remelem tetszik!
Lehet,hogy meg ma lesz egy resz!🤍
YOU ARE READING
Két tűz között. - Pető Bruno ff./Befejezett
RomanceEgy 17 èves lánynak egy koncert miatt az egèsz èlete megváltozik,a lányt fogja érni szomorúság,szenvedèly,boldogság ès szerelem! Ha tetszik olvass bele!🥰