47. Bölüm / Yüzük

2.3K 134 19
                                    

Instagram: kimbuyazarciniz
Keyifli okumalar diliyorum

29 Ocak

Kadehlerimiz tokuştuktan sonra hızla dibinde bulunan içkiyi kafama diktim. Bardağı sehpaya geri bıraktığım sırada, Ayazın daha şişeye yönelmesine izin vermeden kendimi Ayaza yönlendirip dudaklarına kapanmıştım.

İlk çekilen ben olduğum sırada, gözlerimi hızla Ayazdan çektim. Aşırı dobra bir insan olan ben şuan da çok utanıyordum.

Sanki ilk defa öptün Bade

Gözlerim Ayaz dışında heryerde dolaşırken onun ise gözlerini ayırmadan beni seyrettiğini hissediyordum.

Boğazımı hafifçe temizler gibi yapıp, "Uykum geldi yatalım mı?" Diye sordum. Gözlerimi Ayaza çevirdiğimde beni izleyen Ayazla göz göze gelmiştik. Hafif bir şekilde güldü, kafasını sallayıp "Olur." Dedi.

Komik olan ne vardı?

"Ama ilk başta kolundaki sargıyı yenileyelim." Diye ekledi.

Ayaklandı ve masasının solunda bulunan küçük dolaptan sağlık çantasını aldı. Yanıma geldiği sırada "Üzerini çıkarman gerekli." Dedi. Başımı olumlu anlamda sallayarak üzerimde bulunan sweti çıkarmaya çalıştım, tek kolla bu iş oldukça zor olduğu için Ayaz yardımda bulunmuştu.

Kolumda bulunan yarayı dikkatle ve özenle temizleyip sürülmesi gereken birkaç krem sürdü. Ardından aynı şekilde sargıyı tekrar sardı.

"Kolluğa artık ihtiyaç duyduğunu sanmıyorum. Fakat zorlamayacaksın kolunu." En son böyle dediğinde ben evet diye cevap vermiş, sonrasında koltuktan aşağı düşüp dikişlerimi patlatmıştım.

Başımı olumlu anlamda sallayarak "Tamam zorlamam." Dedim.

Ayazın işi bittikten sonra onun yardımıyla sweti geri giymiştim.

Birlikte şirkette bulunan odasına gittik. Şirkette bulunan odasına da ilk defa giriyordum, burası diğer odaları gibi hemen hemen aynı dizayn ve büyüklükteydi.

Uzun zaman sonra içmiş olduğum yüksek dozlu içki yüzünden başım hafiften dönüyordu. Benim aksime Ayaz ise sapasağlam adımlayabiliyordu.

Elime başımı götürüp yüzümü buruşturdum, "Galiba alkol bana çarptı" diye hayıflandım.

"Sende bana çarptın, hiç gıkım çıkıyor mu?" söylediği sözcükleri beynim bir süre düşündü.

"Ne demek çarptım ya, ne zaman, benim niye haberim yok?" Diye ciddiyetle sordum.

Ayaz ise bu ciddi halimi görmesiyle ufak bir kahkaha atmıştı.

Onun gülmesine karşı sağ elimle omzuna vurup, "Niye dalga geçiyorsun ya." Diye kızdım. Fakat bu haraketim onun daha çok gülmesine sebep olmuştu.

"Dalga geçmiyorum güzelim." Dedi. Evet kızlar bir güzelim lafına yumuşayan ergen Badeye geri dönmüş bulunmaktayım..

Karnım da hissetiğim hareketlenmeler kelebek hissinin yoğunlaştığının habercisiyken sonunda yatağa geçip oturabilmiştim. Büyük ve rahat yatağa üzerimi çıkarmadan uzandım..

"Üzerini değiştir istersen, bunlarla rahat edemezsin."

Evet oda oldukça sıcaktı ve ben çok kalın giyinmiştim.

"Kıyafet varmı?" Diye sordum.

"Benim kıyafetlerim var sadece, eğer olur dersen veririm."

Hiç hayır dermiyim ayol

YENİDEN SEVEBİLİR MİSİN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin