✦✧✧ cհαթԵҽɾ 9 ✧✧✦

636 62 14
                                    

Medyada: Rick Grimes & Daryl Dixon

Rick, Artemis, Glenn ve Daryl kan izlerini takip ederek binaya yeniden girdiler. Daryl önde ilerleyerek yaylı tüfeğiyle etrafa bakınıyordu. Merdivenlerden inerken "Merle burada mısın?" diye çağırdı. Merdivenlerden indikten sonra karşılarına bir sürü odalar çıkmıştı. T-dog, Glenn ve Rick anlaşmış gibi aynı odaya gittikleri için, Artemis Daryl'ın peşinden diğer odaya girmek zorunda kalmıştı. Daryl içeri girer girmez onlara doğru yürümeye ölüyü yere indirdi. Yere yığılan ölüden okunu çıkardığında kadınla odada sadece ikisi olduğunu görüp "Peşimden gelmeyi bırak." diye mırıldandı. Artemis adamın dediğini duysa da karşılığında hiçbir şey söylemedi. Kavga çıkaracak ne kadar az şeyler yaparsa o kadar güvende olurlardı. Daryl diğer odaya çoktan yönelmişti kadında hiç vakit kaybetmeden peşinden gitti ve odaya adamın peşinden giren ölüyü görür görmez bacağındaki avcı bıçağını yerinden çıkarıp ölünün kafasına fırlattı. Daryl arkasından gelen sesle hızla kadına döndüğünde ayaklarının yanında kafasına avcı bıçağı saplanmış ölüyle karşılaştı. Diğer odanın kapısından ona garip bir yüz ifadesiyle bakan kadına bir de bıçağa baktı.

Nasıl bu aylağı duyamazdı?

Bacağıyla ölünün kafasını sabit tutup bıçağı saplandığı yerden çıkardı ve keskin yerinden tutarak kadına uzattı. Artemis sessizce bıçağını alarak adamın girdiği odanın yerine diğer bir odaya girdi. Daryl odaya girerek gözden kaybolan kadının arkasından birkaç saniye bakıp sonunda onun peşinden ilerledi.

Sonunda beşli karşılaştıklarında Daryl onlara arkası dönük ölüyü gördü. Tam ona vurmaya hazırlanıyordu ki, arkasındaki kadın ondan önce davranıp bıçağı onlara dönen ölüye saplamıştı. Artemis ölüye sapladığı bıçağı alarak önden ilerlemeye başlamış Rick ve Daryl'ın peşinden gitti. Daryl cam kapılı odaya girerek yerde yatan iki ölüyü gösterip "Bu şerefsizleri öldürecek gücü varmış. Tek eliyle hem de. Abim tanıdığım en sağlam heriftir." elindeki okunu yaylı tüfeğine yerleştirip sözüne devam etti. "Ona bir çekiç ver ve tüm çivileri söksün." dediği şeyle Rick "Ne kadar sağlam olursa olsun her insan kan kaybından bayılır." dedi ve ilerlemeye devam ettiler.

Girdikleri yeni yerde Daryl "Merle!" diye bağırdığında Rick "Burada yalnız değiliz. Unuttun mu?" diyerek onu susturmaya çalıştı. Daryl "Siktir etsene. Kan kaybından ölebilir. Sen söylemiştin." deyip içeri girdi. İçerde yanan ocak vardı ve ocağın üzerindeki metal parçasının üzerinde yanmış deri parçaları, kemer ve bir sürü kan lekeleri. Artemis adamın ne yaptığını anladığı için yüzünü buruşturdu. Aklına gelen bazı anılarla kendi kendini sakinleştirmeye çalıştı. Şimdi olmaz. Sakin ol geçmiş de kaldı. Kurtuldun artık. Glenn "Bu yanmış şeylerde ne?" diye sorduğunda kadın "Deri. Kestiği yeri dağlamış." diye cevaplayıp duvara yaslandı. Daryl "Sana sağlam herif olduğunu söylemiştim. Merle'ü ancak Merle öldürür." Rick etraftaki kan izlerini gösterip "Buna fazla güvenme. Çok kan kaybetmiş." dedi.

Daryl odanın içine doğru ilerleyerek "Öyle mi? Bu ölüm tuzağından kaçmasına mâni olmamış ama." deyip onları kırılmış camın önüne götürdü. Glenn şaşkınca "Binadan çıkmış mı? Bunu niye yapsın?" diye sordu. Daryl pencereden dışarı bakarak "Neden yapmasın ki? Bildiği kadarıyla orada yalnız. Yapması gerekeni yapıyor. Hayatta kalıyor." dedi. T-dog adama "Sen buna hayatta kalmak mı diyorsun? Sokakta bayılmak üzereyken dolaşmak hayatta kalmak mı? Şansı ne olabilir ki?" diye sordu. Daryl sinirle adamlara dönerek "Siz adiler tarafından kelepçelenip ölüme terk edilmekten kötü olamaz." dedi ve Rick in dibine kadar girerek "Onu öldüremedin. Aptal, ölü bir şerefsiz onun için hiçbir şey." dediğinde Rick adama dahada yaklaşıp "1000 tane ölü şerefsize ne diyorsun? Başka hikâye mi?" diye cevapladı. Daryl "Çetele mi tutuyorsun? Siz istediğinizi yapın ben onu bulacağım." dedi ve kapıya doğru ilerledi. Ancak kapının diğer tarafında duvara yaslanmış olan Artemis gitmek üzere olan adamı göğsünden geri iterek "Daryl dur." dedi. Adam kadının elini iterek "Bana dokunma orospu. Sen kimsin ki beni durduruyorsun. Ordu komutanı falan olduğun için eni dinleyeceğimi mi sandın. Olsan bile sikime değil git kendi işine bak!" diye suratına doğru bağırdığında "Sana onu arama demedim. Abin o senin, çok iyi anlıyorum. Ancak yalnız gitmek tehlikeli orada bir, sürü var." diye sakince konuştu. Rick adamla kadının arasına girip "Ben de ailemi bulmak için neler çektim. Nasıl hissettiğini çok iyi biliyorum. O halde... o yarayla çok uzağa gidemez. Planlı bir şekilde bu civardaki sokakları aramana yardım ederiz. Ama mantıklı davranmamız lazım." dediğinde Daryl kadına ve adama bakıp yutkunarak "Bana uyar." dedi. Rick yanda onları dinleyen Glenn ve T-dog'a baktığında siyahi adam "Önce ama şu silahları alalım. Atlanta sokaklarında yalnızca iyi niyetimle dolaşmam ben." dedi.

✿ Two Broken Souls ✿ || The Walking DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin