Sonunda herkes rahat bir nefes alabilmişti. İsminin Edwin Jenner olduğunu öğrendikleri doktor grubu son anda içeri alıp, hayatlarını kurtarmıştı. Şu anda hepsi asansörün içindeydi. Ortam sessizdi. Artemis önünde duran çocuğun omuzundan tutup kendine yaslamıştı. Burnundaki kırık yüzünden nefes almakta zorlanıyordu. Orospu çocuğu Dixon. Diye içinden adama küfürler etti. Çocuk ve Artemis, Glenn ve Luna'nın arasında durmuşlardı. Doktor üyelerin yüzlerine sessizce gözlemliyordu. Kadının kanayan burnuna bakıp "Kırılmışa benziyor. Akan kanı yutmamaya çalış... İkinizin dışardaki kavgasını gördüm." diye sessizce yorumladı. Kadın onu bir az süzerek "Yani... dışarda canımız için cebelleşirken, sen oturup izledin." diye cevap verdi. Adam kısa bir süre sessiz kaldı ardından "Bu tarafa gönderilen ordudan mısınız? Yalnız, siz nasıl hayatta kaldınız?" diye sordu. Artemis derin bir nefes verip "Burada... değildim." dedi. Jenner kadının yüzüne dikkatle bakıp "Daha öncelerde karşılaştık mı?" diye sorduğunda kadın kafasını olumsuz anlamda salladı. Daryl adamı süzüp "Doktorlar hep böyle silah mı taşır?" diye sordu. "Ortalık silah dolu olunca çabuk alışıyorsun. Ama siz zararsız görünüyorsunuz." dedi. Sonra Newt ve Carl'a bakarak "Siz ikiniz hariç. Gözüm üzerinizde olacak." diye şaka yapıp hafifçe güldü. İki çocuk azda olsa neşelenip aralarında fısıldaşmaya başlamışlardı. Asansör yolculuğu sonsuza kadar sürecek gibi görünüyor, ancak lobiye çıkan merdivenler sinirlerini daha da kötüleştirecekti.
Asansörden indiklerinde Newt ve Carl yan yana konuşarak ilerlemeye başladılar. Artemis asansörden en son inerek yavaş yavaş yürümeye başladı. Burnu ilk kırıldığında keskin bir acı hissetmişti. Ancak zaman geçtikçe keskin acı yerini donuk bir acıya bırakıyordu. İki elini bir biriyle birleştirerek avuçlarıyla burnunu tuttu ve baskı uygulamaya başladı. Aniden gelen çatırtı sesiyle burnundaki kırık yerine oturdu. Ani gelen acı yüzünden hafif gözleri yaşarmıştı bu yüzden boğuk bir sesle homurdanarak yürümeyi kesti. Ondan bir az önde olan Daryl arkasını dönüp kadına baktı. Yüzünü sallaması, gözlerinin kızarması ve sıkılması bunun ne kadar acı verici olduğunu gösteriyordu. Yüzünde hafif bir sırıtma belirdiğinde Artemis "Önüne dön yoksa oklarını kıçına sokarım." diye hırladı. Carol aniden "Yer altında mıyız?" diye sorduğunda Jenner kadına dönüp "Klostrofobin mi var?" diye sordu. Carol "Biraz." diye cevap verdiğinde doktor "Düşünmemeye çalış." dedi. Bir sürü bilgisayarın olduğu odaya geldiklerinde Jenner yapay zekaya "Vi! Büyük salonun ışıklarını aç." dedi ve karanlık oda aydınlandır. Jenner gruba dönüp "5. bölgeye hoş geldiniz." dedi. Rick "Herkes nerede? Öbür doktorlar ve personel?" diye sordu. Adam onlara dönerek "Sadece benim. Burada sadece ben varım." dedi. Lori "Ya konuştuğun kişi? Vi?" Diye sorduğunda Jenner "Vi, misafirlerimize merhaba de. Onlara 'hoş geldin' de." diye, bir emir verdi. Yapay zeka grup üyelerini selamladığında "Geriye sadece ben kaldım.... Üzgünüm." diye açıkladı.
Jenner, herkese şu an için oturmalarını ve rahat etmelerini söyledi. Doktor birer birer herkesi çağırıyordu. Artemis, üyelerden uzakta, kafası ellerinin arasına almış bir şekilde, sandalyede oturmuştu. Açlık, yorgunluk ve burnun kırılması kafasına feci ağrılar girmesine neden olmuştu. Ona doğru yaklaşan adım sesleri duydu. Artemis kim olduğuna baktığında, yanına gelen çocuk hafifçe irkilmişti. Çocuk, kadının yüzünü göstererek "İyi misin? Acıyor mu?" diye sordu. Kadın onu geçiştirerek "Boş ver. Sen iyi misin?" Newt etrafına bakınıp, kulağına yaklaşarak "Ben... iğneden korkuyorum." diye fısıldadı. Artemis, sessizce "Tüm yaşadıklarından sonra... seni korkutan şey... bu mu?" diye sorduğunda çocuk omzunu silkerek "Elimde değil... benimle içeri geleceksin değil mi?" demekle yetindi. Kadın kafasını olumlu anlamda sallayıp, yeniden eski pozisyonuna geri döndü. Newt, onun acı çektiğini anlıyordu. Kolunu etrafına sarıp kadına sarılarak "Doktor sana yardım edecek, merak etme." dedi. Bir kaç saniye sessizliğin ardından "Sen ne zaman, birisiyle kavga etmeye başlasan, ödüm kopuyor. Sana bir şeyler olacağını sanıyorum." diye fısıldadığında kadın "Merak etme. Böyle insanlarla çok uğraştım ben. Bana bir şey olmaz. Sen sadece, kavganın ortasına atlama." dedi. Kan testinden çıkan Jenner "Sıradaki gelsin." dedğinde Rick ikilinin yanına gelip "Hadi gidin." dedi. Artemis kendini toparlayarak ayağa kalktı ve çocukla birlikte doktorun olduğu odaya geçtiler. Jenner çocuğa bakarak "Gel bakalım. İsmin neydi?" diye sordu. Newt sedyenin üzerine çıkarak kadına baktı. Artemis çantalarını yere bırakıp, onların yanına gelerek çocuğun elinden tuttu. "İyneden korkuyor musun yoksa?" diye Jenner gülümseyerek sorduğunda çocuk sessiz bir şekilde "Hayır..." diye mırıldandı. Jenner iyneyi hazırlarken çocuk kadının suratına bakıyordu. "Sakin ol, hiç bir şey yok." deyip eliyle çocuğun gözlerini kapadı. Jenner hızla çocuğun iynesini yaptıkdan sonra "Bak bitti." deyip nereden çıkardığı belli olmayan lolipopu çocuğa uzattı. Newt şekeri alarak "Teşekkürler." dedi ve sedyeden indi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✿ Two Broken Souls ✿ || The Walking Dead
FantasíaDünya yok olduğunda, bu büyük bir patlamayla yada etrafa güçlü bir yokedici işığın yayılmasıyla olmadı. Hiç kimse anlayamadan yavaşa yavaş ortaya çıktı. Bir mum ya da benzer bir şey gibi. Tabiki de, hiç kimse buna hazır değildi. Hiç kimse etrafda in...