Diğer grup üyelerinin olduğu yere geldiklerinde Artemis'in gözleri ilk önce Newt'u aradı. Göremediğinde Glenn'e dönerek "Newt nerede?!" diye bağırdı. Ancak Glenn cevap veremeden aralarından sarışın bir kadın Rick ve Artemis'i geri sert bir şekilde itip silahını onlara doğrultarak "Orospu çocukları sizin yüzünüzden şimdi öleceğiz!" diye bağırdı. Etraftakiler kadına silahını çekmesini söylüyorlardı ancak kadın inatla silahı onlara doğrultarak "Bu şerefsizler yüzünden şimdi öleceğiz!" diye bağırdı. Rick ellerini havaya kaldırdırarak tehdit olmadığını belirtmeye çalıştı ancak Artemis yüzünde sinirli bir ifadeyle karşısındaki kadına bakıyordu. Kadının silahı kullanamadığına o kadar emindi ki. Ellerinin titremesinden ve yanlış tutuşundan kolayca bunu anlıyordu en önemlisini de güvenliğini açmamıştı. Meksikalı bir adam kadına yaklaşarak "Andrea o silahı yere indir. Hemen." dedi ancak kadın dinlemiyordu. "Ben--- ben--" Andrea ona bir şey söylemek isteyen Rick'in sözünü keserek ve onlara bir az daha yaklaşıp "Buradan nasıl çıkacağız ha! Nasıl?! Sizin yüzünüzden etrafımızı sardılar! Senin bomban ve senin aptallığın yüzünden!" tam Artemis cevap verecekti ki "Silahını ondan çek." diye bir ses duyuldu. Herkes sesin geldiği tarafa döndüğünde şok oldular. Newt elinde Artemis'in ona verdiği silahı kadına doğrultmuş "Eğer ona bir şey yaparsan ölüler tarafından değil benim tarafımdan öldürüleceksin!" diye bağırdı. Glenn çocuğa yaklaşmaya çalışarak "Hey sakin ol. O elindeki senden bile büyük. Bir kaza yapacaksın." dedi. Ancak Newt ona sert bir bakış atarak yeniden sarışın kadına döndü. Artemis kadının başka yere bakmasını kendine fırsat bilerek hızla kadının silahını tuttu ve kenara attı. Artemis hızla kadından silahı alarak güvenliğini açtı ve silahı geri vererek. "Gelecek zaman birini tehdit ettiğinde silahın güvenliğini de açmayı akıl et." diye sert bir şekilde ona bakarak konuştu. Sonra hâlâ silahını Andrea'ya doğrultan Newt'a dönerek "Silahı indir." dedi. Sarışın kadın "Siz ikiniz orada ne yapıyordunuz?" diye sorduğunda Artemis yine cevap vermedi. Rick "Helikopteri arıyordum." dedi. Artemis anlamadan ona baktı. Nasıl duymamış olabilirdi? Siyahi adam "Helikopter mi? Burada hiçbir helikopter yoktu." dedi. Siyahi kadın "Biz öyle bir şey görmedik. Belki de hayal etmişsindir." dediğinde Rick "Ben onu gördüm!" dedi. Glenn siyahi adama dönerek "T-dog diğerleriyle iletişim kurmaya çalış." dedi. Artemis "Başkaları mı?" diye sorduğunda "Evet. Bir kampımız ver şehirden uzakta ormanda." dedi. T-dog "Sinyal yok. Belki de çatıya çık--" sözü kesildi ve aniden bir silah sesi duyuldu. Binanın üstünden, çatı katından geliyordu. T-dog "Ne yaptığını sanıyor bu?! Bizi öldürmeye mi çalışıyor!" diye bağırdı ve merdivenlerden yukarı çıkmaya başladı. Andrea "Bu Dixon mu size onu getirmeyelim demiştim." dedi o'da yukarı çıkmaya başladı ve diğerleri de onu takip etti. Glenn, Rick ve kadına hızlı olmalarını söyleyerek hızla adamların peşinden koştu. Tam arkalarından giden Rick aniden durdu ve hiçbir şey yapmadan duran kadına dönerek "Geliyor musun?" diye sordu. Kadın kafasını olumlu anlamda sallayarak çocuğu önüne itti ve arkasından kendisi, onlarında arkasından Rick yukarı doğru koştular.
Çatı katına vardıklarında Artemis gördüğü manzarayla Newt'u arkasına itti. "Sakın az önceki gibi kahramanlık yapma." dedi. Karşısında garip bir adam, kızıl boyun* olduğundan emin olduğu adam vardı. Meksikalı adam önden koşarak "Hey Dixon delirdin mi?!" diye bağırdı. Elinde tüfeği olan adam gülerek arkasını dönüp "Heyy elinde silahı olan adama bir az daha saygılı olmamalı mısın? Ha? Veya sağduyulu." dedi ve binanın kenarından aşağı indi. T-dog öne koşup onunla kavga ettiği anda Dixon ona ırkçı bir şey dedi. Meksikalı adam "Hey T-dog bırak. Değmez." dediğinde T-dog onu susturdu. Merle alayla ikiliye baktığında "Merle sadece sakinleş tamam mı?" diye adam onu sakinleştirmeye çalıştı. Glenn, Rick ve Artemis'e bakarak bunu iyi bitmeyeceğini belirtecek şekilde kafasını iki yana salladı. Merle "Sana şunu söylemek istedim. Bir zenciden emirler aldı--" T-dog sinirlenerek adamın suratına yumruk attığında Dixon sert bir şekilde tüfeğiyle onun suratına vurdu. Rick öne giderek onu geri çekeceği anda Merle onu da yumruklayarak geri düşmesini sağladı. Sonra yeniden Tdog'a dönerek karnına sert bir tekme atıp ardından da yüzüne yumruk atarak adamın kafasını yerdeki kalın boruya vurup yere düşmesini sağladı. Andrea ve ismini halada bilmediği siyahi kadın onlara bağırmaya başladıklarında Newt Artemis'in bacağına sert bir şekilde sarıldı. Dixon yerde yatan adama sert tekme darbeleri vurup ardından üzerine oturarak yüzünü yumruklamaya başladı.
Adam silahına uzanacağı sırada Artemis hızla Newt'a dönerek parmağını ona doğrulttu "Ne olursa olsun. SAKIN!" dedi ve adama doğru koştu. Onunla adamın arasındaki büyük borunun üzerine çıkıp Dixon üzerine atladı ve ikisi birlikte diğer tarafa yuvarlandılar. Artemis yuvarlanırken aralarındaki küçük rekabeti kazanarak adamın üzerinde oturdu yüzüne yumruklar indirdi. Birkaç yumruktan sonra hızla geri ayağa kalktı ve adamla arasına bir metre mesafe koydu. Ancak adam sinirle kanlı burnun tutarak ayağa kalktı ve koşarak Artemis'in üzerine gelmeye başladı. Adam karşındaki kendinden birkaç santim kısa olan kadına vuracağı sırada kadın onunun yumruğunun altından geçip onun yüzüne bir yumruk darbesi indirdi. Sonra kadın adamın kollarından destek alarak bacaklarını boynuna doladı ve ikili yere düştüler. Artemis hızla bacaklarıyla adamın boğazını sıkmaya başladığında adam debelenmeye başlamıştı. Dixon sinirle "Bırak beni orospu!" diye gürlediğinde Artemis onun boğazını dahada sıkarak "Senin pozisyonunda ben olsam susardım." dedi. Diğerleri onların etrafında toplanmışlardı. Adam "BIRAK DİYORUM SANA KADIN!" diye bağırdığında Artemis'te karşılık olarak "Debelenmeyi ve diğerlerine saldırmayı kesersen bakarız!" diye bağırdı. Birkaç dakika sonra adam hareket etmeyi bıraktığında Artemis pes ettiğini düşünüp onu bırakarak ondan bir az uzaklaştı. Ancak yanlış yapmıştı. Adam yerde dizleri üzerine çöküp bir az öksürdükten sonra ani bir hareketle ayağıyla kadının bacaklarına vurarak yere düşmesini ve kafasını yere çarpmasını sağladı. Bunu gören Newt "Artemis!" diye bağırıp kadının yanına koşacağı sırada Glenn hızla çocuğu tutarak "Hey sakın! Sakin ol her şey annenin kontrolü altında!" dedi ve debelenen çocuğu kendine çekerek ona sıkıca sarıldı.
Artemis yere düştüğünde sırtını ve kafasını sert bir şekilde vurduğu için bir an nefes alamamış ve görüşü kararmıştı. Adam onun üzerine çıkmak istediğinde Artemis hızla adamın suratına tekme attı. Ancak adam durmadı yine de çıkarak kadının suratına sert darbeler indirmeye başladı. Artemis diğer taraftan Newt'un ve diğerlerinin bağırışlarını duyduğundan yumrukların etkisinden çıkarak adamı boğmaya başladı. Etkisi olmadığını gördüğünde çekmesine koyduğu küçük silahı büyük bir zorluğun ardından çıkararak kafasına dayadı. Adam silahı kafasında hissettiği an durdu. Artemis bunu fırsat bilerek sert bir şekilde adamın burnuna silahla vurdu ve bir az onun geri gitmesini sağladı. Ardından aniden Rick ikilinin yanında belirerek adamın kendi tüfeğiyle kafasından vurdu.
Ardından adamı, kadının üzerinden çekerek yere yatmasını sağladı ve yüzüne diziyle bastırarak onu kolundan yandaki demir boruya kelepçeledi. Yakasından tutarak onu demire yaslayıp "Sen kimsin dostum?!" diyen adama "Arkadaş canlısı komiser." diye hafif alaylı cevap verdi ve silahını elinden aldı. "Bana bak Merle. Şu anda her şey çok farklı. Artık siyahiler ve beyaz derililer ya da siyah etler ve beyaz etler yok. Sadece ölüler ve bizler varız ve eğer onlarla başa çıkmak istiyorsan yalnız başına değil diğerleriyle birlikte çalışmalısın." dediğinde Merle "Siktir." diye mırıldandı. Rick alayla diğer tarafa bakarak "Görüyorum da gerekli noktaları kaçırma alışkanlığı yapmışsın." dediğinde Merle umursamazca "İkinci kez siktir." dedi. Rick sinirlenerek az önce adamın söylediğini aynısını söyledi ve "Elinde silahı olan adamla nezaketli olmalısın ya da sağduyulu." silahı kafasına dayadı. Glenn, kanamış burnunu kırıldı mı diye, kontrol eden kadına çantasından çıkardığı bezi uzattı. Artemis ona kafasını sallayarak bezi alıp burnunu tuttu.
"Sen--sen polissin.." dediğinde Rick silahı ondan çekerek "Artık tek olduğum kişi karısını ve oğlunu arayan bir adam. Birisi yolumu keserse emin ol kaybedecek. Bununla ilgili düşünmen için sana zaman vereceğim." dedi ve üzerini aramaya başladı. Cebinden içinde sigara şeklinde olan bulduğunda adamın yüzünü kaldırdı ve incelemeye başladı. Sonra burnuna vurarak "Bir azda burnunda kalmış." dedi ve ayağa kalktı. Merle gülerek "Ne yapacaksın? Beni tutuklayacak mısın?" dedi ancak Rick elindekini binadan aşağı fırlattığında sinirle bağırmaya başladı.
♤♤♤
Redneck* -- genellikle İncil Kuşağı'nın bulunduğu Amerika Birleşik Devletleri'nin güneydoğusunda, kırsal bölgede yaşayan eğitimsiz ırkçı beyazları tanımlamak için kullanılan aşağılayıcı bir terimdir. Türkçe'ye, kızıl boyun olarak çevrilir. Köylü demek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✿ Two Broken Souls ✿ || The Walking Dead
FantasyDünya yok olduğunda, bu büyük bir patlamayla yada etrafa güçlü bir yokedici işığın yayılmasıyla olmadı. Hiç kimse anlayamadan yavaşa yavaş ortaya çıktı. Bir mum ya da benzer bir şey gibi. Tabiki de, hiç kimse buna hazır değildi. Hiç kimse etrafda in...