37. Bölüm / Bebek

4K 161 33
                                    

Instagram: kimbuyazarciniz
Keyifli okumalar :)

"Hayır hayır, işte tam olarak bunu yapıyorsun. Hâlâ bana kıyamıyorsun, bırak bana bu konuşma iyi gelmesin. Bırak ben kötü olayım, canım yansın. Umursama bunu Ayaz. Ben senin hayatını sikmişken sen bana böyle iyi davranma"

Konuşmam bitmesiyle birlikte bir anda dudaklarıma kapanan sıcak dudaklarla vücudumda dolanan kanın baştan sona haraket ettiğini hissediyor olmuştum.

Beynim durmuş gibi bir süre öyle kala kalırken, Ayazın dudağının sertçe dudağımı dişlemesi ile birlikte kendime gelip ağzının içine hafifçe inlemiştim. Sıcak dudakları benim buz tutmuş dudaklarımı ayların vermiş olduğu özlemle, hırsla öperken bende aynı karşılığı veriyordum.

Bu şekilde boynumun ağrıdığını fark ederken, dudaklarından ayrılmadan hafifçe doğrulup sert bir şekilde kucağına doğru oturmuştum. Bu şekilde çok daha iyiydi.

Yüzüme yansıyan güneş ışınları yüzünden yüzümü buruşturup arkamı dönerken kolumun sert bir gövdeye çarpması ile birlikte gözlerim hızla açılmıştı. Koyu kahvelerle kesişen gözlerim şaşkınca aralanırken, nefeslerimizin birbirine çarpacak derecede yakın olduğumuzu fark ettim.

Hatta ve hatta vücudumun çıplak olduğunu da o anda algılayabilmiştim.

Gözlerimi kırpıştırıp neler olduğunu hatırlamaya çalıştım. Dün gece buraya gelmiştim ve Ayazla kavga edercesine dakikalarca konuşmuştum. Sonrasında yanıma gelip beni öpmüştü ve sonrası.

Ov gerçekten bu kadar ileriye gideceğimizi düşünerek gelmemiştim.

Aklımdan geçen görüntülerle hızla Ayazdan uzaklaştım. O da sessizce benim yapacağım haraketleri izliyordu

Saçma bir haraket yapmamam gerekiyordu. Sakin ol Bade.

"Günaydın" diyerek sessizliği uzun bir süre sonra Ayaz bozdu. Eğer o bozmasaydı konuşmaya hiçte niyetim yoktu. Yatağa gömülmek istiyordum.

Sesim içine kaçarken "Günaydın" diye sessizce mırıldandım. "Sen ne zamandır uyanıksın?" Bu durumda sorulacak en saçma soruyu yöneltmiş bulunmaktaydım.

"Yeni uyandım bende" dedi

Birbirine girmiş saçlarımı ellerimle düzeltmeye çalışıp "Dün gece of, ne yaptık çok saçma bu durum ya" diyerek yüzümü sıvazladım. Şuan da ne dersem diyeyim oldukça saçmalayacaktım

"Utanılacak bir şey yok Bade. Yanlış bir şey yapmadık. Unutmak istiyorsan unuturuz olur biter, olmamış gibi." Bu kadar rahat olabiliyordu yani. Helal olsun

Hırsla gövdemi dikleştirip "Unutalım. Bir daha da konusunu açmayalım." Dedim

Kalkıp ılık bir duş almak istiyordum. Yataktan doğrulup ayaklanacaktım ki, Ayazın da bu odada olduğunu idrak edip ince çarşafı üzerime sarmıştım. Sanki çocuk dün gece hiç görmemiş gibi.

Hızlı bir şekilde odada bulunan banyoya girip kapımı ardımdan kapattım.

Kalbim olması gerekenden çok daha hızlı atıyordu. Garip olan durum ise içimde bir gram bile pişmanlık hissi bulunmuyordu. İyiki yapmıştım fakat Ayazın yüzüne bakmayada çok utanıyordum.

Ben banyodan çıktığımda bu evden gitmiş olsa hiç koymazdı, aksine çok daha rahat olabilirdim. Sızlanarak kendimi sıcak suya bırakıp vücudumu gevşetene kadar içinde kaldım. En güzel kokulu şampuana karar kılıp ilk başta saçlarımı güzelce yıkayıp duruladım. Sonrasında duş jelini life döküp vücudumu sertçe çitiledim.

YENİDEN SEVEBİLİR MİSİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin