19.Rész

1K 45 0
                                    

Gördeszkával elindultam Vinihez,közben zenét hallgattam.
Kb 10-15 perc múlva of is értem.
Odamentem a bejárati ajtóhoz és csengettem.
1 perc múlva Vinivel álltam szemben.

-Szia.. - köszöntem.

-Mit akarsz? - ez fájt.Azt hittem,hogy köszönni legalàbb fog.Dehát nem.

-Öhm. - nem tudtam,hogy mondjam,ezért csak néztem a szemébe.

-Igen? - kérdezte megint.

-Én csak elakarom mondani,hogy hogy történt ez az egész dolog. - féltem,hogy elutasít.

-Ne,nekem ehhez nincs kedvem,Natascha. - csukta volna be az ajtót de oda raktam a lábam.

-Ne.Csak hallgass meg!Utána elküldhetsz de hallgass meg!

-Haladj.Nincs időm,Nemsoká jön Dorina. - Mivan?Dorina?Miért?Már a sírás szélén álltam de,azért még megkérdeztem,hogy miért.

-M..mi?Miért? - könnyesedett be a szemem.

-Áthívtam. - válaszolt egyszerűen.

-De..de.Mindegy.Azt hiszem hazamegyek. - meg fordultam de szembe fordított magával.

-Csak megnéztem a reakciód,kb nekem is ez volt,mikor megtudtam,hogy Manuellel is együtt vagy.Nem jön át Dorina.Én nem te vagyok,hogy áthivjam a legjobb barátnőd. - egy kicsit megkönnyebbültem de most sem voltam az igazi.

-A VOLT legjobb barátnőm.De ha megengeded akkor elmondhatom? - néztem a szemébe.

-Mondjad.

-Neem voltunk együtt Manuellel... - elmeséltem neki mindent,mikor a végére értem,hulltak a könnyeim. -És bocsánat.

-Ne sírj. - törölte le a könnyeimet,majd megölelt. - Én kérek bocsánatot.

-Bejössz? - kérdezte 2 perc ölelkezés után.

-Mhm. - bólogattam.

Bementünk hozott nekem inni,majd leültünk a kanapéra.
A kanapé a tv előtt van.Közöttük van egy dohányzó üveg asztal.Majd a szoba jobb oldalán van egy úgymond átjáró,ami a konyhába vezet. Az átjárót úgy értsétek,hogy nem ajtó volt,hanem csak simán át lehetett menni a konyhába. (nem tudom,hogy magyarázzam el.)

Így képzeljétek el;

-Nézzünk valamit? - kérdezte,miközben lefeküdtünk a kanapéra

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nézzünk valamit? - kérdezte,miközben lefeküdtünk a kanapéra.Én a mellkasára feküdtem és bólintottam. - Euphoria?

-Aham,jó lesz.Hol jársz? - néztem fel rá.

-2. Évad 1 Rész.

-Én iis. - mondtam gyerekesen,erre csak cukik fel nevetett.

Néztük a filmet,majd a felénél elkezdtünk pletykálkodni a szereplőkről.

-Phu,amugy úgy utálom azt a Nate-et.Jól néz ki meg minden de valamiért ebben a sorozatban nem szimpatikus. - mondtam neki.

-Jól néz ki?Túlzásba ne essünk! - mosolygott.

-Hát egybe van.Nem csúnya.

-Maddy is nagyon szép,csinos a mosolya... - folytatta volna de közbe vágtam.

-Jójó,mindenki tudja,nem kell elmondani,hogy szép a mosolya meg minden. - forgattam meg a szemem.

-Féltékeny vagy? - mosolygott még mindig.

-Nem!

-De.

-Nem.

-De.

-De. - mondtam.

-Nem. - válaszolta és ràjött,hogy mit mondott.

-HÁÁ. - tapsikoltam örömömben.

Néztük tovább a filmet,nevetgéltünk egymás hülyeségén,majd csörögni kezdett a telóm.

-Manuel. - mondtam Vininek,felvettem a telefont és kihangosítottam . - Szia Manu.Mondd.

-Szia,nem akarom megzavarni azt amit éppen csináltok,de nem jössz haza? -éreztem,ahogy perverzen mosolyog. - Éhes vagyok és nem tudok főzni.Szóval ha lehet akkor told haza a popsid.

-Nem zavartál,csak Vini berakott egy sorozatot  és azt néztük.És Okés akkor mindjárt megyek.

-Mást nem rakott be?Csak a filmet?

-Fhu ha hazaérek megverlek. - mint láttam Vini jól szórakozott rajtunk. - Te meg ne nevess!

-Bocsánat.

-Na mindegy Manuel,15 perc és otthon vagyok.Szia. - és bontottam a vonalat.

-Haza viszlek. - húzott fel Vini.

-Okés. - mosolyogtam rá.

Kimentünk,beültünk a kocsiba és raktam egy zenét.Úgy,mint Manuelnél,elkezdtem énekelni.

Julia Michaels-től raktam be az Issues számot.

-"I'm jealous
I'm overzealous
When I'm down
I get real down
When I'm high, I don't come down
I get angry
Baby, believe me
I could love you just like that
And I could leave you just this fast" - énekeltem.

Ez is az egyik kedvenc zeném.

-"But you don't
Judge me
'Cause if you did, baby
I would judge you too
No, you don't judge me
'Cause if you did, baby
I would judge you too
'Cause I got issues
But you got 'em too
So give 'em all to me
And I'll give mine to you
Bask in the glory
Of all our problems
'Cause we got the kind of love
It takes to solve 'em
Yeah, I got issues
And one of them is how bad I need you
You do shit on purpose
You get mad and you break things
Feel bad, try to fix things
But you're perfect
Poorly wired circuit
And got hands like an ocean
Push you out
Pull you back in" - énekeltem még tovább aztàn megérkeztünk.

-Először is.Gyönyörű hangod van.Másodszor te is gyönyörű vagy.Harmadszor meg - harmadjára megcsókolt.

-Köszönöm.Majd találkozunk,Szia. - öleltem meg.

-Szia.

Mikor bementem a házba Manuel csak a konyhapultnál ült és mosolygott.

-Mit mosolyogsz? - kérdeztem.

-Láttam,hogy mi volt a kocsiban. - mosolygott. - Jóban vagytok?Vagy talán túl jóban?

-Huu,ilyenkor úgy utállak. - csaptam tarkón.

-Ez fájt.

———————
Ez a resz nem lett olyan hosszu de remelem tetszik!puszii❤️

Két tűz között. - Pető Bruno ff./BefejezettWhere stories live. Discover now