Merhaba arkadaşlar 128 kişiyiz daha ama eminim çoğalıcaz bu aslında bu bölüm Ellie
ve Grey için olucaktı ama bi arkadaş çok ısrar etti Trinity ve Ben.D olsun diye bende böyle yaptım yani inş kısa olmamıştır hatalar varsa söyleyin düzeltirim. Bide beğenmediğiniz birşey varsa söyleyin kurgunuz varsa bu konuda lütfen ama lütfen mesaj atın. Sizi sıkmak istemiyorum. Sizi seviyorum iyi okumalar :33Grey'in ağzından...
Bir yerden çilekli pasta kokusu geliyordu..Ayrıca çok lezzetli kokuyordu. Kokunun geldiği yere gittim. Meğer Ellie yiyormuş. "Banada versene biraz" dedim. "Ama bitti" dedi. Nasıl yani bensiz mi bitirmişti?! Olamaz. Ama bir dk. Ağzında hala biraz vardı. Yani bunun ne anlama geldiğini biliyorsunuzdur (yani onu öpücek). Yanına gittim ve ona sarıldım. "Ama ağzında biraz kalmış" ne demek istediğimi anlamış olacak ki "aklından bile ge-" derken onu öptüm. Bana ne ya ben bu evde çilekli pasta yeniyorsa tatmak zorundaydım. "Seni sapık" dedi. Nerem sapık ya benim "mhm lezzetliymiş" dedim. Gıcıklığına söyledim tabii ki de. Sonrada bizi izlemekte olan Trinity'i gördüm. "Öhöm" diye seslice boğazımı temizledim. "Trinity burada ne arıyosun?" diye sordum. "Hiiiç" dedi. "O zaman bizi izlemesende şu oyun delisitle takılsan diyorum" dedim. Nedense bu gün kabaydım...Trinity'nin ağzından...
Ben niye böyle şeyler yapmıyorduki. Biraz romantik olsa ne olurduki? Ben bunları düşünürken Ben geldi.
"Naber?" dedi. Naber dedi!! Odun! İnsan sevgililer gününü kutlar. Gerçi bu günün sevgililer günü olduğunu da bilmiyordur kesin. İçimde fırtınalar kopsada istifimi bozmadan "iyi sen?" dedim. "Bende" dedi. Odun ya tam bi odun. "Ee sevgililer günümü kutlamicak mısın?" dedim. "Yoo" dedi. Nasıl yani ya?! Çocuğum iyi misin sen? Dayanayıp herkesin ortasında "iyi misin sen be insan bi kutlar ayı" diye bağırdım. "Tamam sakin ol ya" dedi. Bende sakin oliyim zaten devam ettim. "KUTLAMAMANA ŞAŞMADIM SEN Bİ İNDAN DEĞİLSİN Kİ SEN BİR-" dedim ve sözüm beni kucağına alıp odama taşımasıyla kesildi. "Bırak beni şimdide fesatlığın mı tuttu?!" dedim kollarından kurtulmaya çalışırken. "Sakin olsana biraz sen bekler bi insan" dedi. Sen benle dalgamı geçiyorsun çocuk?! Odunun ham hali yeminle. Beni odamda yatağa bıraktı ve kendisi sandalyeye oturdu. Biraz bekledikten sonra "sakin misin?" dedi. "HAYIR SEN SUS ZATEN GİT BAŞIMDAN O-" sözüm yine bölündü ama bu sefer onun (yazar fesatlaşır) dudaklarıyla. Aslında çok tatlı öpüyordu ama ciddiliğimi korumalıydım o yüzden onu ittirdim. Zaten salak gibi kızarmıştım. Öfffffff neyse ya. "Ben biraz dışarıda gezinicem " dedim. "Bende" dedi. Sinir oldum. Neyse beni takip etmesi iyiydi onun yanında kendimi güvende hissediyordum. Dışarda gezinirken "bir saat sonra odana git" dedi. Bende "peki" demekle yetindim. Sonrada yanımdan koşarak ayrıldı. Saate baktığımda daha dört dk geçmişti. Çok sıkıcıydı. Yaklaşık on dk sonra içeri geri girdim. Ama odama gitmedim. Acaba sürpriz mi yapacaktı? Ayyy çok güzel olurdu. Biraz olsun insan gibi davranırdı. Aslında pekde odun değildi ama tam da ona aşkım diyeceğim sırada salakça bir şey yapıyordu ya o yüzden odun olarak kaldı gözümde. Mesela aptal bir şaka falan. Saate baktım saat: 14:43'tü. Biraz daha süre vardı. Evde koltuğa oturup çikolata yemeye başladım. Saate tekrar baktım: 14:59 bir dk kalmıştı!!! Hemen koşup odama gittim. İçeri tam giricektim ki birisinin telefonla konuştuğunu duydum. Normal olarak dinledim.
Odadaki kişi:
-Eee ne yapmayı planlıyorsun?
Karşıdaki:(hoparlörden konuşuyordu)
-Asıl sen ne yapıcaksın?!
-Ben ona bir kolye hediye etmeyi planlı yorum. Ama odasında süsledim. Bir saat sonra gelmesini söyledim. Hayır saat üç seni sonra ararım şimdi odasına gelicek!
-Bay bay.
-Sanada... Ve telefonu kapattı. İki saniye bekleyip odaya daldım. Ben D.:
-Sevgililer günün kutlu olsuuuuun!!!
-Saol dedim. Bana sarıldı. Karşılık vermedim.
-Ne oldu? Yoksa beğenmedin mi?
-Hmmm yoksa beğenmeli miydim?
-Hadi ama o kadar uğraştım!!
-Şaka yaptım yaaaa. Dedim ve üzerine atlayıp ona sarıldım. Ay şeker ya bide uğraşmış. Sonra ona dahada sıkı sarıldım. O da bana karşılık vererek dudağımdan öptü. Sonrada yerden kalkıp benimde kalkmama yardım etti. "Çok güzel olmuş , bunu bir saatte mi yaptın?" dedim. "Evet" dedi. Sonrada beni yine öptü. Bende gıcıklık olsun diye burnuna dokundum - burnuna dokununca kızarıyor ve çok sinirleniyor-. Hemen kızardı ve yüzünü saklamaya çalıştı. "Ya ne yapıyorsun,niye yapıyorsun bunu?!". Dedi." Ya bi sakin ol tamam." dedim. Ardından ekledim. "Ne için yapıyor olabilirim? Tabii ki de kızarman için" dedim. Sonrada ona sarıldım.