I

327 20 5
                                    

HARPER BRAUN. To je mé jméno a myslím si, že se něco děje.

Dnešek je zvláštní. Pořád tomu nemůžu uvěřit.

Nechám teplou vodu téct do vany. Mezitím můžu o téhle celé situaci popřemýšlet.

Popřemýšlet o tom, co se přesne děje.

Nechci se ani pokoušet najít si druhou polovičku. Nikdy mi nepřipadalo, že mít s někým vztah je dobrá věc.

Blbý zrak. Někdy jsem i kvůli tomu měla neúspěšný den. Pořádně ani nevím, jak to funguje..když se podívám do očí mého soulmate tak můj zrak se zlepší?

Osud rozhodne, který z dvojice bude mít tento problém. Zase ten, co to schytá má výhodu, že ví, ke komu patří.

Samozřejmě bych to nebyla já, kdybych byla vybraná.

Nepracuji sama. Je tu člověk, který mi pomáhá, navádí mě na správná místa, abych neudělala chybu.

Jde mi jenom o informace ohledně vraha mé matky. A potom..potom se pomstit tomu kreténovi.

Vzpomínka na to, jak se kolem mě začala hrnout rudá tekutá barva, když mi máma ležela před očima je hrozná.

Můj bratr to nejspíš také schytal.

Od té doby jsem ho neviděla, prostě zmizel. Tři dny jsem se bála vyjít ven. Věděla jsem, že jsem měla být mrtvá i já.

Jednoho dne mě někdo našel. Řekl mi jeho jméno. Mattias. Potom dodal, že je kamarád s mým tátou

Nic sem neměla, byla jsem totálně sama, opuštěná. Musela jsem souhlasit, aby mě vzal s sebou.

Vyrůstala jsem s ním a staral se o mě deset let. Přes ta léta mu věřím.

Jednou to zjistíš. Jednou vše pochopíš a budeš nenávidět jednu osobu, která byla v tvém životě. Harper Samantho Braun, dávej si pozor na každém rohu je nebezpečno

Začni další týden v baru, tam najdeš první indícii.

Nyní jsem se dopracovala až sem.

Vypnu vodu a lehnu si do horké koupele. Dala jsem si první vrstvu sprchovýho gelu a potom i druhou

Podívala jsem na hodinky, které mám položené na umyvadlu. 16:58.

Shit. Měla bych zrychlit. Vylezla jsem z vany a vyndala špunt. V ložnici jsem našla šaty modrého odstínu.

Nanesla jsem si trochu řasenky a podívala se ještě jednou do zrcadla.

Dneska mi to celkem slušelo, až na jizvy, které mám jak na levé tak i na pravé noze.

Toho bastarda, který zabil moji mámu najdu.

Zavřu apartmán a venku na mě čeká moje auto, které mi půjčil Mattias.

Zachvíli jsem před barem a parkuju na jednom z volných míst.

Vejdu do baru a porozhlédnu se kolem. Sednu si na jednu z vysokých židlí a dělám normálního hosta.

Objednám si nějaký alkohol a nenápadně se otáčím, zda nenajdu kluka, který pasuje popisu.

Bingo. Tu jseš. Vedle mě bylo volno a mému štěstí si ke mně přisedl.

Neznámý si objedná panáka. Barman se natáhne pro alkohol a nalije mu.

Přemýšlím nad tím, jak bych akci měla provést..stačí ho dostat ke mně domů.

TIME SKIP| PO JEDNÉ HODINĚ

Už mě unavuje, jak pomalu piju můj drink, který si objednávám stále dokola. Asi můj třetí nebo čtvrtý.

Kluk konečně oznámí barmanovi, že jde na záchod, tak ať si nemyslí, že odešel bez zaplacení

,,Vlastně, asi bych chtěla zaplatit, zaplatím i za něho" oslovím barmana ,,a ještě tam přihoďte jednoho panáka"

,,Fajn, bude to třicet jedna dolarů" ukáže mi účtenku. Kolik si toho vlastně dal? Barman mi dá skleničku s alkoholem

Dám mu peníze a když se otočil tak jsem slétla pohledem kolem, abych zjistila, zda se nikdo na mě nedívá.

Do tekutiny nenápadně nasypu uspávadlo a přemístím skleničku o místo vedle

Zvládla jsem to. Teď jenom uvidíme, jak dopadne další krok.

Už jde a znovu si přisedne.

,,Tohle je vaše?" ptá se mě

,,Ne, já si nic takového neobjednávala" odpovím mu. Jenom přikývne a vrhne do sebe alkohol.

1..2..3..4..5

Skoro se skácel na zem. Je ještě při vědomí. Podepřu ho a pomůžu mu odejít. Otevřu zadní dveře od auta a se vší silou položím kluka na sedadla

Sednu si na místo řidiče s tím, že bych opilá řídit neměla. Odjíždíme směrem k apartmánu, kde pobývám.

𝗕𝗟𝗜𝗡𝗗 [𝘬𝘢𝘳𝘭 𝘫𝘢𝘤𝘰𝘣𝘴 𝘧𝘢𝘯𝘧𝘪𝘬𝘤𝘦]✔︎Kde žijí příběhy. Začni objevovat