| 15. Bölüm |

105 8 54
                                    

| 1 Ocak 2019 | Cemre Solmaz'dan...

'' Anlaşıldı mı'' diye sordu Aslan Komutan her birimize teker teker bakarken.Hep birlikte ''Anlaşıldı Komutanım''dedikten sonra ayrıldık.Masama geçerken askeri sisteme giriş yapıyor elimden geldiğince hızlı olmaya gayret gösteriyordum.

Yaklaşık bir hafta olmuştu time geleli.Dörtten fazla göreve gitmişlerdi fakat bu sefer diğerlerinden daha farklı bir görev vardı.

Time alışmış,belli bir düzen kurmuştum kendime.Sorumluluklarım artıyordu,bazen bu yüzden korkulara kapılıyordum.Ya başaramazsam diye...

Düşüncelerim sistem açılınca kesildi.

Askeri Numara : 52366325

Şifre : *************

''Cellat?'' dediğimde Cellat yanıma gelmişti.Kaşları her zaman ki gibi çatıktı.Ama bakışları ilk zamankinden çok farklıydı.

''Efendim''dediğinde ekranı göstererek ''Bu dosyaların sana gelmesi gerekiyordu galiba?''diye sordum.

Ekrana eğildiğinde istemeden yana dönmüştüm.Yakındık...İlk defa bir erkekle bu kadar yakındım ve garip hissediyordum.

Kendimi biraz geri çektiğimde bana dönmüş başını sallamıştı.''Bana atsana dosyaları''diyerek geri çekildi.

''Tamam''

Masaya dönerek dosyaları Cellat'a atarken Cellat'ın halen yanımda olduğunu anladım.Gitmemişti...

''Birşey mi oldu?''diyerek Cellat'a döndüm.Bana bakıyordu,yüzünde hiçbir mimik yoktu ne hissettiğini,ne düşündüğünü anlayamıyordum.

''Kokun..''dedi ve istemsizce dudakları kıvrıldı ve gamzesi ile devam etti sözlerine.''Parfüm sıkmamışsın,ben dedim diye mi?''Son dedikleri sessizce çıkmıştı ama ben duyabilmiştim.Duymadığımı düşünerek kendine çeki düzen vermiş yine kaşlarını çatmıştı.''Sen...Sen bana dosyaları atarsın.''diyerek masasına gitti.

Gitti ama kokusunu bana bırakarak gitti...

...

''AŞKIMMMMMMMMM''diyen bir sesle irkildim.Son beş saattir aynı masada koordinatları inceliyor ve plan hazırlıyordum.Ses arkamdan gelmişti,döndüğümde yüzümü bir gülümseme aldı.

Bulut Yiğit'in üzerine çıkmıştı.

Masadan kalkıp yanlarına giderken herkesin hazırlandığını gördüm.Üniformalarını giymiş,silahları inceleyen Komutan'a dönüp elimdeki koordinat bilgilerini verdim.

''Aslan Komutanım,bu koordinatlar sizin gideceğiniz yer ama siz bu bölgeden giderseniz hem görünmeden hem de daha kolay bir şekilde hedefe ulaşırsınız.''

Aslan Komutan beni dinlerken kağıtları incelemiş ve gülümseyerek bana bakmıştı.''Çok detaylı çalışmış,çabuk alışıyorsun Cemre''dediğinde bende sevinmiştim.

Tam döneceğim sırada hiç beklemediğim birşey söyledi ''Papatya gibi kokuyorsun...''

Ne demekti bu? 

''Efendim?'' diyerek duymazlıktan gelmiştim Aslan Komutan ise birşey yok şeklinde başını sallamıştı.Arkama döndüğümde Cellat ile göz göze gelmiştik,bakışlarını benden çekerken arkama sinirli bakışlar atıyordu.Hızlıca masama yönelerek işimin başına döndüm.

Ama aklımda dönüp dolaşan sorularla odaklanamıyordum.

Bazı şeyler yanlıştı,yanlışlar doğrularımı bir gün kapatacaktı ama ne zaman...

Gizli |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin