Multi media: Cherry'ye en benzeyen anime çizimi.
Cherry'nin ağzından...
Uyandığımda canım sürekli dudağıma dokunmak istiyordu. Bir saniye sonra neden bayıldığımı hatırlayıp etrafıma bakındım. O çocuk hala beni taşıyordu. Ona "beni indiricek misin?" diye ters bir ses tonuyla sordum. "Elbette güzel bayan" dedi. Ne ara bu kadar yumuşadı bu ya?! "Sapık!" dedim. "Ya ne alakası var ya?" diye sordu. Kim bilir beni nereye götürüyordu. Ne kadar daha yürüyecektik? "Keşke biraz daha nazik olsaydın" dedim. "Ne?" dedi. Anlamadı bile ya! Ne olabilir insan birini öperek mi bayıltır? Yoksa ne biliyim bir mendille ağzını kapayarak mı?! "Tabii ki de beni öperken!!!" diye bağırdım. "Oooo demek hoşuna gitti ha?" dedi. Sapık ya ben ne yapıcam bunla ya?!? "He gitti ya iyi misin sen ya nasıl hoşuma gitsin SAPIK?!" "O bu biraz ağır olmadı mı?" "Ayy tabi canım neden ağır olsun ki tanımadığım bir adam gelsin beni öperek bayıltsın ama ben normal karşıliyim dimi?!" dedim. Çok sinirliydim. Nasıl ya nasıl ağır oldu ya?!
"Ama öpüşürken gayet memnundun" dedi. "Sen bana bi baksana " dedim. Yürümeyi kesti ve bana doğru döndü. Bana ona en sağlam tokadımı geçirdim. "Ahhhh acıdı" dedi. Sonunda biraz sustu ve bizde yürümeye devam ettik. Bir eve geliyorduk. Eve gelince kapıyı üç kez tıklattı ardın "Masky" dedi. Demek adı Masky'di. Ne kadar saçma bi isim. Neyse içeri girdik. Burada bir normal kişi yoktu. Birisi ya fazla uzun ve inceydi, diğeri mor saçlıydı. Birisinin ağzı iğrenç görünüyordu. Açıkçası biraz ürkmüştüm ama çaktırmıyordum.
"Evet neden buradayım acaba?" dedim.
Uzun olan "Çünkü bizden biri olan gerektiğini düşünüyoruz". Dedi. Ukala ya. Bende: " Ya ben istemiyorsam sizden biri olmak?" dedim. "*kıkırdar* Ama burada benim kurallarım geçer". Bi dakika ya noluyo burada? " Ne alaka?" dedim. "Görürsün" dedi. "Eve gitmek istiyorum" dedim. "Hayır" bu sefer Masky cevap vermişti. Elimden tuttu ve beni yukarıya çıkan merdivenlere doğru götürdü. Buna izin verdim. Belli ki bugün eve gidemiyordum. Beni içinde bir yatak,çalışma masası,dolap ve pencere olan bir odaya getirdi. "Burası senin odam" dedi. Ardından ekledi "Karşı çarprazındaki odadayım bir şeye ihtiyacın olursa gelebilirsin" dedi. "Tamam " dedim. Ve odadaki yatağa oturdum. Ben niye buradaydım? Çok saçma. Daha doğrusu eve ne zaman ve nasıl gideceğim? Burası evden uzak olmalı aslında bilmiyordum. Çünkü o sapık beni bayıltmıştı. Ve ben buraya nasıl geldiğini bilmiyordum. Belki de hiç eve gidemeyecektim. Başım ağrımaya başladığında biraz olsun rahatlamak için gözlerimi kapadım...Masky'nin ağzından...
Cherry artık bizle kalacaktı. Bu harikaydı. Çünkü hayatımda onun kadar tatlı bir ses duymamıştım. Aslında ona o kadar sert davranmakta istemiyordum. Ama sonuçta Grey bir görev vermişti. Gerçi tüm erkekler zamanla kızlar yüzünden yumuşuyordu. Umarım Cherry beni beğeniyordur. Odamdan çıktım. Cherry'nin kapısının önüne gittim. Kapı açıktı. İçeride uyuyan Cherry'e baktım. İstemeden de olsa sırıttım. Çok tatlı uyuyordu. Birden çığlık attı. Hemen yanına gittim. Ve ona sarıldım. Gözlerini açtı."İyi misin?" diye sordum
"Evet sadece bir kabus gördüm o kadar" dedi. Sonra bana baktı ve ona sarıldığımı fark etti. Daha büyük bir çığlık atıp ikinci tokadını da atmış oldu.
"Bu gün ikinci oluyor ama!" dedim. "Gitsene yanımdan sapık!" dedi. Sapık mıyım ben ya? Tanrı aşkına! "Özür dilerim" dedim. Ayyy çok tatlı özür diledi.( buradan sonrası Cherry'nin ağzından) Sonrada iki elimide tuttu sonra bana sıkıca sarıldı. Sıcacıktı. Soba bile daha az ısıtırdı. Sonra dayanamayıp onun yanağında öptüm deli gibi kızardığı için hemen odasına gitti. Galiba ondan elektrik aldım biraz. ( Stockholm sendromu) Okuyun! Önemli nys final kurgusunu yaptım. Ama merak etmeyin finale daha çok var. MaskyxCherry de eklendi sayılır. Böylece sadece Sally ve Misakı' bin sevgilisi olmuyor. Onlarda çocuk zaten nys sarınıldınız. :333