1.Kapitola

2.3K 38 2
                                    

Ahoj.

Jmenuju se Céline Blaice [Celín Bléz].Jsem francouzska a bydlím v Paříži.V centru Paříže mám byt odkud vidím na Eiffel Tower.Je mi 23 a mám dlouhé černé vlasy které mám podbarvené blond.Vážím 58kg a měřím 167cm.Mám zvláštní oči.Jedno oko mám poměnkově modré celé a druhé mám takové ale i na půl hnědé.Mám 2 tetování.Jedno na klíční kosti kde mám vytetované ptáčky kteří odlétají a druhé tetování mám na zápěstí a tam mám kotvičku také ráda kreslím a věnuji se sportům.

Jsem spoluvlastník největší firmy tady ve Francii ale znají i lidé z různých koutů světa.A to je asi vše co bych vám o sobě řekla.

**

"Crr" jako každé ráno mě budík..Ještě chvíli se tak válím v posteli a po deseti minutách konečně vylezu.Otevřu dveře z mé ložnice a jdu do kuchyně.Do konvice si naleju vodu a pak ji dám zpět vařit.Mezitím si vezmu kousek chleba který si namažu máslem a dám si na něj kousek šunky a plátek sýra.Na stranu si dám pár rajčat a nakrájenou papriku.Hrníček v kterým jsem měla připravené kafé zaluju horkou vodou a potom promíchám.Vezmu si snídani i s kafém ke stolu a začnu snídat.

Po snídani dám nádobí do myčky a jdu do koupelny.Svlíknu si pyžamo a vlezu si do sprchy.Nastavím si vodu na teplou a chvíli jen tak stojím pod proudem vody než se proberu.Potom si vezmu sprchový gel a nanesu si ho na tělo.Smyju ho a vezmu si šampon a ten rozetřu do vlasů.Umytá vylezu ze sprchy a na hlavě si udělam turban.Okolo těla si obmotám druhý ručník a u umyvadla si vyčistím zuby.

V ložnici si ze šuplíku vezmu spodní prádlo a podprsenku.Ze skříně si vytáhnu černou sukni a bílou košili s dlouhými rukávy.Ze stolečku pod oknem si vyberu řetízek,prstýnek a naušnice.Vše si nandám a jdu zpět do koupelny.Vlasy si vyfénuju a potom nakumluju.Na obličej si dám trochu make-upu , pudru , použiju linky na víčka , řasenku na řasy a rudou rtěnku.

Z ložnice si vezmu kabelku do které hodím diář,klíčky,mobil,peněženku a další věci do práce.Ve svém botníku si vezmu černé boty na podpatku a obléknu si černou bundu od Burberryho , šátek okolo krku a z mističky si vezmu klíčky od auta.

Sjedu výtahem do garáží a dojdu ke svému autu.Odemku ho a vlezu dovnitř.Připoutaná vyjíždím z garáží a jedu do firmy.

Zaparkovala jsem na svém místě u firmy a vešla dovnitř.U recepce jsem se pozdravila jsem se s recepční Adeline a šla jsem do výtahu který mě vyvezl do patra kde mám kancelář.

Po příchodu do mé kanceláře jsem si sundala bundu a šátek , pověsila jsem to na věšák a sedla si ke stolu.

Po pár minutách někdo zaklepal na dveře a potom vešel.

,,Céline , promiň ,že ruším ale máš jít do zasedačky na jednání." řekla mi Chantal moje sekretářka.

,,Jistě , za deset minut tam budu." přikývla a odešla.

Popadla jsem spisy co budu potřebovat a šla jsem k výtahu abych mohla dojet do zasedačky.

V zasedačce byla zase hromada zahraničních lidí takže jsem musela mluvit anglicky.

Posadila jsem se na židli proti mému spoluvlastníkovy Bruceovi.

,,Mohu poprosit o kafé?" řekla jsem nějaké sekretářce která tu pobíhala a ptala se kdo si co dá.Jen přikývla a odešla.

Celé jednání bylo bez problému,popíjela jsem si kafé a poslouchala návrhy lidí.Po jednání jsem se rozloučila se všemi co přišli a šla jsem do Bruceovi kanceláře.

Zaklepala jsem a vešla.

,,Oh , Céline.Akorát jsem s tebou chtěl mluvit , posaď se" řekl a ukázal na židli před jeho stolem.Došla jsem k židli a sedla si na ni.

,,O čem jsi chtěl mluvit?" čekala jsem co mi chce říct a potom jsem hodlala odejít.

,,Potřeboval bych aby jsi letěla na služební cestu do Santa Monici.Chceme to tam přeci začít stavět další kus firmy a já nemohu mám tady hodně věcí co musím zařídit."

,,Takže to můřu brát jako dovolenou?" zeptala jsem se a doufala v to.

,,Jistě,jen podepíšeš pár papírů a půjdeš na dvě schůzky a potom si tam tři týdny můžeš užít dovolenou.Zasloužíš si jí." řekl s úsměvem.

,,Dobře,beru to." chystala jsem se k odchodu.

,,Dobře , děkuji ti Céline" objali jsme se a já jsem šla do své kanceláře.

Podívala jsem se na hodiny na svém BlackBerry Bold 9700.Bylo čtvrt na pět.Neměla jsem už co na práci a tak jsem si oblékla bundu a vzala šátek.Ze židle před stolem jsem si vzala kabelku a mobil ze stolu.Rozloučila jsem se s Chantel a dalšími pracovníky v patře a výtahem sjela dolů.U recepce jsem se rozloučila s Adeline.

Odemkla jsem auto a vlezla jsem dovnitř , připoutala jsem se a rozhodla jsem se , že si zajedu na večeři.

Zaparkovala jsem před svou oblíbenou restaurací a vydala jsem se dovnitř.

Usadila jsem se ke stolu a objednala si skleničku čisté vody.Sundala jsem si bundu s šátkem a začla listovat jídelníčkem.Mezitím mi číšník přinesl moji vodu a tak jsem poděkovala.

Nakonec jsem si řekla , že si objednám něco lehkého a tak jsem si dala zeleninový salát s kozím sýrem.

Najedla jsem se , poděkovala a zaplatila.Oblékla jsem si zase bundu s šátek a vydala jsem se k autu.

Vlezla jsem do auta , připoutala jsem se a vyjela jsem do svého bytu.

V garážích jsem zaparkovala auto a vydala jsem se k výtahu.Zmáčka jsem číslo "21" a čekala až mě výtah vyveze do mého patra.

Odemkla jsem dveře od bytu a zula jsem se.Bundu jsem si i s šátkem pověsila na věšák a šla jsem do ložnice.Oblíkla jsem si šedé legíny která se u kotníku zúžily , obyčejné černé triko s krátkým rukávem a výstřihem do V.Vlasy jsem so dala do culíku a šla jsem do obýváku.

Zapla jsem si televizy a nohy jsem si položila na bobík před gaučem.Na nohy jsem si dala MacBook a projížděla e-maily z dneška.Bruce mi poslal více informací k odletu.Odlétám za dva dny a do té doby mám taky volno abych si mohla zabalit a další věci.

Zaklapla jsem MacBook a dal projížděla kanály.Zastavila jsem se na kanále kde mi dávali mojí oblíbenou reality show "Keeping Up with the Kardashians".

Dokoukala jsem tento díl a šla jsem do koupelny.Napustila jsem so horkou vanu a přidala jsem tam pěnu.Mezitím jsem se odmalovala a vyčistila jsem si zuby.Svlíkla jsem si oblečení a vlezla jsem si do vany.Oholila jsem si nohy , umyla si tělo i vlasy a potom jsem zase vylezla.Vlasy jsem si trochu usušila ručníkem a ten pověsila na topení v koupelně.V ložnici jsem si vzala spodní prádlo a pyžamovou košily s kalhoty.Oblékla jsem si věci na spaní a na mobilu jsem si vypla budík.Lehla jsem si po postele a ještě chvíli jsem si četla "COCO CHANEL" v půl jedenácté jsem si založila kde jsem skončila a knihu položila vedle sebe na stolek.Lehla jsem si na bok a po nějaké době jsem i usnula.

*************

Tak co říkáte?:/ Líbí? Nelíbí? Budu ráda za každou radu a vyjádření:) Děkuju:)

Business tripKde žijí příběhy. Začni objevovat