'i hate when you don't trust me'
•••
Yine bir duyuruyla başlıyorum ama bazı olaylar kafamda tam olarak oturmadığı için geçmişle geleceği karıştırarak yazmaya karar verdim.
Kısacası bu bölümü anlamak için giriş bölümüne gidip başa yeni eklediğim kısmı okumanız gerekiyor çünkü bu onun devamı niteliğinde olacak.
Oy ve yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen, o şekilde motive oluyorum <33
•••
CORDELIA KALP ATIŞLARINI evin öbür ucundan duyabildiği adamı dikkatle dinlerken gözlerini pencereden ayırmadı, birkaç hafta önce gelip tüm planlarını alt üst ettiğinde onu eve göndermek için şüpheleri üzerine çekmeyi göze aldıktan sonra geri döndüğüne inanamıyordu. Bile bile yapıyordu sanki, ondan uzaklaşmaya çabaladıkça bir şekilde yine dibinde bitiyordu.
Ölene kadar tekrar konuşmayacaklarını düşünmek de onun hatasıydı, oysa Reyna bu konu hakkında uzun zaman önce fikrini belirterek vaktimiz bol olduğundan kulağa öyle geliyor demişti. Kafası gidik birine göre olması gerekenden fazla haklıydı.
''Cordelia?'' Onun geldiğini duymamıştı ama belli etmemeye çalışarak arkasını döndü, nadiren etrafında olup bitenlerden habersiz olurdu. Uyurken bile tetikteydi, hayatta kalmak istiyorsa olması gereken buydu. Duymuyorsa da başka bir şeyi dinlediğindendi ama genelde o kadar önemli kişiler tarafından ziyaret edilmezdi.
''Vakit kaybediyoruz ve dayak ağzını açtırmayacak, biliyorsun.'' Cordelia onu geçen seferinde olduğu gibi elinden kaçırmış numarası yapamayacak kadar göz önündeydi. Bu yüzden ilk seçeneği onu rehin olarak tutmaktı, sadece kısa bir süreliğine, diğer ölüm yiyenlerin gözüne batmamasına yetecek kadar. Ama bunu yaparken James'e zarar vermelerine izin veremezdi, büyü kullanmalarını yasaklamış ve onu öldürmedikleri sürece ne isterlerse yapabileceklerini söylemişti. Kanı fiziksel yaraları iyileştirebilirdi ama büyüyle verilen hasarlar kalıcı olabiliyordu, özellikle ölümcül lanetleri kullanmaktan çekinmeyecek insanlar söz konusuysa.
Frank'e bir süre sessizce baktı ve dudağını bükerek konuştu. ''Beni işinizi düzgün yapamadığını söylemek için mi rahatsız ettin?''
Dudakları düz bir çizgi halini alırken bu dediklerinin bir süre sonra gücünü kaybedeceğini biliyormuş gibi baktı ona, Cordelia iki gökdelenin arasına gerilmiş incecik bir ipte yürümeye çalışıyordu ve başında her ne kadar başarılı olduysa da artık birilerinin dengesini kaybetmesine sebep olup onu öldürmelerine az kalmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE EVERYTHING ABOUT YOU-JAMES POTTER
FanficCordelia Valdis, James Potter'dan tüm kalbiyle nefret ediyordu ve onun için her şeyi yapardı. [james potter x female!oc]