✦✧✧ cհαթԵҽɾ 4 ✧✧✦

1K 80 30
                                    

Medyada: Artemis Dark'ın kıyafetleri.

Rick sinirle gelip kadının yanında durdu. Merle hâlâ deli gibi Rick'in arkasından bağırıyordu. Binanın kenarına yaslanarak sinirden titremeye başlayan kolunu tuttuğunda kadın "Sakin ol." dedi. Aldığı darbeden dolayı midesini tutan meksikalı adam ikilinin yanına gelerek "Sizler Atlanta'dan değilsiniz değil mi? Nerelisiniz?" diye sordu. Artemis bu anlamsız soruya gözlerini devirerek Newt'un kolundan tutup ikiliden uzak bir köşeye gitti. Newt binanın köşesinde oturup silahlarıyla oynamaya başlayan kadına baktı. Az önceki olaydan hiç sarsılmışa benzemiyordu. Çocuk terlemeye başlamıştı bu yüzden yüzünü buruşturup ceketini çıkardı. Motorla ilerlediklerinde rüzgâr fazla olduğu için neredeyse hiç sıcak basmıyordu. Kalın üniformalarını giymiş olan kadına dönerek "Sıcak değil mi?" diye sordu. Artemis giydiği üniformasına baktı. Evet sıcaktı ancak bedeninde bir sürü iz ve omzundan dirseğine doğru gelen büyük bir yanık izi vardı. Üzerine dövme yaptırsa da halada gözüküyordu ve insanla izleri yüzünden ona bakıp sorular sormasını hiç sevmiyordu. Ve ona dokunulmasından hiç hazzetmiyordu. Bu yüzden kalın motorcu eldivenlerini pek çıkarmazdı. Ancak olay kavga etmek ya da dövüşmekse en önde o gidiyordu. Düşüncelerinden çıkıp "Değil." diyerek ona iri gözleriyle bakan çocuğu geçiştirdi.

Andrea ve siyahi kadın binanın etrafına toplanmış olan ölüleri izliyorlardı. Rick yerde oturarak binanın kenarına yaslanmış olan Tdog'a sinyalin nasıl olduğunu sordu. T-dog önünde boruya kelepçelenmiş şekilde oturan Merle'ye bakarak "Merle'nin beyni gibi. Zayıf." dediğinde Merle ona orta parmak çekti. Artemis ikilinin çocukça davranışlarına gözlerini devirerek arkasını onlara dönerek ayaklarını binadan aşağı salladı. Şu anda tek istediği şey motoru ve geri kalan silahları ve eşyalarıydı. Düşüncelerinden çıktığında ilk duyduğu şey Rick'in onlara "Şimdi yalnız başımızayız ve buradan çıkmanın yolunu kendimiz bulmalıyız." demesiydi. Merle ona "Bunda size iyi şanslar. Şehrin bu bölgesinin iyi olmadığını görüyorum." dedi ve az önünde çantasından bir şeyler çıkaran Andrea'ya dönerek "Hey şeker şey. Bu kelepçeleri çıkarmaya ne dersin." dedi. Artemis onlara dönüp oturduğu yerden inerek Merle'nin gözlerinin içine baktı "Kapa çeneni yoksa beynin içinde, mermi saymaya başlarsın." dedi. Andrea alması gerek şeyi alarak "Bunu yapmaktansa ölmeyi tercih ederim." deyip gitti. Merle sert ve sinirli bakışlarının üzerinden çekmeyen kadına bakarak "Sen nesin bakalım... ah arkadaş canlısı asker mi?" deyip göz ucuyla Meksikalı adamla konuşan Rick'e baktı. Artemis gözlerini devirerek "Bana seni şu anda burada öldürmemem için bir neden söyle." dediğinde Merle omuzlarını silkerek "Bilmem.. ama senin elinden ölmek mi? Bak buna hayır demem." deyip göz kırptığında Artemis tam saldırıyordu ki Newt kadının bacağına yapışarak durmasını sağladı. "Bana bak orospu çocuğu, birazdan o kelepçelendiğin boruyu götüne sokacağım!" diye bağırdığında T-dog "Bunu yaparken sizi izlemek çok keyifli olacak." deyip güldü.

Rick ve diğerlerinin yaptığı plana göre bodrum katına inmek gerekiyordu. Artemis, Rick Glenn Andrea isminin Morales olduğunu öğrendiği mesikalı adam ve Jacqui isimli siyahi kadını takip ederek çatı katından inecekdiki durarak "Newt eğer sana çelepçelerini açmanı söylerse hiç düşünmeden kafasından vur, silahla." deyip yoluna devam etti. Newt küçük çantasından silahını çıkararak Merle ve Tdog'dan en uzak köşeye gitti.

Hepsi aşağıya büyük kanalizasyon koridorlarının olduğu yere inen merdivenlerin başında toplandılar. Rick ışığını oraya tutarak "Emin misin burası mı?" diye sordu. Glenn onu onaylayarak "Evet burası olmalı şehre geldiğimde birkaç kez böyle yollardan görmüştüm. Binanın aşağısına gidiyor olmalılar. Ama... hiç içine girmedim.. girmekte istemeyiz değil mi?" dedi yutkunarak. Artemis dışında herkes ona baktığında kafasını sallayarak "Ah... harika o zaman." deyip yine merdivenlerden aşağı baktı. Andrea korkmuş olan adama "Biz hemen senin arkanda olacağı--" Glenn hızla sözünü keserek "Hayır. Hayır olmayacaksınız. Sen değil." dedi. Andrea hızla "Neden ben değil. Başaramayacağımı mı sanıyorsun?" diye sordu. Glenn "Hayır öyle demek isteme--" Rick "Aklındakini söyle." dediğinde "Bakın. Bu zamana kadar buraya ben her zaman arkadaşımla yalnız başıma geldim. Giriş çıkış. Birkaç bir şey aldım ve hiçbir şey olmadı. İlk kez grubu getiriyorum ve her şey boka sarıyor. Alınmayın ancak yoksunuz." dedi. "Eğer benim o yere girmemi istiyorsanız tamam. Ama eğer benim yolumla bunu yaparsanız." herkes onu onayladı. Glenn sözüne devam ederek "Orası dar. Önden girerek bir yol bulurum ama eğer bir şeyden kaçmak istersem sizin arkamda dizilip beni öldürmenizi istemiyorum. Sadece bir kişiyi alacağım." dediğinde Rick tam kendisini gitmek isteyecekti ki "Seni. De. Değil!" diye Glenn onu durdurdu. "Seni de gelerken gördüm. İyi ateş ediyorsun eğer burada kalırsan daha fazla işe yararsın." dedi. Andrea'yı göstererek "Senin de silahların var onunla gitmelisin." dedi. Artemis'e dönerek "Sen benimle geleceksin. Rick'i kurtarış şeklini gördüm. Jacqui sen burada kalacaksın ve bir şey olursa bize bağırıp ordan çabucak çıkmamızı sağlayacaksın." dedi. Artemis araya girerek "Eğer aranızdan biri Newt'a göz kulak olursa gelirim." dedi. Morales hemen "Ben göz kulak olurum merak etme. Benim de oğlum ve kızım var. Güven bana." dediğinde kadın tereddüt etse de kafasını olumlu anlamda salladı. "Oğlum--- sadece o Merle denen heriften uzak tut." dediğinde Morales kafasını olumlu anlamda salladı. Rick elini Glenn'nin omzuna koyarak "Herkes işini biliyor." dedi.

✿ Two Broken Souls ✿ || The Walking DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin