30.Rész

794 29 1
                                    


                                   ;҉𝑞𝑢𝑜𝑡𝑒𝑠;҉

𝙷𝚎𝚢,𝚒 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚎𝚝 𝚢𝚘𝚞,𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚌𝚛𝚊𝚣𝚢                        𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎𝚛𝚎'𝚜 𝚖𝚢 𝚗𝚞𝚖𝚋𝚎𝚛,𝚜𝚘 𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚎,𝚖𝚊𝚢𝚋𝚎? ~ By Carly Rae Jepsen.

2 🅽🅰︎🅿︎ 🅼🆄́🅻🆅🅰︎

Kedd vaan.Nincs kedvem suliba menni de muszáj.Tegnap a barátaim azt mondták,hogy ma nem jönnek,mert nekik van ilyen külön tánc előadásuk vagy,hogy mondják.

Kimásztam az ágyamból és megcsináltam magam.Egy szürke farmer nadrágot vettem fel,mellé pedig egy fekete-fehér csíkos has atlétát,ha így mondják.

Lementem a konyhába,Kevin még nem volt lent,de Manuel ott volt,méghozzá Vinivel.Hát ennek nem lesz jó vége.

-Sziasztok. - köszöntem és öntöttem magamnak kávét.

-Jó reggelt. - köszönt Manu.

-Szia,Natascha. - köszönt végül Vini is.

-Mikor indulsz? - kérdezte tőlem az úgymond mostoha bátyám.

-10 perc múlva körülbelül.Miért? - kérdeztem vissza.

-Jaaa,csak kérdeztem.Vini beszélni szeretne veled egyébként. - mutatott a másik fiú felé.

-Akkor gyere. - néztem rá Vinire.Jött utánam,kimentünk a teraszra. - Mondhatod.

-Figyelj,sajnálom... - kezdett bele.

-Azt,hogy tönkre akartad tenni a kapcsolatomat,vagy melyiket is sajnálod? - fontam a mellem elé a karom.

-Mindent.Tudod nekem nagyon tetszettél...

-Ezzel már elkéstél Vini.És én is elfogok késni a suliból,szóval majd máskor beszélünk. - néztem rá. - Szia.


Kisétáltam a házból és mentem az iskola felé.10 perc alatt oda is értem.

Nem fogom levezetni a napom,mert szerintem mindenki tudja,hogy milyen suliban lenni.2 órkor végeztem és elindultam haza.

Útközben hallgattam egy kis zenét Azahriah-tól az Okarit hallgattam.

Mikor hazaértem,Kevinék a kanapén Ps-eztek,gondoltam megijesztem őket hátulról.

A hátuk mögé mentem és a fülükbe mondtam,hogy "BOO".Az ijedségtől felugrottak.


-NATASCHA. - kiabálta Kevin. - Én megöllek.

Elkezdtünk kergetőzni mind a hárman,mind ketten engem akartak elkapni,mikor Manuel elkapott,lefogott és Kevin meg elkezdett csikizni.

-Neee,K..keviin.Ne..már. - sikítoztam.Afiúk csk nevettek,majd egy perc múlva elkezdett csörögni a telefonom. - Engedjetek el,fel kell vennem.

Elengedtek én pedig odamentem a telómhoz.

-Igen? - szóltam bele a telefonba.

-Szia,valszeg én vagyok az utolsó ember,akivel beszélnél de tudnánk találkozni? - kérdezte tőlem Dorina.

-P..persze,a parkban 15 perc múlva. - mondtam,majd kinyomtam.


Visszamentem a fiúkhoz és látták,hogy mosolygok és ezt furcsálták.

-Min mosolyogsz? - kérdezte bátyám.

-Dorina találkozni szeretne velem. - vigyorogtam,mint a tejbetök.

-AZ JÓÓÓ. - kiabált.

-De miért kiabálsz te majom?

Felmentem a szobámba és elkezdtem készülődni.


---------------------------------------------------------------------------------------------

Sziasztok,tudom,hogy ez rövid de ma csak ennyi telt tőlem.Reméelem tetszik.Sziasztok,pusziii.🥰

Két tűz között. - Pető Bruno ff./BefejezettWhere stories live. Discover now