✦✧✧ cհαթԵҽɾ 16 ✧✧✦

428 45 23
                                    

Herkes hızla eşleşti, Artemis, Newt ve Daryl'ı koridorda bırakarak odalara dağıldılar. Kadın gözüne koridorun sonundaki odayı kestirmişti. Çocuğun kollundan tutarak yanındaki adamın nereye gittiğini umursamadan koridorun en sonundaki odaya doğru ilerledi. Kimseyle kalmak istemiyordu, kendi başına olmayı tercih ediyordu. Kapının koluna uzandığında arkasında birinin varlığı onu rahatsız etti. Onun kim olduğunu biliyordu bu yüzden kapıyı açarak çantaları odaya attı ve çocuğu önden odaya sokarak "Aynı odada kalacağımız düşünmüyorsun umarım." diyerek adama döndü. Daryl gözlerini devirerek "Şanslıyım. Zaten kimsenin senin ukala ağzını kaldırabileceğini sanmıyorum. Ve akıllı, başka boş oda kalmadı." dediğinde Artemis açık kapının çerçevesine yaslanarak "Oradan bakıldığında umurumdaymış gibi mi duruyor?" diye sordu. Daryl onu umursamadan içeri gireceği sırada Artemis yolunu kapattı. 

"Bir iki saat önce hiç yoktan burnumu kıran biriyle aynı odada kalmayacağım." 

"Hiç yoktan mı?! Etrafımız aylaklarla doluydu, sadece yardım etmek istedim! Çocuğu arabaya geri götürecektim!"

"Senden böyle bir yardım istediğimi hatırlamıyorum."

Newt kapıdan kavga etmeye devam eden ikiliye bakarak geriliyordu. İkisi kavga ettiğin her zaman sonu kanlı bitiyordu. "Artemis yeter... artık kavga etmeyin. N'olur..." dediğinde ikili konuşmayı kesti çocuğa baktı. Küçük bir sessizliğin ardından Daryl arkasını dönüp gideceği sırada Artemis kapıdan çekilip "Gel." dedi. Adam gergin durumu dahada uzatmak istemedi ve sorgulamadan içeri geçti. Artemis çocuğa dönüp "Yeni kıyafet al ve duşa gir. Çabuk çık sıcak suyu bitirme." dedi. Çocuk duşa girdiğinde Daryl anlaşılmaz bir şeyler homurdandı. "Yatağı siz alın ben koltukta yatarım."

~*~*~

Çocuk duştan çıktıktan sonra Artemis çantasından Luna 'dan aldığı yedek bir parça kıyafetleri çıkardı. "İlk ben," diye seslenip ve hızla banyo kapısının arkasında kayboldu. 

Daryl 'in yine anlaşılmaz bir şeyler homurdandığını duydu ve ardından "Sıcak suyun hepsini kullanmaya cüret etme," dedi.

Duşa doğru yürürken, kadın gözünün ucuyla yansımasını yakaladı ve korkunç görüntüsüyle irkildi. Koyu gri her zamanki gibi gözlerinin altını çizmişti ama şimdi on kat daha kötüydü. Yansımasını inceledi.... Sol kolunun dirseğinden başlayarak göğsünün ortasına doğru gelen eski yanık izleri ve bir sürü nasıl olduklarını bilmediği izlerle kaplıydı. "Bazen... seninle neden evden kaçmadım diye düşünüyorum Apollo. Ama hiç bir cevap bulamıyorum..." Gözlerini aynadaki kadından kıyafetlerini çıkarmaya devam etti. Duşa girdiğinde rahatlamaya başladı. Sıcak su ve sabun çok güzel bir şeydi. Orada daha uzun kalabilirdi ama Daryl 'in sıcak su hakkı vardı. Zaten hızlı duş almaya alışkındı. Çabucak duştan çıkıp Luna 'nın verdiği kıyafetleri giymeye başladı. Küçük olacaklarını sanmıştı ancak kızın kıyafetlerini çoğu bol oldukları için rahat olmuştu. Eski kıyafetlerini ve lavabonun kenarında duran saç fırçasında alarak banyodan çıktı. 

"Hepsi senin," dedi Daryl 'a. Newt 'la birlikte koltukta oturmuş konuşuyorlardı. Koltuktan kalkıp banyoya girdi. Artemis yatakta oturup saçlarındaki düğümleri açmaya çalıştı. Aniden müzik duyuldu. Güzel bir şarkıydı. Newt heyecanla kadına bakıp "Gidip bakalım mı?" diye sordu. Artemis kendi de merakına karşı koyamadı ve "Hadi." dedi. Ayrıca, çocuğu orada bırakıp içebileceği başka bir şeyler bulabilirdi.

Kayıt odasında çocuklar, Rick ve Lori gibi dans ediyorlardı. Birkaç üye oturup sohbet ediyorlardı. Carl, Newt 'u gördüğünde hızla çocuğun yanına gelip ona katılmasını sağladı. Artemis oturan üyelerin yanından geçip kitaplığa baktı. Belki ilgisini çekecek bir şeyler bulabilirdi. Çok geçmeden birisi elin tuttu ve kadını kitaplıktan çekti. Artemis'in onu çeken kişinin kim olduğunu anlaması bir kaç saniyesini almıştı. "Rick? Ne yapıyorsun?" 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 15 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

✿ Two Broken Souls ✿ || The Walking DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin