Grey'in ağzından...
Jeff yine hayranını eve getirmişti galiba. Yine ne var?!? Diye sinirle sordum.Jeff:Bunlar katil olmak istiyormuş. Dedi. Kızın suratına baktığımda ağzım açık ne kadar güzeldi! O da beni gördüğünde kızardı. Bavullarını yerleştirmesine yardım ettim. Küçük kızıda Sally ile aynı odaya yerleştirdim. Kızın adı Ellie'ymiş. Duyduğum en büyüleyici isimdi. Hemen aklını okudum. Demin benim ne kadar kaslı olduğumu düşünmüştü. Bir dakika o demin aklımı mı okumuştu? Bu kız akıl okuyabiliyor muydu. Bunu öğrendiğim anda akşama kadar onla hiç konuşmadım. Ama akşam birbirimizin aklına girdik.
Ben:Uyundun mu? Diye sordum. Hayır. Dedi. Gerçekten kaslı mıyım? Diye sordum. Kızardı. Ama aklımızdan konuştuğumuz için teknik olarak birbirimizi görmüyorduk. Yinede kızardığını hissettim. E-evet. Dedi. Teşekkür ederim. Dedim. Açıkçası ben bile utanmıştım. Ama napiyim kız çok tatlıydı. Burası çok soğuk. Dedi. Bekle battaniye getiriyim. Dedim. Birden Clayton'un pis kahkahasını duydum. Ellie'nin odasından geliyordu. Hemen oraya ışınlandım. Maalesef biraz geç kalmıştım. Clayton Ellie'nin karnına bıçağı geçiriyordu. Hemen elini tuttum ve ONUN BİR KILINA ZARAR GELİRSE SENİ %@%@%%#%#!!!Dedim. Sonrada Ellie'yi kucağıma aldım ve ışınlanabildiğim en uzak yere ışınlandım...
En heyecanlı yerde bırakmaya çalıştım. Bunla yetinin cumaya kadar lütfen. Öpüldünüz... <3