✦✧✧ cհαթԵҽɾ 5 ✧✧✦

1K 91 31
                                    

Medyada: Glenn Rhee & Rick Grimes

Rick plastik eldiven ve beyaz uzun ceketleri alarak etrafında ona bunu yapmalarının kötü bir fikir olduğunu söyleyen grup üyelerine dağıtıyordu. Glenn endişeli bir şekilde eline tutuşturulan eldivenleri alarak "Kötü fikirleri yarıştırsaydık. Kesinlikle ilk yeri bu tutardı." dedi. Morales onu onaylayarak Rick'in yanına gitti. "Doğru söylüyor. Sadece dur tamam mı? Bunu bir az daha düşün." Rick Morales'e "Daha ne kadar duralım. Bir kapıyı kırdılar. Bekleyemeyiz!" dedi. Morales endişeyle Glenn'e baktı.

Artemis ikilinin sohbetine gözlerini devirdi. Buradan çıkmak istiyorlarsa risk almaları gerekiyordu. Kendisinin de yapacak bir sürü işi vardı. Eşyalarını alıp kardeşini bulmak istiyordu bilmediği aptal bir grupla dolaşmak değil. Newt yüzünden rahat bir şekilde eşyalarını geri alamıyordu. Onu yalnız bırakmak istemiyordu. Çocuğun ve kendinin üzerine kan sürüp giderse yarı yolda çocuğun kesinlikle bir şey yapıp ölümlerine sebep olabileceğini biliyordu. Bazen onu kurtardığına pişman oluyordu. Kenarda endişeli bakışlarla etrafa bakınan çocuğa baktı. Sinirle tıslayarak gözlerini devirdi. Onu engelliyor ve yavaşlatıyordu. Düşüncelerini kenara atarak derin bir nefes alıp çocuğun yanına gitti. Yüzünde sert bir ifadeyle "Çatı katına çık gördüklerini hiç beğenmeyeceksin. Ya da Kalabilirsin bana hava hoş." dedi. Andrea ikilinin konuşmasını duyduğunda "Ona ben bakabilirim." dedi. Artemis kadına hiç güvenmediği için "Gerek--" tam itiraz edecekti ki Newt "Evet. Andrea'yla kalabilirim." dedi. Artemis, sarışın kadına yan bakışlar atarak çocuğun kolundan tutup kenara sürükledi. "Öylece o kadına nasıl güvene biliyorsun?! Ha?! Delirdin mi?!" sert bir şekilde çocuğun üzerine bağırdığında etraftakilerin ona baktığını biliyordu ancak aldırmadı. Çocuk ona cevap vereceği sırada Rick "Artemis... Andrea'ya sinirli olduğunu biliyorum ancak buradan çıkmak istiyorsak bir birimize güvenmeliyiz. Andrea ona bir şey yapmayacak çocuğu onunla bırakabilirsin." dedi. Kadın cevap vermedi. Newt büyük gözlerle kadının gözlerinin içine baktı. Neden sinirlenmişti? Neden ona bağırmıştı? Aralarının iyi olduğunu düşünüyordu. Çocuk kadının gözlerinin içine son kez bakıp sessizce elini ona uzatmış olan Andrea'nın yanına gitti. Artemis'in yanından geçtiğinde kadın hiç hareket etmemişti. Andrea çocuğu alarak bir az ötede oturdular. Kısa bir sessizliğin ardından Rick kapılara vurmaya devam eden ölüleri göstererek "Hadi fazla zamanımız yok." dedi. Artemis kafasını sallayarak üzerine uzun beyaz ceketi geçirdi.

Hepsi az önce Glenn Rick ve Artemis'in geldiği arka kapının önümde durdular. Rick ve Morales hızla kapıyı açıp dışarda az önce öldürdükleri ölülere doğru koştular. Diğer tarafta hâlâ 'hayatta' olan ölüler onlara doğru gelmeye başlamışlardı. İkili hızla ölüyü alıp içeri doğru girdiklerinde Glenn arkalarından hızla kapıyı kapattı. İçeri geçtiklerinde Artemis kenarda Andrea'nın yanında durmuş endişeyle onlara bakan çocuğa gözleri takıldı. Sarışın kadına onu yukarı götürmesini işaret etti. Normalde burada durmasını isterdi ancak zaten korkuyordu ve morali bozuktu. Artemis ikilinin yukarı gittiklerinden emin olduktan sonra geri grubun yanına döndü.

Rick acil durum baltasını almış yerde yatan ölünün yanına gelmişti. Oldukları odada derin bir sessizlik vardı. Kısa bir ara sonra sessizliği bozan Andrea'nın ayak sesleri oldu "Newt onunla kalmamı istemedi. Ben de yardım etmeye geldim." dediğinde Artemis bir şeyler söyleyecekti... Ancak kendini tutarak sustu. Yine odaya sessizlik çöktü. Artemis dışında hiç kimse bu plana sonuna kadar güvenmiyorlardı. Bazılarıysa bir 'insanı' parçalayacakları için rahatsızlardı. Rick kendini toparladıktan sonra baltayla havaya kaldırıp savunacağı sırada yapamayacağını anlayıp durdu ve baltayı kenara fırlattı. Eldivenlerini ve yüzünü koruması için taktığı maskesini çıkararak ölünün ceplerini aramaya başladı. Artemis bıkkın ve alaycı bir şekilde "Ne yapıyorsun? Üzerini neden arıyorsun? Polisçiliyi mi özledin?" diye sordu. Sesindeki alaycı tınıyı herkes duymuştu. Rahatsız olsalarda aldırmadılar. Rick ölünün cüzdanını çıkararak içini açtı. İlk önce kadına bakarak okumaya başladı. "Wayne Dumlap. Gürcistan lisansı. 1979 doğumlu." ardından adamın pasaportunu kadına uzattı. Artemis pasaportu alarak "Neden bunları okuyorsun? Anlamı ne? Adam zaten artık ölü." dedi ve pasaportu yanında duran Glenn'nin göğsüne vurarak tutmasını işaret etti. Glenn hızla pasaportu yere düşmeden yakalayıp inceledi ve ardından garip duygularla kadına baktı. Kadın hiçbir pişmanlık ya da üzüntü duyguları hissetmiyor muydu? Rick yere bakarak kafasını olumlu anlamda salladı. Kadına ne hissettiğini anlatmaktan vazgeçmediği belliydi. "Ölürken cebinde sadece 28$ vardı. Ve güzel bir kadının fotoğrafı." fotoğrafın arkasını çevirip "Sevgilerle. Rachel." diye okudu. "Bizim gibiydi. Faturalar için endişeleniyordu ya da kira için. Eğer bir gün ailemi bulursam onlara Wayne'yi anlatacağım." dedi ve yerden maskesiyle baltasını alıp kadına uzattı. "Hiçbir şey hissetmiyorsan. Al sen yap." deyip ciddi bir ifadeyle kadına baktı.

✿ Two Broken Souls ✿ || The Walking DeadHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin