| 18. Bölüm |

59 8 32
                                    

BÖLÜME GEÇMEDEN EN ALTTA YAZAN BİLGİLENDİRMEYİ OKUYARAK BAŞLAR MISINIZ?


| 13 OCAK 2019 | CEMRE SOLMAZ'DAN :

İki gündür Cellat normalinden daha gergindi.Çatık kaşlarının yanına birde ateş saçan gözleri, birden parlamaları eklenmişti.Nedenini bilmiyordum, her sorduğumda konuyu değiştiriyor veya beni kırmak istemediğini şuanda sinirli olduğunu bahane ederek konuyu saptırıyordu.

Görevlerde bile bazen kendini tutamıyor Aslan Komutan'a bağırıyordu, bu onun ceza almasına neden oldu fakat kendisi buna takmadan tavırlarını sürdürmeye devam etti.Bugün sahada çalışan timde kiler dışında bizler bazı eğitimler aldık ve akşam üzerine doğru izinli sayıldığımız için eve gitmeye karar verdik.

Durdu ile biraz sohbet etmiş taxsiye gitmek için ayrılmıştım.Aklım Cellat'ta kalıyordu ama iki gündür sergilediği davranışlardan dolayı konuşmaya çekiniyordum.

 Telefonuma gelen bildirimle düşüncelerimden uzaklaşmış, elime telefonumu alıp kilit ekranını açmıştım.

- MAKARON'UM -

-Hayırsız unuttun mu beni, bunu yaptın mı bana? (16.47)

-Makaron üzgün, Makaron derbeder Dila anlık ölü... (16.47)

-Affedersiniz Dila Abla'm öldüyse ben kiminle konuşuyorum? (16.48)

-Ben Dila'nın arkadaşı ultra yakışıklı, diziler de ki zengin veletlerden klişe ismimle tabii ki Burak ;) (16.48)

-Dila ölmekle hata yapmış desene JHRFJKHFJHRFJFRHK (16.49)

-Evet maalesef ama burda bir miras bırakmış galiba sizsiniz, hı? (16.49)

-Yok benim başım bağlı 🤗 (19.50)

-NE!? (16.50)

-OMG (16.50)

-NASIL YA MAKARON ŞAŞKIN SURAT :O  (16.51)

-CİDDİ MİSİN? (16.51)

-NE ZAMAN GELİNLİK MODELLERİ ATMAYA BAŞLAYAYIM SANA KUZUM (16.52)

-BFRHJHBRFJBRHBRFRFBJ (16.53)

-Hiçbir zaman tabii ki, hem ne alaka kimse yok hayatımda (16.53)

-Doğru, Cellat kimse değil o herşeyin unutmuşum... (16.54)

-Heyooo, orda mısın? (16.55)

-Yemeğim hamile kaldı ona bakmam lazım Dila Abla, başka sefere artık :(  (16.59)

-Tm tm tm (16.59)

-HE AYNEN ONDAN (16.59)

-Kendine çok iyi bak bebeğimmmm (17.00)

-SENDEĞĞĞ <3 (17.00)


Telefonda konuşurken Cellat'ın ismini yanlışlıkla ağzımdan kaçırdığım için Dila Abla her seferinde konuyu buraya çekiyordu nasıl başarabiliyorsa.

Telefonu çantama koyarken gelen taksiye binecektim ki 'Cemre' diye bağıran bir sesle bakışlarım yanda ki siyah araca çevrildi.Arabadan çıkan Cellat hızlıca yanıma gelmiş, taksi şöförüne birşeyler söyleyip arabanın kapısını kapatmıştı.Giden taksiyle bakışlarım Cellat'a çevrilmişti.

Gizli |Yarı Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin