Cemre Solmaz'dan:
'' Bir annenin çocuğundan utanması için gayet yeterli bir sebepsin Berke!? '' ve bir kere daha ensesinden vurdu Yağız,bu son on dakikadır bu şekildeydi.Birkaç iğneleyici laf ve enseye tokat ile Berke kendinden geçmişti.
Berfin denilen bir kız vardı ortada,Berke denilen bir maymun tarafından sevgililerin görüntülü konuşma esnasında geçmiş konuları açması ile Yağız'ın boş bulunup geçmiş konulara girişi belkide büyük bir tribe neden olmuştu.
Yarım saat önce Albay tarafından görev verilen kişiler biz değilmişiz gibi Tokat Show'u gülerek izliyorduk.En sonunda ise O durumu toplamış ve ikisini çıkartarak kavgayı bitirmişti,fark ise Berfin denilen kızın Yağız'dan ayrılması olmuştu.Yağız'ın hal ve hareketlerinden bu ayrılığın ilişkilerini ayakta tutan şey olduğunu anlamıştım,barışacaklarına olan güveni tamdı Yağız'ın ama onu bu denli sinirlendiren kızdan yiyeceği triplerdi.
Çantalarımızı da aldıktan sonra yavaş yavaş helikopter pistine geçiyorduk.Albay helikopterin önünde bizi bekliyordu,en sonunda helikoptere binmiş kulaklıklarımızı takarak uçuşa geçmiştik.
'' Bugün ki sessizliğini öğrenebilir miyim Bal'ım,yoksa bana aşık mı oldun biliyorum bu cazibe ile bana aşık olunmaması mümkün değil? ''dedi Berke Baran'a.
'' Siktir git Berke asabımı bozma,görende beni gay zannedecek. ''dedi Baran sinirle.
'' Birşey diyeceğim şimdi timde iki istibaratçımız mı var,biri menyevetsiz Bal'ım diğeri Pıtır'cığım.Bir dakika,ondan senin bu sinirli tavırların değil mi? Merak etme ben tek bir istihbaratçıya aşığım oda sensin Bal'ımmmm... ''dedi Berke yanındaki Baran'a sarılırken.
'' Bir kızı mı kıskanacağım,pardon? O benim yardımcım olacak,ondan daha iyi olduğum aşikar. ''dediğinde benim yargı modum açılmıştı,Baran yine kadınları küçümsüyor küçümsemekle kalmıyor birde aşağılıkmışız gibi tavırlar takınıyordu.
'' Baran bak ne diyeceğim sana.Bize dün 'vıcık vıcık ilişkilerinizi kendinize saklayın' diyen kişi sendin,bu sabah olanlara ne demek istersin acaba? Eğer ki timde aşk meşk olayları konuşulmayacaksa Yağız da dahil kimse ne sevgilisi hakkında,ne de başka bir gönül işi hakkında konuşmasın. ''dediğimde Baran sinirle nefesini vermişti,Kürşat Abi'nin donuk yüzü parlamıştı.
'' İkinci mevzu ise senin kadınları hep hor görmen.Hal ve hareketlerine dikkat et aslan parçası,ikinizin de rütbesi aynı olmakla beraber kimse kimsenin yardımcısı olmayacak değil mi Komutanım? ''diye sözlerimi devam etmiş görüşlerini merak ettiğim için topu O'na atmıştım.
Bana bakışlarında ki farklılıktan ürpermiştim,beni tanıması için daha zaman vardı ve gözleri gözlerimden bir an bile ayrılmadan dudakları aralandı.
'' Baran duydun Yarbay'ı,Beril ve sen beraber kordine çalışacaksınız.Fakat gönül işlerine karışılması taraftarı değilim,biz de dahil özel hayatlarımızı görevler dışında paylaşabiliriz ki sizde aynı şekilde. '' dedikten sonra bakışları halen benim taraftaydı fakat ben dışarı izliyormuş havalarındaydım.
Helikopter durduktan sonra bir araca bindik,bizi belli bir tarafa kadar götürecekti.
'' Planın üstünden son kez geçiyorum,ele başı Asaf Keskin kod adı Amir.Türkiye'ye uyuşturucu ticareti yapan bir çeteden geliyor ve şuan ki planı uyuşturucuların içine bomba koyarak Türkiye'ye sokmak.Bomba yapım aşamasını yeni bitirdi ve bugün teslimat olacak.Bomba en büyük çadırda ve olması gerektiği gibi büyük güvenlik önlemleri ile korunmada.Beril ve Baran siz droneler ile gözlem yapacaksınız.Sizi birazdan en yakın mağarada bırakacağız.Adem sen ne olur ne olmaz tek bomba imha uzmanımız olarak bombanın bulunduğu çadıra gideceksin.Baran'ın dronesi bomba çadırını gözlemlerken,Beril'in ki Amir'in çadırını gözlemleyecek.Adem ve Yağız çatışmaya ben demeden girmeyeceksiniz,öncelik Baran'ın kurşunları bitene kadar ordaki adamları öldürmek.Ardından siz devreye gireceksiniz.Ben ve Cemre,Amir'in çadırında olacağız.Onu yakalayıp İstihbarata götüreceğimiz için Berke onu Baran ve Beril'in yanına götürecek.Kürşat sen ise girişteki teröristlerin arasına karışacaksın,teslimat zamanını öğreneceksin ve Albay'a teslimat bilgilerini göndereceğiz.Albay da ikinci timi devreye sokacak ve onlara yoldayken saldıracaklar.Bizim işimiz erken biter muhtamalen bizde sizi koruruz,kampta çok terörist yok bu iyi haber.Kimse eksilmeyecek bugün,gazabımız mübarek olsun. ''dediğinde bir nefes verdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizli |Yarı Texting|
Roman pour Adolescents-Cemre Solmaz ve Özgür Deniz Cellat ; iki tim komutanı,eski ortak bir geçmiş.Bir taraf bilmese de diğer tarafın kırık kalbi...Bir intikam söz konusu buna ne kadar intikam denilebilse de? ✨ Cemcel shipine ait bir kitaptır ✨Tüm hakları saklıdır,taklit...