| 16.Bölüm |

118 8 38
                                    

| 8 OCAK 2019 | Cemre Solmaz'dan

" Bende seni bekliyordum "

Bakışlarımız sesin geldiği yönde birleştiğinde ikimizin de kaşları çatıldı.Aslan Komutan elinde ki ceketi ile bana bakıyordu, Cellat yokmuş gibi davrandığı barizdi.

" Komutanım birşey mi oldu? " diye sordum merakla.

Tek istediğim şey basit bir sorudan ibaretti ama biliyordum ki herşey o kadar basit değildi.

Düsüncelerim donmuştu Cellat'ın parmaklarının baskısını belim de hissettiğimde.Tek donan şey düşüncelerim değildi, Aslan Komutan'nın bakışları belime kaymıştı.

" Geç oldu Cemre, seni bırakabilirim eve kadar. " diyerek bana geri baktı.

Hepimizin kaşları çatıktı ama nedenlerimiz çok farklıydı.

" Gerek yok, ben Cemre'yi bırakırım size iyi akşamlar. " dedi buz gibi sesiyle Cellat.

Cellat bu durumdan rahatsız olduğumu anlamıştı ve beni şuan tek mutlu eden şey buydu.Nedense onun bana olan güveni içimi rahatlatıyordu, birgün onun için silinsem nasıl hissederdim bilmiyorum.

Ben istemsizce ona çekiliyordum ve bunun farkındaydım.Duygularım karmaşık değildi, netti...

Cellat herşeyim oluyordu ve buna ben izin veriyordum.Pişman değildim ve olmayacaktım her ne olursa olsun.

Her ne olursa olsun mu?

Evet her ne olursa olsun, daima.

" Peki gitmeden Cemre seninle özel birşey konuşabilir miyiz? " dedi Aslan Komutan.

Ağzımı açamadan sözlerim ağzıma tıkandı Cellat tarafından.

" Burda konuşabilirsiniz Cemre'nin özeli benim özelim. " diyerek beni göğsüne dayadı, dudakları ve nefesi saçlarıma geliyordu.Ve benim içim titriyordu...

" Cellat özel kavramınız sizin için aynı olabilir ama özelimi sana açacak değilim, karşında komutanım olduğunu hatırlatmamı ister misin yoksa kendin hatırlar ona göre davranır mısın ? " diye sorduğunda istemsizce sinirlenmiştim.

Görevle özel hayatı karıştırdığını ima ediyordu Cellat'a açık açık.Ama şunu unutuyordu ki bunu unutan tek bir kişi vardı, o da kendisinden başkası değil di.

" Hafızam komutanım olduğunuzu hatırlayabilecek kadar kuvvetli teşekkürler.Aynı zaman da hafızam hatırlıyor ki karargahın dısında bizim abimiz olduğunuzu söylemiştiniz ve şuan karargahtan baya uzağız.Yani komutanım olduğunuzu hatırlamam sadece hafızamı tazeler başka bir şeye yaramaz.Özeliniz varsa bunu gecenin bir saatin de böyle bir zamanda söylemek yerine gündüz vakti karargahta boş bir zamanınız da söyleyebilirsiniz.Sonuçta Cemre'nin papatya gibi koktuğunu çok önemli bir zaman da söyleyebilmiştiniz. " dedi Cellat.

Benim ne zaman bir Cellat'ım olucak affedersin?

Benim olursa senin de olur, olmaması gibi olasılık yok buna emin olabilirsin.

Aslan Komutan kaslarını daha çok çattı birşey söyleyecekti ki Cellat beni kendine döndürdüğünde tek gördüğüm bir çift zift renginde gözdü.

Gizli |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin