Evet bu bölümde Grey bayağı ağlayacak haberiniz olsun iyi okumalar size :)))
Ellie'nin ağzından...
Grey beni eve bırakmıştı. Ama ben artık bu evde durmak istemiyordum. Zaten bıktım katil muhabbetinden. Daha bir kişiyi bile öldürmemiş iken bu işten vazgeçecektim. Katil değilsem o evden gitmeliydim ama nerede kalacaktım ki? Kalacak bir yer bulana kadar burada kalmalıydım. Evet... Bu sırada ablam geldi.
"Ellie?" dedi. Hiç konuşmak istemiyordum. Hemde hiç. Jeremy'nin aklına girdim. Grey'i düşünmesi dışında garip bir şey yoktu. Neden Grey'i düşünüyordu? "Sana bir şey sordum, Ellie!" diye bağıran ablamın susmasını her şeyden çok istiyordum. Ama pes etmeyeceğini biliyordum. Bu yüzden onu geçiştirmek için "bir dakika" gibi bir şeyler mırıldandım. Aklıma girmişti. Öff abla bi dur!!!! "Ellie?" dedi."NE VAR BE?!" dedim.Çok sinirliyim. Kimse mi müsaade etmez iki dakika?! "Bağırma Ellie, sen neden buraya geldin?" diye sordu. "Ben gelmedim Grey geri zekalısı getirdi."dedim.
-Sanki o seni buraya hapsetmek istiyordu.
-Bana ne ya kendisini bir şey sanıyor galiba ondan nefret ettiğimi bile söyledim ama nafile abla!
-Çünkü bu doğru değil.
-Ne doğru değil?
-Hala onu seviyorsun değil mi?
-Maalesef.
-Aranız düzelir merak etme.
-Ama ben burada kalmak istemiyorum ki.
-Nerede kalmayı planlıyorsun?! >:(
-Ne bileyim?!
-Tamam o zaman kendine kalacak bir yer bulana kadar burada kal.
-Of peki.
-Kabul etmene sevindim.
Aslında kalabileceğim birisi vardı. Telefonumun rehberinde 'Helen'i aradım. Hala aynı numarayı kullanmasını umarak onu aradım. İnanmayacaksınız ama telefonu açtı!
Ben:
-Alo Helen ile mi konuşuyorum?
-Evet. Acaba ben kimle konuşuyorum?
-Ben Ellie.
-Ellie.....Ellie kanka nasılsın?
-İyiyim de bir soru sorabilir miyim?
-Elbette.
-Acaba bir süre boyunca evinde kalabilir miyim?
-Ev arkadaşı ha?
-Evet ve umarım yalnız yaşıyorsundur.
-Yalnız yaşıyorum.
-Tamam o zaman.Dedim ve bana ev adresini verdikten sonra ablama söyledim. O da benim mutluluğumu istediğini söyledi.Bavulumu hazırladım falan.Akşam olmuştu. Bavulumla birlikte evden çıktım ve yürümeye başladım. Evden yirmi metre kadar uzaklaşmıştım ki birisi omuzlarımdan tutarak beni kendisine çevirdi. Tahmin edin kimdi? Tabii Grey T.T "Ne istiyorsun?" diye hınçla sordum. Yüzümü ellerinin arasına aldı. Ona hüzünle baktım."Madem üzgünsün ne diye gidiyorsun,ha?" diye sordu. Ardından "böyle yapmaya devam edersen ağlayacağım" dedi. Açıkça söyliyim aklımda say something çalıyordu. Yani aslında bende ağlamak üzereydim.
-Ellie!Bir şey söylesene!
Gerçekten ağlıyordu. Hiç benim yanımdayken ağlamazdı.
-Bak sende ağlıyorsun!!!Gitme lütfen.Özür dilerim!Eğer kalbini kırdıysam özür dilerim!Ellie dinle beni!Lütfen Ellie...