Günümüz...
Gözler yalan söylemez derler ama söylerler,
Hayat zor derler anlaşılmaz bir karmaşa der dururlar ama tek bir formülden ibaret olacak kadar basit,
Aşk acıtır bazen de yaşatır derler ama ne acıtır ne de yaşatır sadece bencilliktir diğer duygulara karşı,
Nefes almak bir yüktür derler, nefes vermenin zorluğunu bilmeyenler,
Anılar özel ve güzeldir diye hatırlarlar unutmak istemeyenler,
Gizli kalmak ise tüm bu hissedilenlerdir.
Gizli kalan bilgiler yalanlardır,
Hayat hep bir gizlilik taşır,
Aşk karşılıklı bir gizliliktir, duygular öğrenilse de hisler tam olarak hissedilemez başka bir bedendeyken,
Nefes almanın ve vermenin son bulacağı zaman gizlidir,
Anılar sadece bize özeldir yeri gelince bizlere bile gizlidir,
Gizlilik daima bizimle ve bizimle kalacak.
Bu uçurum ve dahası sadece bize ve size gizli kalacak.
Biz varız aynı zaman da yokuz da.
Siz ne zaman isterseniz var oluruz ve yok oluruz o zaman.
Biz gizliyiz, tamamlanan kalplerimiz bile gizliyken gizli kalacak başka neyimiz var ki?
Tüm düşüncelerime veda ettim o dolu gözlere bakar bakmaz.Kalbimde ki kasılma ve mide bulantım yok olmuştu sanki.Soğuk havanın etkisini hissedemeyecek kadar hissizdim şu an.Konuşamayacak kadar halsiz, kendimi savunamayacak kadar bıkmıştım ama anlatamıyordum bunu da.Çaresizdim, güçlü kalacağıma yeminler ederken yıkılışıma bakacak kadar bilinmezlikle doluydum.
''P-papatya...''derken bir adım attı bana.
Ne zaman gelmişti ve ne zamandan beri bu kadar yakınımdaydı.Çığlıklarımı duymuş muydu?
Sorunun güzelliğine bakar mısın?
Nasıl öğrendi diye düşünmek yok zaten...
Sahi bizi öğrendi Cemre...bize yeniden güzelim der mi acaba?
''Benden nefret ediyorsun değil mi? Hayatını...mahveden adamdan.''derken bir adım daha attı bana ve gözlerinden teslim oldu bir damla.
Etmiyordum.
Ediyordun ama kalbin nefretini alıp götürdü.
''Bana bir daha geri gelmezsin değil mi?''derken son adımını attı ve bedenlerimiz çarpıştı o an.Hareket edemedim bile...
''O mesajları bana sen attın değil mi?K-Kukla Bey...''derken elini kaldırdı.
Cemre eli titriyor Deniz'in.
''Özür dileyemem ya da pişman olamam.Acı çektin o kadar, bir iki kelime ile geri alamam o acıları.Sadece şunu söyleyebilirim ki keşke sen ölmek istemeseymişsin de ben senin için bir kez daha ölmeye çalışsaymışım...''dediğinde elleri yanaklarımı okşuyordu.
Buz kestim.
Ne demek bu şimdi?
Ölmeye mi çalışmış o da ve defalarca kez...
''Mavi gözlerin çok tanıdıktı Papatya, ama ben çok yabancıydım bu hayata.Senden sonra taktığım maske ile baktım göremedim gözlerini..''dediğinde karşımda ağlıyordu.
''Papatya...''dediğinde anlını yasladı bana ve kokumu içine çekti son defa çekermiş gibi.
''Bana demiştin ya bizi gizli kalan bir sır oluşturuyor, o sır bizi yaşatabilirde öldürebilirde diye.Bizi tek bir sır oluşturmuyordu.Senin sırrın bize asla zarar vermedi ama benim sırrım hem yıllara hem de şuanımızı öldürüyor.Güzelim, ben senden ve hayatımızdan özür diliyorum ama ileride sadece gizlim kalacaksın.Hatırlayamadığım bir giz...''
- PAPATYA VE KUKLA BEY -
Merhaba 💖
Doğru okudunuz 1.Kitap Finali...
Öncelikle aklımda böyle birşey yoktu ancak biraz boş zamana ihtiyacım olduğunu fark ettim.LGS senem ve birçok uğraşmamam gereken ama uğraşmak zorunda kaldığım sorunlarla uğraşıyorum ve mental olarak ölüyüm...
Biraz ara vereceğim ama sadece bu kitaba.
Belki birkaç hafta veya bir ay civarı.
ANI'ya bölüm yazmaya çalışacağım ama
Neyse bölüme geçiyorumm
12.BÖLÜM bildiğiniz üzere son günümüz olaylarıydı sonra geçmişten bölümler okuduk hep.Bu bölüm 12.BÖLÜM'ün devamı niteliğinde ve biraz çarpıcı bir final tadı veriyor NEDHDEDEÖSNKLLJKXKWS
Kitaba klişe bir senaryo ile başladım, hatta ismi texting olacak diye Gizli koydum.
Şuan belki şok geçiriyorsunuz ama böyle DEJIEDJWMMSWKSWL
Sonradan Cemre'ye bir sır verdim baktım böyle olmuyor bu bölümde de diğer kitap için Deniz'e sır verdim.
Cemre sır olarak ailesinin öldüğünü saklamıştı Deniz'den ama birçok yanlış anlaşılmadan ilişkileri bitti.
Diğer bölümlerde yeniden geçmişe gideceğiz aynı zamanda günümüzden de devam edeceğiz.
Belki Deniz'den de okuruz birkaç bölüm.
AMA UNUTMAYIN Kİ HEP GİZLİ KALACAĞIZ VE EDEBİYAT YAPACAĞIZ
DIODEKBWBKJWKJBNDKBDWLK
SORULAR;
-Deniz'in sırrı ne?
-Spoiler ister misiniz?
-Bulut'u özleyenler?
-Aslan'ı özlemeyenler?
-Sizce neler olacak?
SİZİ ÇOK SEVİYORUM KEŞKE WATTPAD'A HERGÜN GİRSEM :')
KENDİNİZE İYİ BAKIYOR MUSUNUZ BU ARADA??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli |Yarı Texting|
Genç Kurgu-Cemre Solmaz ve Özgür Deniz Cellat ; iki tim komutanı,eski ortak bir geçmiş.Bir taraf bilmese de diğer tarafın kırık kalbi...Bir intikam söz konusu buna ne kadar intikam denilebilse de? ✨ Cemcel shipine ait bir kitaptır ✨Tüm hakları saklıdır,taklit...