PART_14

717 141 14
                                    


............
.......
....
..

هـه‌ستده‌كـه‌م به‌ ته‌واوی شێت ده‌بـم ... , من له‌سه‌ر كورسی بنكه‌ی پۆلیس دانیشتـبووم و گوێم له‌ فیلیكـس ده‌گرت كاتێك به‌سـه‌رهاته‌كه‌ی بۆ تایهیۆنگ بـاسده‌كرد..

تایهۆنگ: "كـه‌واته‌ .. هـه‌ر ئێستا تكـتی فڕۆكـه‌ ده‌بڕم..!"

تایهۆنگ كـه‌مێك دووركه‌وته‌وه‌ , له‌ په‌یوه‌ندی ته‌له‌فۆنیدا قسه‌ی ده‌كـرد..!
من و فیلیكـس به‌ته‌نها ماینه‌وه‌..

فیلیكس: "هیوادارم ئـه‌و كوڕه‌ به‌زووترین كات بدۆزنـه‌وه‌"

سـه‌یری فیلیكسم كـرد و زه‌رده‌خه‌نه‌یه‌كـی گه‌وره‌م پێشكـه‌شی كـرد..!
به‌ڕاستی گـه‌ر ئه‌و نه‌بووایه‌ من نه‌مده‌تـوانی بـاوكی ئه‌و كوڕه‌ بێ نـاوه‌ بدۆزمـه‌وه‌ ..!!!

كارینا: "زۆر سوپاس فیلیكس .. بـه‌ڕاستی ئه‌زێتمان دای..!"

فیلیكس: "ئه‌زێتی چـی ئه‌وه‌ كـه‌ی قسه‌یه‌..!"

زه‌رده‌خه‌نه‌یه‌كی كیوتی كـرد , بـه‌ڕاستی واهه‌ستده‌كـه‌م هـه‌موو دوونیام ڕووناك بـۆته‌وه‌ , ئـه‌و زه‌رده‌خه‌نـه‌كه‌ی زۆر جـوانه‌!!! .....
خـۆزگـه‌ كاتی زیاترم ده‌بـوو بـۆ ئه‌وه‌ی بمناسیایـه‌ و هاوڕێی بـومایه‌..!

تایهیۆنگ: "كارینا بابڕۆین , زۆر سوپاست ده‌كـه‌م فیلیكس.."


꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂꧁꧂


... بـۆ نانخـواردنی ئـێواره‌ من و تایهۆنگ پێكـه‌وه‌ له‌ ڕێستۆرانته‌كـه‌ی ئوتێلـه‌كه‌ نانمان ده‌خـوارد..!

كارینا: "تای"

تایهۆنگ كه‌مێك شۆك بـوو بـه‌م نازناوه‌ تازه‌یه‌ی خۆی به‌ڵام دواتر زۆر به‌ كیوتی وه‌ڵاممی دایـه‌وه‌!

تایهۆنگ: "تای؟ ... بـه‌ڵێ تای گوێی لێتـه‌.."

به‌ ده‌می پڕ له‌ خواردن وه‌ڵاممـی دایه‌وه‌ , شێـوه‌یه‌كی زۆر كیوتی هـه‌بوو .

كارینا: "كـه‌ی ده‌چینه‌ ژاپۆن؟!"

تای ئاوه‌كـه‌ی خـوارده‌وه‌ و دواتر سه‌یری كـردم..

تای: "دوو سبـه‌ی له‌وانه‌یه‌ بڕۆین.."

من به‌ڕاستی نامـه‌وێ كـات به‌فیڕۆ بده‌م ده‌مه‌وێ بـه‌ زووترین كـات كوڕه‌كه‌ بدۆزمـه‌وه‌ , وه‌ بـاوك و دایكی ساخته‌ی بدۆزمـه‌وه‌ .. هـه‌ر به‌ڕاستی باوك چۆن ده‌بێت وابكـات له‌گه‌ڵ ڕۆڵه‌كـه‌ی خۆیدا؟ كـه‌ له‌خوێن و گۆشتی ئه‌و بووه‌؟ , باوكێك بێ هیچ دڵگرانییـه‌ك و سـۆزێك كوڕه‌كـه‌ی بفڕۆشێت بـه‌ دایك و باوكێكی خـاوه‌ن داوێن پیس و خراپ تـه‌نها له‌به‌ر چـه‌ند كـاغه‌زێكـی زۆر ... كه‌ هیچ سودێـكی نییه‌ بۆ داهاتووی .

ژیـانی خۆیی و ڕۆڵه‌كـه‌ی له‌ناوبرد {تـه‌نها له‌به‌ر پـاره‌}..!

تای: "كارینا ... كارینــا..!؟"

به‌ ده‌نگی تای له‌ جیهانـی خـه‌یاڵ و بیركـردنه‌وه‌كانم ده‌رچووم و سه‌یری ئـه‌وم كـرد ... كه‌ ئه‌و ته‌نها سه‌یری منی ده‌كـرد ..!

كارینا: "ئێ بـه‌ڵێ به‌ڵێ ..!"

تای: "خـه‌یاڵت ڕۆیشتبــوو وابزانــم.!؟"

كارینـا: "ئێ ئـا ... به‌ڵێ .!"

تای: "من ته‌واو بـووم له‌ خواردن .... ئـااا ... هه‌ستده‌كـه‌م قه‌ڵه‌و بـووم!"

من كه‌مێك پێكـه‌نینم هات بـه‌و قسه‌یـه‌ی تای..!

كارینا: "به‌ته‌مای به‌ خواردنی دوو پیزای گـه‌وره‌ قه‌ڵه‌و نـه‌بی؟"

تای: "ئـاای .. كچێ ئه‌وه‌نده‌ قسه‌ مه‌كـه‌ هـه‌سته‌ بڕۆ ژووره‌كـه‌ و ده‌ی."

تای شێـوازێكـی زۆر كۆمیدی هـه‌بوو هـه‌ر پێده‌كه‌نیم و ئه‌ویش پێده‌كه‌نی له‌گه‌ڵـمدا..!

تای: "حـه‌ز ده‌كه‌م سبـه‌ی شـه‌و بڕۆینه‌ بازاڕێك یـان شوێنێك كـه‌ ته‌نها باسی به‌سه‌رهاته‌ كۆمیدییه‌كانمت بـۆ بكـه‌م ..!"

كارینا: "ئـاااای .. تای به‌خوای سكم دێشــێ.."

تای: "هی ئه‌وه‌یه‌ زۆر پێـده‌كه‌نیت..!"

من و تای وه‌كـو شێتئك بـووین ... هـه‌ر پێده‌كه‌نایـن و هه‌نێك له‌ خـه‌ڵكه‌كان سیریان ده‌كـردین ..!!

:)
*من دڵخۆشم له‌گه‌ڵ تایهۆنگ*

☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎☁︎︎☘︎︎

I have nothing to say....!😭💔
Just studying 📚🖕🏿🌚

بـاااای هه‌تا دوای ئیمتیحانی 60 ه‌كه‌ ...😭🥺💔

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now