16:23
———-———-Nyitom. - mondtam miután meghallottam a csengőt.
-Sziaaaa. - ölelt meg Dorina.
-Szia,gyere. - invitáltam be.
Bementünk és helyet foglaltunk a fiúk mellett.
Már itt volt Dani,Milo,Peti, ugye Manu meg Kevin.
És még várjuk Spacc-ot,Brunot és talán még jön Vini és Sofi.-Hallod,Manuel.Nincs whiskey. - mondta Kevin a fiúnak.
-Menjek el? - rábólintott Kevin,Manu pedig felállt. - jössz velem Natascha?
-Ahaam. - mondtam majd felálltam én is.
Kimentünk a kocsihoz,beültünk Manu pedig kapcsolt egy zenét.
-Kérdezhetek valamit? - kérdezte Manuel.
-Igen.
-Lehet fura meg minden,dee..Huh,szóval van egy haverom,mármint csak volt haverom és fel akar szedni téged.De csak azért,hogy megfektessen.Én meg azt mondtam neki,hogy együtt vagyunk szóval szálljon le rólad.És itt az lenne a kérdés,hogy
lennél-e a kamu barátnőm? - nézett rám kicsit félve.-Hát először is,Köszönöm,hogy nem engedted neki.És másodszor nekem Okés de Kevinéknek elmondjuk,hogy ez csak kamu?
-Hazamegyünk,összehívunk mindenkit és "bejelentjük",hogy együtt vagyunk.Aztán megvárjuk Kevin reakcióját,ha nem örül neki akkor elmondjuk neki,hogy ez csak kamu.Így jó?
-Igen. - talán lehet,hogy Brunot féltékennyé tudom tenni. - És ezt az egészet meddig kéne eljátszani?
-Amíg le nem áll,mert nem adja fel. -bólintottam.
Bementünk a boltba, vettünk 3 Jack Daniels-t és 2 Jim Bean-t. (Lehet rosszul irtam Szerk.)
Az út 15 perces volt,mikor Bementünk már ott voltak Brunoék és Viniék is.
-Sofiii,sziaa. - köszöntem barátnőmnek.
-Szia Natii. - ölelt meg.
-Hali. - néztem a fiúkra,ők meg intettek.
Leültünk és beszélgettünk mindenféle dolgokról.
A fiúk a zenékről,mi lányok 1-szer,2-szer beleszóltunk de többször nem.
Mi lányokkal csináltunk tiktok videókat.Na persze Manuelt is rávettem.
(Nem tudok videót berakni🥲)-Kértek inni? - kérdeztem.
-Igen. - mondták a fiúk,lányok egybe.
-Sofi jössz? - néztem barátnőmre,ő meg bólintott.
Hoztunk mindenkinek Whiskey-t (Jack Daniels).
-Szeretnénk valamit mondani. - mondta Manuel és rá nézett.Huh,megijedtem.Félek Kevin reakciójàtól,igaz,hogy ez kamu de akkor is.
-Ti ketten?Vagy csak te egyedül? - kérdezte Dorina.
-Ketten. - mondtam.
-Együtt vagytok? - kérdezte Dani.
-Hát ezt akartuk mondani,de megelőztél. - ránéztem Kevinre,láttam rajta,hogy mondani akar valamit és inkább,hagytam is,hogy mondja,mert nem akartam,hogy ideges legyen.
-Natascha!Beszélgessünk! - mondta és a konyha felé biccentett a fejével.Manuel megszorította a kezem,ezzel azt mondva,hogy nem baj. (Nem látta senki,max Sofi.)
-Igen.
Kimentünk a konyhába és elkezdte a beszédjét.
-Natascha!Mondtam neked,hogy a haverjaim hagyd békén.Mondtam,hogy ne gyere össze egyikőjüknek sem.Erre te?Persze,hogy azzal jössz össze aki itt is lakik.Nem!Szakíts vele.Nem akarom,hogy megrontson,meg ki tudja mi. - erre beleborzongott.
Inkább,azt mondom neki,hogy tényleg együtt vagyunk.Nem mondhatná meg amúgy sem,hogy kivel vagyok együtt.
YOU ARE READING
Két tűz között. - Pető Bruno ff./Befejezett
RomanceEgy 17 èves lánynak egy koncert miatt az egèsz èlete megváltozik,a lányt fogja érni szomorúság,szenvedèly,boldogság ès szerelem! Ha tetszik olvass bele!🥰