Hi allemaal!
Welkom bij een nieuw verhaal!
Het gaat wederom weer niet over Ajax.
Ditmaal gaat het over schaatser Sven Kramer en ik neem aan dat jullie die allemaal wel kennen. Anyway, aangezien de Olympische Winterspelen weer in aantocht zijn kreeg ik ineens inspiratie voor een verhaal. Vroeger was ik erg fan van hem en het leek mij echt leuk om eens een verhaal over hem te schrijven! Daarnaast vind ik afwisseling ook wel eens fijn. Het verhaal is nog niet af maar daar werk ik zeker aan verder.
Dit idee wat ik uitgewerkt heb, had ik al langer in mijn hoofd zitten. Eerst wou ik het gebruiken voor een Ajax fanfictie. Maar omdat dat, sinds afgelopen oktober, al niet meer echt lukt had ik besloten om Sven Kramer erin te gooien.
Het genre is weer totaal nieuw voor mij wat het ook wel weer een grote uitdaging maakt. De laatste tijd wil ik dat mijn boeken wat volwassener ogen dus ik let vooral goed op de kwaliteiten van mijn verhalen en probeer het zo realistisch mogelijk te bedenken. Mijn zeventienjarige ik die pas begon met Wattpad, ging met voetbal verhalen vooral uit op mijn eigen fantasie maar dat is de afgelopen periode wel flink veel veranderd, vind ik.
Hier even een paar belangrijke regels voor je het verhaal daadwerkelijk gaat starten:
❌Het is verboden om dit verhaal te kopieëren. Vroeger gebeurde dit vaak en dat vond ik erg jammer om te zien. Alsjeblieft, doe het niet want ik stop veel moeite in mijn verhalen en de laatste tijd lukt het me eindelijk weer.
❌Mijn Nederlands is verweg van perfectie! Ik kijk ieder hoofdstuk misschien wel tien keer na. Maar het kan zijn dat er een fout in zit. Vergeef mij daarvoor.
❌Het is FANFICTIE. Niks is dus echt van dit verhaal. Het karakter van Hailey, haar vriendinnen en familie behoren aan mij toe. De schaatsers die hierin veel voorkomen zijn echter als zichzelf. Helaas ken ik ze niet persoonlijk dus ik heb ze beschreven wat ik zelf in gedachten had. Zo zijn ze niet echt!
Wat ook belangrijk is, is dat ik ze een andere leeftijd heb gegeven. Sven en alle schaatsers zijn in dit verhaal rondom de 25 jaar! Sven zelf en Hailey zijn allebei 25 jaar. Wat in het echt dus ook niet zo is. Maar goed om te weten voor je het verhaal begint!
Als laatst wil ik jullie veel lees plezier wensen! De uploaddag van dit boek wordt vrijdag. Vrijdag 4 februari kunnen jullie het proloog lezen van dit verhaal! Dit geeft mij nog een beetje meer rust om de voorraad bij te kunnen werken. Zeur niet als er niks komt want dat schuift waarschijnlijk gewoon op of ik ben het vergeten! ;)
Alvast veel lees plezier!
Veel liefs, Lotte.
Begonnen met schrijven: 15-01-2022
Gepubliceerd: 01-02-2022
Geëindigd met schrijven:
JE LEEST
Onverwachts - Sven Kramer
FanfictionHailey Nuis is niet geheel onbekend in de schaats wereld. Dit komt met name door haar achternaam. Ze is namelijk het nichtje van Kjeld Nuis. Als het Jumbo Visma team een vacature online zet voor schaatscoach twijfelt ze geen moment en pakt ze die ka...