'i hate you being arrogance'
•
CORDELIA, KEDİSİ VANESSA'NIN tüylerini okşayarak onu kucağına aldı ve kedinin yerleşebilmesi için sandalyede arkasına doğru kaydı. Vanessa karnına sürtünüp gerindi ve kızın kucağına uzanarak dersine dönmesine izin verdi.
Okul yeni başlamış olmasına rağmen son sınıfa geçtiğinden dolayı dersleri sık ve ağırdı, öyle ki günü gününe çalışmazsa bir yerde takılacağını bildiğinden sabahları soluğu kütüphande alıyordu. Kimse yokken çalışmak daha kolaydı, en azından birilerine laf yetiştirmek zorunda kalmadan önündeki kitaplara odaklanabiliyordu.
Sabahları ders başlayana kadar kütüphanede takılır, sonra da odasına uğramadan dersin yapılacağı sınıfa giderdi. Sabah rutini birkaç cümle ile açıklanamayacak kadar yoğun olduğundan beşte kalkmayı düşünmeye başlamıştı, aslında annesiydi bu fikri aklına sokan; kızının kimsenin gölgesinde kalmadan bir yerlere gelebilmesini istiyordu. Övülecek bir isimleri vardı ve erkek kardeşi Lawrence'ın Gryffindor'a seçilmesinden sonra annesi bu ismi tekrar kirletmemeleri için elinden gelenin bile fazlasını yapıyordu. Ona göre başarı hayatınız boyunca sizi yarı yolda bırakamayacak tek şey olduğundan ilişkilerin, kişisel zevklerin ve hatta ailenin bile önünde tutulmalıydı.
Cordelia ona uyuyordu çünkü bunun doğru olduğuna inanmasına yetecek kadar şey görmüş ve geçirmiş sayılırdı. Annesi onu gazlarken hırsına yenik düşmeden devam etmek zordu, bu birçok kez yaptığı bir hataydı ve her ne kadar zorlansa da tekrarlamamaya çalışıyordu.
Lily Evans'ın gölgesinde kalmak onu korkutan şeylerden biriydi, kıza karşı herhangi bir nefreti yoktu ama onu hayatında kimseyi kıskanmadığı kadar kıskanıyordu.
Söylemekten çekindiği, kendi içinde bile kabullenemediği bir şeydi bu. Dışarıdan bakan biri Cordelia'nın daha iyi bir hayata ve imkanlara sahip olduğunu söyleyebilirdi ama Lily gibi seçimler yapamadıktan sonra elindeki imkanların hiçbir anlamı kalmıyordu.
Önünde uzanan tek bir yol vardı, ailesi tarafından özenle çizilip hazırlanmış ve kendisinin de bu yaşına kadar hiç sesini çıkarmadan katkıda bulunduğu bu yolun sonu muhtemelen hüsrandı. Şimdiden bunun farkında olsa bile yapabileceği bir şey yoktu.
Başını kaldırıp saçlarını geriye attı ve Vanessa'nın rahatsız olmaması için olabildiğince kontrollü hareket ederek eşyalarını topladı. Kedi kıpırdanmasından rahatsız olarak doğruldu ve gerinerek yere atladı. Cordelia ise masanın üzerinde duran İksir kitabını aldı ve Vanessa yanından yürürken kütüphanenin çıkışına doğru ilerledi.
Kahvaltı bitene kadar oyalanabilmiş olmasından memnun bir şekilde İksir sınıfının bulunduğu koridora girdi. Normalde asla ilk öğünü atlamazdı ama birkaç gün önce Klea, orada bulunsa bile hiçbir şey yemediğini fark ettiğinde arada bir ondan uzak kalması gerektiğine karar vermişti. Eğer kendisine karışılmasını isteseydi bunu Klea'dan değil annesinden duymayı tercih ederdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE EVERYTHING ABOUT YOU-JAMES POTTER
FanficCordelia Valdis, James Potter'dan tüm kalbiyle nefret ediyordu ve onun için her şeyi yapardı. [james potter x female!oc]