| 1.Bölüm |

814 55 247
                                    

• Ben ne eski sevdiğin,korkarak terk ettiğin ; nede masum ve saf zannettiğin kişi değilim artık... 


'' Pusu Timi; 1 Binbaşı,2 üsteğmen ve 1 teğmen ile  emir ve görüşlerinize hazırdır komutanım! '',sesi yankılandı karargahta Adem tarafından.

Adımlarım durduğunda emrimdeki askerlere son bir kere baktım,birazdan Şırnak-Irak sınırına giderek verilen koordinatlarda ki bir dizi teröristi etkisiz hale getirecektik.Her şeyin kusursuz ve eksiksiz olduğunu teyit ettikten sonra helikoptere sırasıyla bindik.En son ben binmiş,helikopterin kapısını kapatarak herkese kulaklıklarını dağıtmıştım.

'' Herhangi bir kahramanlığa kalkışmayın,biri feda edilecek olursa da bu kişi ben olurum ve bu bir rica değil bir emirdir.Yaptığınız şeylere ve attığınız her bir adıma dikkat edin! '' diye tekrarladım her operasyondan önceki ikazlarımı.

'' Haklısınız komutanım, '' diye birkaç şey geveledi ağzında Berke,dediklerimin önemini yine unutuyordu ki savaş alanında geveledikleri onu veya başkasını korumayacaktı.

'' Berke yaptığın bir hata ile başkasının ölümünden sonra kendini suçlu hissedecek olan kişi sensin ! '' diye kükredim ona bakarak.Yapılan bir hatadan dolayı bir askerin,dahası kendini vatanındaki her bir insan için feda eden bir silah arkadaşını kaybetmek kendini suçlamak demekti.Özel hayatlarımızı işimize lans etmek demek,dikkatimizi toplayamamamıza neden olurdu ki;bu vatanın bize ihtiyacı vardı refah için.

'' Özür dilerim Komutanım ! '' diye bağırdı bu sefer sesinde üzüntü barındıran Berke.

'' Komutanım son 15 dakika,ardından planladığımız taktiğe göre ilerleyeceğiz. '' diye konuştu Kürşat.

'' Evet seni dinliyorum binbaşı,tekrar et planı. '' diye cevap verdim tekrar olması adına.

'' Köyün dört tarafı çevrilmiş ,doğu kanadına Berke bakacak yoğunluğun en az olduğu kısım orası.Batı kanadında hareketlilik çok fazla oraya ben ve siz bakacaksınız komutanım.Adem yerini alacak ve biz köye girmeden kuzey kanadı yani köyün girişindeki üç teröristi etkisiz hale getirip Yağız ile birlikte güney kanadına gidecek.Tahminime göre orda 10'a yakın kadın ve çocuk var,köyün erkekleri batı kanadında.Berke doğu kanadında işini bitirir bitirmez batıya bizim yanımıza yardıma gelecek.Adem ve Yağız'ında işi bitince batı kanadı tamamen temizlenecek ve elebaşları olan Şerafeddin El Bad'ı yakalayıp,köyün temiz olduğuna emin olduktan sonra köy için yardım isteyeceğiz Türk İstihbaratın'dan. '' diye söyledi planı eksiksiz bir biçimde.

'' Herkes hazırlansın inişe son 2 dakika, '' diye ikazda bulundu pilot ve ardından besmele çekerek indik helikopterden.

Teker teker telsizleri kontrol ettikten sonra köye yakın bir yerde durduk,Adem yüksek bir tepeye çıkarak köyün kuzeyine bakacak şekilde silahını kurdu ve pusuya yattı.Köyün girişinde yaklaşık üç adam vardı,adamlar etkisiz hale gelir gelmez de devreye biz girecektik.Adem silahına susturucusunu taktıktan sonra mermilerini teker teker son bir kez kontrol etti,tek bir yanlışımızda ona yakın kadın ve çocuk;sayısını bilmediğimiz kadarda adam ölecekti buna emindik.

'' İşaretinizi bekliyorum komutanım. '' diye beklemede kaldı Adem.En doğru zamanda işaretimle birlikte teker teker indirecekti teröristleri.

Çok geçmeden iki adam koyu bir sohbete dalmış diğer adam ise onlardan biraz da olsa uzaklaşmıştı.Doğru zaman şu andı!

'' Şimdi Adem ! '' diye bağırmamla uzaklaşan adamın kafasından vurulması bir olmuştu.Diğer iki adam susturucu nedeniyle silah sesi duymamıştı ve konuşmalarına devam ediyordu.

Gizli |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin