„Azt kívántam bárcsak ott maradtam volna a körmösnél."
Mikor benyitottam megláttam az exem,
Aki Marics Peti volt na meg ott ült mellette Valkusz Milán.-Szia Nath! - vett észre Kevin.
-Sz-Szia! - néztem rá.
Kevin nem tud róla,hogy én együtt voltam a Petivel.5 hónapig voltam vele együtt.Most biztos azt gondoljátok,hogy;„Úristen,miért szakítottál vele? Tök helyes."
Naigen.
Emlékezzünk vissza a múltra.Visszaemlékezés:
-Elmegyek fürödni. -Szólt oda hozzám Peti,mire bólintottam.
Míg Peti fürdött akkor nem tudtam mit kezdeni magammal,ezért megnyitottam a Wattpadet és elkezdtem olvasni egy Harry Potteres Storyt.
Olvastam és arra lettem figyelmes,hogy Petinek egyre több üzenete érkezik,ezért megfogtam a telefonját és gyorsan kitaláltam a kódját,ami nem volt nehéz.
Amikor összejöttünk,annak a napnak Dátuma volt a jelszava.
Azaz 210317 (2021.Márc.17.) Jul.21-ig tartott.Megnyitottam a telefonját és sok-sok üzenetet kapott egy Nórah nevű lánytól.
Üzenet:
Nórikah💗🍩:Petii,gyere a Westend elé! Kérdezni szeretnék valamit.
Nórikah💗🍩:Marics,ne poénkodj már,írj vissza.
~~~~~~~~~
Tovább nem tudtam olvasni,mert Peti kijött a fürdőből.
-Mit csinálsz?! - jött oda hozzám,a telefont pedig kikapta a kezemből.
-Én csak.. -nem tudtam végig mondani,mert azt sem tudtam mit mondjak.
-Te csak? - nézett idegesen. - Mindegy!Mennem kell.
Ha akarsz maradsz,ha nem meg akkor menj haza.-De hova? - kérdeztem értetlenül.
-Nem mindegy? - majd rám csapta az ajtót.Zokogni kezdtem,csak sírtam és sírtam.
Néztem ki az ablakon és kaptam egy ismeretlen üzenetet;Ismeretlen: Gyere a Starbucks elé,tudom hol a pasid.
Natascha Kövesi: Ki vagy?
Ismeretlen: Az mindegy,csak gyere.
Natascha Kövesi:Jo.
Nem gondoltam másra csak arra,hogy megtalaláljam Petit és megtudjam,hogy mi van köztük Nórahval.
Felvettem ezt:
Majd elindultam a Starbuckshoz.
Mikor odaértem egy kapucnis alak odaszólt nekem egy "Menj a Westend elé,ott van Peti"-t.
Elkezdtem futni a Westendhez.
Majd egy jó 10 perc múlva odais értem és megláttam Nóraht pár barátjával meg Petivel.-Hello. - mentem oda hozzájuk.
-Nathascha!Mily' meglepetés. - mondta Nórah.
-Nath!Mit csinálsz itt?? - kérdezte Peti kissé idegesen.
-Megszeretném tudni,hogy mi van köztetek Nórahval! - válaszoltam.
-Ogh! Köztünk semmi nincsen! Rémlik a Felelsz Vagy Mersz,mikor legelőször találkoztál velünk? - mondta,mire bólintottam. - Akkor nézd ezt! -Keresett valmit a telefonján!
-Nórah! Ne! - mondta Peti egyszerre egy fiúval.De Nórah megtalálta,amit keresett és megmutatta nekem.
Videóban:
-Ooohhoo,A híres Marics Petit lepattintották! - hallatszott Nórah hangja.
-Nevessetek csak!Meg látjátok mi lesz! - ez Peti hangja volt.
-Mi lesz Peti? - kérdezte Nórah.
-Magamba bolondítom,majd lepattintom - csettintett a videóban.
~~~~~~
-Mivan? - kérdeztem Petitől.
-Nath!Ez a kapcsolatunk előtt volt! - rinyált Peti.
-Hagyjál!! - mondtam és elmentem onnan.
Visszaemlékezé vége!
-Itt van Peti és Milán. - mosolygott Bátyám.
-Igen,látom. - erőltettem egy mosolyt.
-Gyere ülj le. - húzott le a kanapéra.
Leültem Petire rá se mertem nézni csak hallgattam,amiket beszéltek.
Meguntam ezért gondoltam felmegyek.
Elindultam a lépcső felé.-Hé Nath! Peti és Milán itt alszik pár napot! - szólt utánam. - Valamelykőjük majd veled kell aludni.
-Milánnal szeretnék! - jelentettem ki,majd mielőtt felmentem ránéztem Petire,akinek csalódott feje volt.
—————————-492 szó———————-
Halii!
Bocsánat,hogy nem volt rész!
Nagyon elfoglalt voltam és nem nagyon
értem rá!
De mostantól lesznek!!
Ha valaki látta már a Miutánt,az tudja,
hogy a visszaemlékezés onnan van.
Remélem tetszik.
Kérlek írjátok meg,hogy milyen eddig,
mert nem kapok motivációt.Koszonom,puszi❤️❤️
YOU ARE READING
Két tűz között. - Pető Bruno ff./Befejezett
RomanceEgy 17 èves lánynak egy koncert miatt az egèsz èlete megváltozik,a lányt fogja érni szomorúság,szenvedèly,boldogság ès szerelem! Ha tetszik olvass bele!🥰