PART_12

749 144 2
                                    

................
........................

Vote before reading..!⭐️
...............
.......................

كـارینا: "تای تكـایه‌ له‌گه‌ڵم بـه.!‌"

تایهیۆنگ: "بـه‌ڵام كارینا من كارم هه‌یه‌ پێویسته‌ بڕۆم.."

كارینا: "بـاشــه‌ كه‌ كاره‌كه‌ت ته‌واو بوو وه‌ره‌وه‌ ..!"

تایهیۆنگ: "خـه‌مت نه‌بـێ ئاگـاداری خـۆتبه‌ ..!"

تایهیۆنگ ڕۆیشت من هه‌ر له‌ ده‌ره‌وه‌ی بنكـه‌ی پۆلیسی (سیدنــی) وه‌ستـابـووم .. سه‌یری ئه‌و وێنـه‌یه‌ی ناو ده‌ستم ده‌كـرد كـه‌ وێنه‌ی كوڕێكی بچـكۆڵ بــوو ... ! زۆر لاواز ببـوو له‌ژێر ئۆكسجیـنی ده‌ستكردا هه‌ناسه‌ی ده‌دا ... پرسیاره‌كـه‌ ئه‌وه‌یه‌ !!
ئایا من .... ده‌توانم ئه‌و بدۆزمـه‌وه‌..؟!
ئایا ئـه‌و ده‌ژی..؟؟
ئـه‌و لێره‌یه‌؟

چوومه‌ ژووره‌وه‌ ... هـه‌موو كارمه‌ند و پۆلیسه‌كـانی ژووره‌وه‌ سه‌یری منیان ده‌كـرد ..! له‌ كـۆتاییدا پرسیارم له‌ پیاوێك كــرد..!

: " ئێ به‌ ئـه‌رك نه‌بێت ده‌توانــی ژووری به‌ڕێوه‌به‌رم نیشانبه‌ی..؟"

پیاوه‌كـه‌ كه‌مێك ته‌مه‌نی گه‌وره‌ دیاربوو به‌ڵام زه‌رده‌خه‌نه‌یه‌كـی كردو وه‌ڵاممی دایه‌وه‌..

: "بێگـومان فــه‌رمـوو"

✨🌙✨🌙✨🌙✨🌙✨🌙✨🌙✨🌙

پیاوه‌كـه‌ ڕۆیشت و منیش ویستم به‌ دوایــدا بڕۆم بـه‌ڵام دوای چه‌ند هه‌نگاوێكـــم كـه‌سێك له‌ دواوه‌ قۆڵـی گرتــم ..!!
من خێرا ئاوڕم دایه‌وه‌ و سه‌یری ئه‌و كوڕه‌م ده‌كـرد كـه‌ سه‌رنجی له‌سه‌ر وێنه‌كـه‌ی ده‌ستم بـوو..

كارینا: "چییــه‌؟"

ئــه‌و سه‌یری منی كـرد و وێنه‌كه‌ی لێبـردم ..!

؟؟؟: "تـۆ به‌دوای كێدا ده‌گـه‌ڕێی..؟!!!"

ئــه‌و برۆیه‌كی به‌رز كـرده‌وه‌ و به‌ ده‌نگـه‌ گڕه‌كـه‌ی پرسیاری لێكـردم ... مــن شكـم بۆی بـرد كـه‌ له‌وانـه‌یه‌ ئـه‌م كوڕه‌ بناسێت كه‌ من خـه‌ریكم هه‌موو دونیادا به‌دوایــدا ده‌گـه‌ڕێم..!!

كارینا: "من به‌دوای ئه‌و كوڕه‌دا ده‌گه‌ڕێم .!"

ئه‌و هه‌ر سه‌یری وێنه‌كه‌ی ده‌كـرد ... دواتـر چاوه‌كـانی كه‌وته‌ سه‌ر من و پرسیـاری لێكـردم..!

؟؟؟: "وه‌ره‌ بــه‌ دوامدا..!!"

منیش بێ هیچ وه‌ڵامێـك مامه‌وه‌ و بـه دوایدا چووم .. چووینه‌ ئۆفیسـه‌كه‌یی و ئه‌و دانیشت له‌سه‌ر كورسییه‌كه‌ی ..

؟؟؟: "فه‌رمـوو دانیشه‌!"

دانیشتم به‌بێده‌نگی سه‌یری ژووره‌كه‌ییـم ده‌كـرد كه‌ پــڕ بوو له‌ فایل و كـه‌یسی جۆراوجـۆر هـه‌مووی ناوی له‌سه‌ر نوسـرا بـوو ٠

؟؟؟: "سـه‌ره‌تا با خۆمت پێبنـاسێنم ... من ناوم لی فیلیكســه‌ .. له‌ ئوسترالیا له‌دایك بــوومه‌ و هه‌ر لـێره‌ ده‌ژیــم .., وه‌ من كارم سیخوڕییه‌ .. واتـه‌ پۆلیسێكـی شاراوه‌م له‌م وڵاتـه‌دا ...!"

مـن هه‌ر بێده‌نگ مامه‌وه‌ ... به‌ڕاستی ئه‌و چاوه‌ڕێیه‌ من وه‌ڵامی بده‌مه‌وه‌.؟ .. ئـه‌مه‌ چ په‌یوه‌ندییـه‌كی بـه‌ منه‌وه‌ هـه‌یه‌؟,ته‌نها ده‌مه‌وێ هۆكاری هاتـنم بۆ ئێـره‌ بزانم و هیچی تــر..

كارینا: "تكـایه‌ ئه‌و وێنه‌یه‌م پێبـده‌ره‌وه‌"

فیلیكس: "یـه‌ك خـوله‌ك!"

من ته‌نها گوێم له‌ئه‌و ده‌گـرت ... ئـایا ئه‌و مه‌به‌ستێكی هه‌یه‌ كه‌وا منی هێناوه‌ بۆ ئێــره‌..!؟

فیلیكس: "ئه‌م وێنه‌یــه‌ ... ئه‌و كوڕه‌یه‌ كه‌ هه‌ر له‌ نـه‌خۆشخانه‌كـه‌وه‌ ڕفێنـرا له‌ كۆریای باشور؟!"

ئـای خوایه‌ ..... ئه‌و ده‌یناسـێت!؟... چۆن ده‌زانێت ڕفێنـراوه‌..!؟

كارینا: "تـ تـۆ ... چۆن ده‌زانیت..!؟"

........

....... .......

....... ........ ........

....... .......

.......

فیلیكـس: "من باوكی ئه‌و كـوڕه‌م ده‌ستگـیر كــردووه‌ و هـه‌موو شتێــكی پـێ وتــووم ..!!!"





........
...........

یو فۆڵۆو می پلیس ..🤍.. ئای ڵۆڤ یو داده‌ پیـس

........

It's ok don't worry , I just want you in my heart ♥️

Ramadan Kareem ✨🌙
🕯

& nothing to say.. :)

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now