IX

177 25 6
                                    

ALEX DOJEL DO GARÁŽE NÁKUPNÍHO CENTRA A CLAY MI ŠEL KOUPIT NĚJAKÉ KALHOTY. Quackity šel ven a vyřizoval nějaký telefonát. V autě jsem zůstala já a Karl.

,,Bolí tě ta noha hodně?" začne konverzaci

,,Je to lepší, než předtím, mám štěstí, že se mi ten střep nedostal do mého nádherného obličeje" zavtípkuju

,,To je pravda..ohledně té krásy" potvrdí a upřeně se na mě koukne ,,nemáš hlad? Nebo něco takovýho?"

,,Jo, asi jo, ale byla bych radši, kdyby mi bylo teplo"

Přikývne a sundá si mikinu.

,,Na" podá mi jí. Chvíli váhám a nakonec ji přijmu. Nandám si ji přes hlavu, tak i tak mi je zima na nohy.

,,Dojdu ti pro něco k jídlu" jenom oznámí a otevírá dveře ,,hned budu tady"

Fajn. Teď mám šanci se podívat po něčem, co by se mi hodilo. Nenápadně. V zadní časti auta nic není. Myslím si, že něco bude ve předu.

Vylezu z auta a píchne mě bolest. Už to vážně není zas tak hrozný, ale myslím si, že ta rána se bude muset zašít

,,Hej, kam jdeš?" všimne si mě Alex

,,Byla mi v autě zima, tak jdu zvýšit teplotu a sednout si blíž k topení"

Otevřu dveře spolujezdce a sednu si dopředu. Podívala jsem se šuplíku přede mnou. No nene. Pistol

Tohle je má šance, ale zároveň hodně riskantní. To zvládnu, proč bych to nezvládla?

Karlova mikina má kapsu, ale to by tam bylo vidět. Budu doufat, že si toho nevšimne.

Sednu si dozadu, aby to nebylo až tak podezřelé, že ve předu jsem moc dlouho. Alex se zrovna vrací do auta, také vidím Karla, jak jde s jídlem.

,,Už ti je teplo?" sedne si na místo řidiče Alex.

,,Mhm" zabrblám

,,Počkej, takže Karl ti nese jídlo a pro mě nic, jako vážně? Spratek jeden" pozoruje ho

,,Seriously? Mně si nic nekoupil?" založí si ruce na hrudi a dělá naštvaného.

,,Prosím" podá mi kus pizzy. Alex jenom protočí oči.

,,Děkuji" poděkuju mu a ukousnu si ,,hm, es muy buena" Je moc dobrá. Alex se na mě otočí s překvapeným výrazem

,,Já říkala, že vím základní informace o vás všech" pyšně mu připomenu. Alex  Daniel Quackity narozen v Mexiku.

,,Úplně jsem zapomněl" otočí se zpátky ,,nechci nic říkat, ale tvůj táta tu bude tak za čtvrt hodiny, nakonec jsem s ním domluvil, že dáme změnu místa srazu"

,,Za čtvrt hodinu, už?" diví se Karl. Dojím pizzu a jako na zavolání přijde brácha

Nejdříve otevře zadní dveře a dá mi tašku z obchodu s oblečením.

,,Připadám si jako rozmazlená" podívám se dovnitř. Tepláky, zase.

,,Ten debil měl přijet až za čtvrt hodiny" Alex hypnotizuje černou dodávku. Obléknu si tepláky.

,,Máme vůbec nějaký plán?" vložím se do toho.

,,On nějaký měl být? Já myslel, že si vše chceš vybít na tátovi, tak mi to řekl Dream.." tentokrát řekl Karl

,,Jasi? Já myslela, že si vymyslel něco lepšího" oslovila jsem ho druhým jménem

,,Jasi? Tak mu doslova nikdo neříká" uchechtne si Quackity

,,Já dokonce myslel, že to ani není jeho pravé jméno" přiznal Karl ,,no, tak běž"

,,Fajn" zamumlám a vystoupím z auta. Chvíli přimražená postávám u auta a potom se odhodlám udělat pár kroků.

Otevřou se dveře řidiče a všimnu si staršího muže. Jenom na mě zírá. To není můj táta, nebo..

Nějaké rysy tam vidím. Asi to je on.

,,No, vidím, že si přežila" pochválí mě.

,,Rozhodně lituješ toho, že si zabil naši mámu a Claye nechal unést"

,,Hm, z Claye se aspoň něco stalo..vůbec nepobírám, jak si mohla přežít, celou dobu bez mámy" nezpouští ze mě oči

,,Celou dobu? Pche, přece sis nemyslel, že jsem se schovávala u mrtvoly" dám si ruce do kapes a nahmatám pistol ,,chtěla bych vědět důvod.."

,,Hm" broukne.

,,Hm, co? To je důvod, proč si ji zabil?"

,,Samantho, musel jsem udělat, co bylo pro nás nejlepší.." Samantho. Doslova neposlouchám a přemýšlím. Ale zase...na těch papírech bylo Jase Braun.

Druhá jména nám dala máma a táta o nich neměl ani tušení.

Že by brácha řekl svoje druhé jméno tátovi? Nemyslím si, že by řekl i moje.

Dream mě stále nazývá Samantho.

Vše mi teď došlo. Podívám se k autu, kterým jsem přijela. Kluci nebyli v autě, ale už venku. Pohled jsem přesunula k pistolím, které drželi v ruce

,,Kluci!" přišel Dream ke klukům ,,nevíte, kde mám zbraň?"

Otočím se nazpátek. Zrada. Jedna velká zrada. A já si myslela, že se tohle nestane hned druhý den.

Z kapsy vytáhnu Dreamovu pistol a zastřelím mého tátu, který beztak nebyl můj táta, ale podfuk.

𝗕𝗟𝗜𝗡𝗗 [𝘬𝘢𝘳𝘭 𝘫𝘢𝘤𝘰𝘣𝘴 𝘧𝘢𝘯𝘧𝘪𝘬𝘤𝘦]✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat