Adsız Bölüm 35

26 2 2
                                    

Ya arkadaşlar bölümü yanlışlıkla ÜÇ KERE SİLDİM!!!! O yüzden kısa olmuş falan demeyin!

İlahi bakış açısı...

Charlie daha fazla dayanamayıp Karl'ın boğazına yapıştı.

Dex:

-Charlie?! Seni! Bıraksana be manyak herif!

Dex tırnaklarını çıkardı ve Charlie'nin tam karnına sapladı. Gouldie ve Chan onu hastaneye götürürlerken Karl,Dex'in kucağındaydı. Dex ona biraz daha sıkı sarıldı. Karl bir anda Dex'i itti.

Karl:

-Git başımdan!

-Karl??

-Ne var be?!

-İyi misin?

-Evet iyim! Sana ne! Senden nefret ediyorum! Umarım geberirsin!

-Ne oluyor yaa?

Karl gerçekten çok sinirliydi. Yerden sert bir şekilde kalktı sonra Dex'in üzerine yürüdü. Dex yerde sürünerek korkuyla,köşeye çarpana kadar ilerledi. Karl köşeye sıkıştırdığında Dex'in boğazını sıkarak yukarı kaldırdı.

-K...K-karl??

-Hahaha!! Ne oldu? >:D

-B-bu....s....sen misin?

Dex doğru düzgün konuşamıyordu çünkü boğazı sıkılıyordu(sapık ingilizce klavye).

-Evet benim. Ne oldu ki?

-N...neden..?

-Çünkü*dudaklarını yalar ve ardından alt dudağını ısırır* seni öldürmek *dişlerinin arasından nefes alır* çok güzel olurdu değil mi?

-S...Sen neden...bah..bahsed....bahsediyorsun?

-Galiba seni gerçekten sevdiğimi falan zannettin ha? Beni ilk öptüğün günü hatırlıyor musun?

Dex kızardı. Karl elini biraz gevşetti.


-*boğazını temizler* evet...

-Ya sonraki gün? Hani beni yeni sevgilinle tanıştırmıştın?

-Ben...

-Peki ondan sonraki günü hatırlıyor musun?

-*yutkunur* H-hayır...

-Ama ben hatırlıyorum,ÇÜNKÜ O TARİH ANNEMİN BABAMIN VE KARDEŞİMİN MEZARINDA YAZIYOR!!!

-*yutkunur* şey...

-Bide açıklama yapıyor! Neden öldürdüğünü falan mı söyleyeceksin! Senden o kadar nefret ediyorum ki!!

Karl Dex'in boğazını bıraktı ve silahını kılıfından çıkartıp Dex'in alnının ortasına dayadı.

-K-karl?!

-Ne oldu şaşırdın?! O günün tarihi senin mezarında yazmalıydı! Ama bu günün tarihi de yazabilir değil mi?! HA DEĞİL Mİ?!

Dex sessizce ağlamaya ve özür dilemeye başladı. Karl onu yere itti Dex dizlerinin üstüne düştü, Karl onun kafasını tuttu ve yüzünü duvara yapıştırıp sol kolunu arkasına kıvırdı.

-AH!Acıyor...

Kıvırdığı elin üzerine dizini yerleştirdi. Dex'in diğer eli ise yukarı kalkmıştı.

-*kötü adam kahkahası* HOŞUNA GİTTİ Mİ?!

-Karl sana....ne o-oldu??

Karl pozisyonunu bozmadan silahı Dex'in kafasına bastırdı.

KillersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin