Yine merhaba ikinci bölümde geliyor belki sevmenize yarar... :)
Jeff'in ağzından...Galiba aşık oldum... Jane... Yeter!!! Bıktım istesemde aklımdan çıkmıyordu. Ayrıca yanlışlıkla sesli düşünürsem diye ödüm kopuyordu.
Jane'nin ağzından...
Her gece beni o mu izliyordu?!?! Sabah kalktığında kendi yatağındaydı. Acaba bana aşık mıydı. Kendi kendime yok canım falan dedim ama hiç emin değildim. Aslında bu güzel bir duyguydu. Onunla biraz eğlenmeye karar verdim. Ama önce beni sevdiğini ispatlamalıydım...
Jeff'in ağzından...
Ben dışarıda oturuyordum. Birden yanıma Jane geldi ve elime dokundu. O an şok oldum. Hareket edemiyorum. Sanki felç geçirmiştim. Jane suratımdaki ifadeyi gördüğünde masumca güldü...
Jane'nin ağzından...
Beni sevdiğini kanıtlamak için bir plan hazırladım. Jeff'in yanına gittim ve eline dokundum aslında onunla sadece beni sevdiği için dalga geçecektim ama eline dokunduğum anki surat ifadesi resmen beynima kazınmıştı. Demek beni seviyordu. Aslında çok tatlıydı. Bende onu seviyor olabilirdim. Bunu düşündüğüm anda kendime tokat attım. İçimden Jane saçmalama diye bağırdım ama gönül söz dinlemiyordu. Galiba... Bende... Onu....... Seviyordum...
Slenderman'ın ağzından...
Jane dışarı çıktı ve birkaç saniye sonra bir kikirdeme geldi. Sonra Jeff içeri geri girdi yada yürümeye çalıştı demeliyim. Ama yürüyemedi. Ahh Jeff nasıl bu hale geldiki. Arkasından Jane geldi oda biraz utanmıştı. İkisi birlikte yukarı çıktılar bende yukarı çıkıp sessizce onları dinledim. Koridorda birlikte yürüdüklerini gördüm ve Jeff Jane'nin elini tuttu. Ne kadar romantiklerdi :(. Aslında birkaç saniye sonra ben ve o ikisi dışında herkesin onları izlediğini fark ettim...