| 23 ARALIK 2018 | Cemre Solmaz'dan :
'' Peki buna ne demeli? '' diye soran Bulut'a bakarken kahkahalar içinde gülüyorduk Durdu ile.Masa da gülmeyen tek Cellat ve Yiğit vardı,Cellat her zaman ki tavırlarını sergilerken Yiğit telefonu alma çabalarından vazgeçmiş olacak ki oflayarak dışarı bakıyordu.
'' Burda Yiğit aşkım sarhoş olmuştu,biz yarım saat bu herifi aradık.Bulduğumuz da bir baktık çocuk donla kalmış,herşeyini çalmış kızlar partide.'' dedi ve Yiğit Bulut'un ensesine vurdu ve bana döndü ''Cemre'cim biliyor musun bu avanak her gördüğü kişiye yürüyor.Geçen AVM'de yaşlı ama zengin bir kadın vardı iddiaya girdi bizimle kadına yürüdü derken kadın Bulut'a evlenme teklifi etti.''dedi.
Durdu ile birbirimize bakmış tekrardan gülmeye başlamıştık bize katılan kişi ise Aslan Komutan olmuştu.
Time bu kadar çabuk alışacağımı düşünmüyordum bile ama kısa süre de birbirimizi tanımış sanki yıllardır berabermişçesine şakalaşıyorduk.
Tek şakalaşmayan ve aklıma geldikce irkildiğim kişi Cellat'tı...
''Hayır yani bebeksi bir seksiliğe sahipsem bu benim suçum mu? Az yeseydin de kadın sana da ırzın ırzım olsun diyeydi Yiğit.''dedi ve kolasından içti,Yiğit ise şaşkın gözlerle Bulut'a bakıyordu.
''Yanımız da kız var lan,az dikkat et sözlerine''dediğinde ben sadece gülüyordum.
''Emir sen ne alemdesin,geldiğimizden beri o telefona girdin çıkamadın.''diye sordu Aslan Komutan.
''Ece...''dedi telefonu bırakırken,nefesini verdi ve önünde duran çayından yudumladı.Sanki konuşmak istemiyordu,konuşursa kendi ağzından çıkacaklara nefret edecek bir hali vardı.
''Ne oldu kavga mı ettiniz?''diye sordu Aslan Komutan.
''Sonra konuşsak Aslan Abi.''diye kestirip attı Emir,Aslan Komutan da ısrar etmeden önüne döndü.Aslan Komutan ona abi dememizi istiyordu karargahta olmadığımız süre zarfında,fakat ben alışamamıştım ve Aslan Komutanım diyerek herkesi güldürüyordum.Sesim her zaman ki gibi cılızdı anlaşılan...
''Yiğit bana bakmayı kes ve yapış dudaklarımı!''dedi ortamı yumuşatmaya eski havasına getirmeye çalışan Bulut.
''Ne diyosun manyak herif,bak senin yüzünden eşcinsel belleniyorum herkeste beni bi sal!''diye çıkıştı Yiğit.
Telefonuma gelen bildirim sesiyle çantamdan telefonumu çıkardım.
-💖🐸-
-Güzelim yemek yedin mi? (19.20)
-Ben yedim :D
Gördüğüm mesajla gülmüştüm ki bakışlarım birden telefonuma bakan bir çift göze ilişti.Yanımda oturan,ne yemek sırasında ne de şuan hiçbir şekilde konuşmaya katılmayan Cellat telefonuma bakıyordu.
Gözlerimiz birleştiğinde kafamı 'Ne oldu?' şeklinde salladığımda ''Yok birşey...''diye kestrip attı.
(19.21) Yedim sağ ol,inşallah üzülmedin yemek yediğim için? -
-Yok ne üzülücem sonuçta puding bana kaldı EHIUDHUDHUIHUD (19.21)
(19.21) Hain!! -
(19.22) Bende tatlı yiyeceğim hatta sipariş ediyorum canım MAKARON çekti -
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli |Yarı Texting|
Teen Fiction-Cemre Solmaz ve Özgür Deniz Cellat ; iki tim komutanı,eski ortak bir geçmiş.Bir taraf bilmese de diğer tarafın kırık kalbi...Bir intikam söz konusu buna ne kadar intikam denilebilse de? ✨ Cemcel shipine ait bir kitaptır ✨Tüm hakları saklıdır,taklit...