PART_6

816 157 12
                                    


.........
.......
.....
....
..
.

به‌ڵێ كـارینا ..... ئـه‌و كارینایه‌ی كـه‌ هیچ شانسێكی نه‌بـوو له‌ ژیانیدا..!٠

مینجی: كـارینا من كاتێك كه‌ كچ بووم زۆر جوان و سه‌رنج ڕاكێش بـووم وه‌ هه‌میشه‌ حه‌زم به‌ جل و به‌رگی كراوه‌ بـوو,!٠

هه‌تا كه‌مێك بێده‌نگ بـوو به‌ڵام دواتر به‌رده‌وام بوه‌وه‌!٠

وتی: هـه‌تا ... وای لێهات كوڕێك ده‌ستدرێژی كرده‌ سه‌رم ... ژیانم تاڵ بـوو .. ئه‌و كچێنی و جوانی و دڵخۆشی ژیانی لێبردم..! جارێكی دیكـه‌
چاوه‌كانم ئه‌و كوڕه‌ی نه‌بینییه‌وه‌ .. دوای چه‌ند ماوه‌یه‌ك چووم بۆ لای پزیشك ده‌ركه‌وت كـه‌ دووگیانم ... نه‌فراتم له‌خۆ م ژیانم كـرد..! زۆر
هه‌وڵمده‌دا ئه‌و منداڵه‌ی ناو سكم له‌ناوبه‌رم به‌ڵام دڵم ڕێگه‌ی پێنه‌ده‌دام.. ئه‌وكاره‌ بكه‌م ...... هـه‌تا چوار مانگ نانم نه‌ده‌خوارد وزۆر لاواز بـووم..!
من به‌ته‌نیا له‌ كۆریا ده‌ژیام ..ماڵی باوكم له‌ ئوستوڕالیا بوو به‌ڵام من بۆ خوێندن هاتم بۆ ئێره‌ نه‌وه‌ك كچێنیم له‌ناوبه‌رم و دووگیان بم ... نه‌چوومه‌وه‌ بۆ زانكۆ وازم له‌هه‌موو شتێكی ژیانم هێنا ..! چوومه‌وه‌ بۆ لای پزیشك وه‌ ده‌رچوو كـه‌ منداڵه‌كه‌ی ناو سكم كوڕه‌..!
هه‌تا نۆ مانگ ئاگاداری خۆم بـووم له‌به‌ر كوڕه‌كه‌م دواتر كاتی منداڵبوونه‌كه‌م هات و له‌نه‌خۆشخانه‌ منداڵه‌كـه‌م بــوو .. هه‌رچییه‌ك بێت ئه‌و هه‌ر منداڵی منـه‌ ! وه‌ بۆ ئه‌و ئه‌ژیم..!
به‌ڵام كوڕه‌كه‌میان كرده‌ ژێر چاودێری چڕه‌وه‌ زۆر لاواز ببوو ڕه‌نگی زه‌رد هه‌ڵگه‌ڕابــوو .. هه‌تا چوار ڕۆژ له‌ نه‌خۆشخانه‌ مامه‌وه‌ له‌لای كـوڕه‌كه‌م ناوم بۆ دانه‌نا چونكه‌ هیچ ناوێكم له‌مێشك نه‌بوو هۆش و بیرم تـه‌نـها لای كوڕه‌كـه‌م بوو.. هه‌تا شه‌وێكیان له‌نه‌خۆشخانه‌ زۆر خه‌وم ده‌هات هه‌ر لای كوڕه‌كه‌م خه‌وم لێكه‌وت و بێ ئاگـا بووم كه‌ له‌وه‌ چی ڕووده‌دات دوای ئه‌وه‌ی كه‌ چاوه‌كانم داخست..!
دوای كه‌ ڕۆژ هه‌ڵهات چاوه‌كانم كرده‌وه‌ خۆزگه‌ بمردمایه‌ و ڕۆحم ده‌رچووایه‌ له‌ جـه‌سته‌م تـه‌نها ئه‌وه‌م نه‌بینییایه‌ و نه‌مبیستـایه‌ كه‌ كوڕه‌كه‌میان دزیوه‌...!!!! نـه‌خۆش كه‌وتم و له‌سه‌ر جێگـا كه‌وتم هیچ هۆشم له‌سه‌ر خۆم نه‌مابــوو ... بۆچی وام لێبه‌سه‌رهات؟! كوڕه‌كـه‌م له‌كوێیه‌!؟ ته‌نها به‌ بۆنێكی كوڕه‌كـه‌م ژیانم ڕووناك ده‌بۆیه‌وه‌ به‌ڵام ئه‌ویشـم له‌ده‌ست دا ..!
زۆر هه‌وڵمدا و له‌گه‌ڵ دادگا و پۆلیسی كۆریا قسه‌م ده‌كـرد به‌ڵام هیچیان بۆم نه‌كـرد و ده‌یانـوت كوڕه‌كـه‌ت مردووه‌..!!!
به‌ڵام نه‌خـێر من دایكــی ئه‌وم بۆ هه‌ست ناكه‌م كـه‌ مردووه‌.! .. دڵنیام كه‌ ئێستاش له‌ژیاندایه‌..!!!
هـه‌تا ساڵێك زیاتر هه‌واڵی دایكم و باوكم نه‌ده‌زانی.. ئـه‌و كاته‌ی كه‌ پورم په‌یوه‌ندی پێوه‌ كــردم و وتی كه‌ دایك و باوكت به‌ نه‌خۆشی گیانیان له‌ده‌ستداوه‌..!,
ئااه .... به‌ڵێ من ئه‌وانیشم له‌ده‌ستدا ... شتــه‌كان  زۆر به‌خێرایی ڕوویاندا..!

...
....
.....

ئـه‌و هه‌ناسه‌یه‌كی قوڵی هه‌ڵمژی و هه‌وڵیده‌دا نه‌گــری..! به‌ڕاستی ژیانێكـی
زۆر سه‌یری هه‌بووه‌ له‌ناكاو ڕووداوی ناخۆشی به‌سه‌رهاتووه‌ ..
شتــه‌كان خێرا ڕوویانداوه‌..!!

وتم: به‌ڕاستی ژیانێكی زۆر سه‌خت و ناخۆشت به‌ڕێكردووه‌ ببووره‌ كه‌
دڵته‌نگم كـردی..!

مینجی سه‌یری كردم و توند ده‌سته‌كانمی گرت!
مینجی: ده‌مه‌وێ به‌ڵێنی كـارێكم پێبده‌ی..!

كـه‌مێك سه‌رم سوڕما و سه‌یری ناو چاوه‌كانیم ده‌كرد ...
ئایا ئه‌و چ كارێكی له‌مــن ده‌وێ!؟

وتم: فـه‌رموو.!؟

مینجی ده‌سته‌كانمی توندتر گرت و سه‌یری ناو چاوه‌كانمی ده‌كـرد..!

....
.......
...........
................

وتی: كـوڕه‌كـه‌م بۆ بدۆزه‌ره‌وه‌..!!!



ڤۆت シ

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now