Medyada: Daryl Dixon.
Kamptaki Rick ve Newt dışında, herkes uyanmıştı. Grup üyelerinin hepsi kendi işleriyle uğraşırken Artemis çadırının önünde oturmuş avcı bıçaklarını biliyordu. Bilerken çıkardığı sesin çadırdaki çocuğu hala nasıl uyandırmadığını merak ediyordu. Çok yorulmuş olmalıydı. Çocuktu sonuçta. Kendininse gece gözüne hiç uyku girmemiş sayılırdı. Güvenemeyeceği bir ortamda olduğu için sadece yarı uyanık şekilde bir iki saat uyuya bilmişti. Ancak her sesle uykusundan uyanması ona baş ağrısı vermişti. Yerinden kalkar kalkmaz buradan kayb olmak istesede, uyku tulumuna girer girmez uykuya dalan Newt'u göz önünde bulundurduğu zaman beklemekten başka şansı yoktu.
Beni yavaşlatsan bile artık birlikteyiz. En kısa zamanda burdan ayrılıp sakin bir yerde dinlenmeliyim.
Kendi kendine düşüncelerinde kaybolmuşken ona doğru yaklaşan adım sesleri duydu. Göz ucundan kim olduğuna baktığında sinirle tıslayarak bıçaklarını daha sert bilemeye başladı. Ses etrafa yayılırken ona yaklaşan Luna ses yüzünden rahatsız bir şekilde yüzünü buruşturarak "Yemek yemeğe gelmediğiniz için, ben de size getireyim diye düşündüm." dedi. Artemis "İstemiyorum. Bizim kendi---" kız onun sözünü keserek "Burdan ayrıldığınızda yemekleriniz size gerekecek. İçine zehir koymadık. Rahatça ye." deyip tabakları kadının önüne bıraktı. Artemis hiç aldırmadan işine devam ettiğinde Luna gözlerini devirerek Glenn'nin yanına döndü.
~*~*~
Rick uykusundan uyanarak etrafını gözden geçirdi. Ailesini bulmuştu, onu kovalayan bir ölü sürüsü yoktu. İçindeki her an ölebilirim düşüncesi şu anlık kaybolmuştu. Sırtüstü uzanarak rahatladığını belli eden bir nefes verdi. Hayatı her şeyin altüst olduğu bu dünyada olabileceği kadar yolundaydı. Şimdilik. Kafasını koyduğu yastıktan kaldırdığında onun üçün bırakılmış temiz kıyafetleri gördü.
Rick kıyafetleri giyinip çadırdan çıkarak etrafta gezindi. Kamp sakinleri onu 'günaydın' gibi sözlerle karşılıyorları. Kısa gri saçları olan kıyafetleri ütüleyen kadın Rick'in kurumakta olan kıyafetlerini göstererek "Günaydın. Hâlâ bir az ıslaklar ama güneşte hemen kururlar." dedi. Rick şaşkınca "Kıyafetlerimi mi yıkadınız?" diye sorduğunda kadın yaptığı işten kafasını kaldırmayarak "Elimizden geldiğince. Çamaşır tahtasında ovalayarak, evdeki makinem kadar iyi olmuyor gerçi." dedi. Rick kadına gülümseyerek "Çok naziksiniz teşekkürler." deyip kadının yanından geçerek spor arabasının sökülmesini üzgün bir şekilde izleyen Glenn ve Luna'nın yanına gitti.
Glenn bacağını titreterek "Şunlara bak. Akbabalar." deyip arabayı söken üç kişiyi gösterdi. Luna "Durmayın tüm parçalarını alın." dediğinde Dale ikilinin önünden geçerek "Jeneratörlere benzin lazım. Onlarsız elektriğimiz olmaz." deyip ikilinin omuzlarına vurarak "Kusura bakmayın artık." deyip gitti. Luna "Ben de sürmek istiyordum." dediğinde Glenn onaylar mırıltılar çıkardı. Rick ikilinin gerçekten üzüldüğünü fark ettiğinde "Belki bir gün bir tane daha çalarız." dedi. Sonra etrafına bakınarak "Artemis gitti mi?" diye sordu. Luna "Hayır, aynı bir koruma köpeği gibi bizim kamptan uzakta kurduğu, kendi çadırının önünde oturmuş bıçaklarını biliyor." diye cevapladı. Rick kadının çadırının olduğu yöne baktı. Glenn "Ve bunu geceden beri yapıyor. Uyumadığına bahse bile girebilirim. Bıçak sesleri gece de geliyordu." dedi. Rick "Sadece fazla korumacı ve hiç kimseyi tanımadığı bir ortamda. Bir az anlayışlı olmaya çalışalım. Nasıl birisi olduğunu, neler yaşadığını bilmiyoruz." dedi ve bir az düşündükten sonra "Onun ne kadar güçlü olduğunu biliyorsun Glenn. Sen de gördün bize çok yardımı dokunacaktır. Sinirlerine dokunmayıp güvenini kazanırsak... yani düşman değil arkadaş olmamız gereken birisi." dedi. Luna "Newt uyanır uyanmaz gidecekler. Pek şansımız olduğunu sanmıyorum. VE! Sen onun silahlarını ve bıçaklarını gördün mü? Güvenini kazanacağımız sırada sinirlenirse---" Glenn kızın sözünü keserek "Abartma istersen. Öyle biri değil. Daryl'la karşılaştırıyorsan onun gibi bir geri kafalı değil. Sanırım..." dedi. Kendisi bile söylediklerinden emin değildi. Ancak kadının onunla yarıştığı ve kısada olsa güzel geçirdikleri zamanı göz önünde tutarak, söylediklerine ve kadına güvenmek istiyordu. Rick ikilinin yanından ayrılarak karısının yanına gitti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✿ Two Broken Souls ✿ || The Walking Dead
FantasyDünya yok olduğunda, bu büyük bir patlamayla yada etrafa güçlü bir yokedici işığın yayılmasıyla olmadı. Hiç kimse anlayamadan yavaşa yavaş ortaya çıktı. Bir mum ya da benzer bir şey gibi. Tabiki de, hiç kimse buna hazır değildi. Hiç kimse etrafda in...