39.Rész

523 18 0
                                    


•5 hónappal később.•

-Kevin,hagyj már. - ütöttem meg egy párnával.

-Légyszi.Csak hallgasd meg. - az új zenéjéről van szó.A csavargóról,azt hiszem ez a neve.Az L.L Juniorral van.

Azt akarja,hogy hallgassam meg de semmi kedvem.

-Fhu.Jó,mutasd de utána szállj le rólam. - forgattam a szemem.

Még nem jött ki a zene,mondtam is neki,hogy majd meghallgatom,ha kijött de rámerőlteti,hogy most hallgassam meg.

Bekapcsolta és hallgattuk.
Annyira nem szoktak érdekelni Kevin zenéi.
Egy volt,amitől fel voltam háborodva.A Chivas.Szerintem az a zene nagyon gusztustalan.Szemtelen a szövege,és utálom,ha valaki berakja azt a zenét.

-Nagyon szuper. - mondtam unottan,miután meghallgattam.

-Igaz? - jött mosoly az arcára.

-Mhm. - mondtam majd felmentem a szobámba.

Brunóval már 5 hónapja együtt vagyunk.Szoktunk veszekedni de ilyen kis piti dolgokon.
Nagyon szeretem és remélem,hogy ő is engem.
Bár mindig velem van és tényleg nem érzem,hogy hazudna vagy valami.

Manuel elvan a saját maga útján.Nemrég jött ki az "Idegen" albuma.Nagyon tetszik.
A kedvencem a "21" a "Balenciaga" az legfőképp azért,mert Ekhoe benne van.És én imádom Ekhoet.
És a "3 nap".
Amit a legjobban utálok az a "Rendben",nem bírom Lucát.
Nem tudom az okát,egyszerűen nem szimpatikus.

Daninak barátnője lett,jön egy új száma.A "Csirió" Kevinnel.
Többet beszélünk mostanában,sokszor megyünk ketten bulizni,na meg persze a barátnőjével is jóban vagyok.Kedves lány és gyönyörű.Komolyan féltékeny vagyok az alakjára.

Kevin kapcsolatának most lett vége.Nem bánom,mivel nem bírtam a csajt szóval nem hat meg.
Persze ő szomorkodik de nincs miért szerintem,mert a lány tök ribancosan nézett ki.

Épp az "It starts with us" könyvet olvasom,de nem tudtam tovább,mert megszólalt a telefonom.

-Hali. - szóltam bele.

-Kinek van holnap születésnapja?Hát neked van születésnapod. - mondta Dani a telefon végén.

Felnevettem,mert úgy csinálta,mintha egy kisbabával beszélne.
Holnap leszek 18,igazából örülök neki.

-Igeen.Nekem lesz.- mosolyogtam de ő ezt nem láthatta.

-Várod? - kérdezte.

-Igen,várom. - mondtam izgatottan.

••••••••••••

Ránéztem a telefonom képernyőjére és 0:00-t mutatott.

18 lettem.
Elköltözhetek Kevintől.Najó nemigaz.
Azt mondta Kevin,hogy hiába 18 lettem,ugyanúgy a kicsi húga vagyok és nem költözhetek el.

Nagyon jó.A gondolat menetemet egy kopogás szakította meg.

-Gyere. - mondtam és felültem az ágyon,mikor megláttam Kevint.

-Ki lett 18? - mosolygott,hogy a fogai kilátszottak.

-Één. - nevettem.

-Boldog születésnapot.Nagyon szeretlek. - jött oda hozzám és megölelt.

-Köszönöm.Szeretlek.

-Amiért 18 vagy azt ne hidd,hogy azt csinálsz amit akarsz. - mutatta fel a mutató ujját.

-Persze,hogy nem.Hogyan is tehetnék olyat,amit szeretnék. - forgattam mosolyogva a szemem.

-Kimegyek.Aludj és holnap olyat bulizunk,hogy sosem felejted el. - mosolygott és kiment a szobámból.

Két tűz között. - Pető Bruno ff./BefejezettWhere stories live. Discover now