PART_17

726 126 30
                                    

VOTEシ

.................
.........
....
..

تایهیۆنگ: "ئـه‌و نازانێ چی ده‌كـات..! ...ئـه‌و ده‌ڵـێ من په‌شیمان ده‌بـمه‌وه‌ و ده‌مـه‌وێت بـگه‌ڕێمه‌وه‌ بۆ كۆریـا!"

دوای هـاوار و گریـانێكی زۆری مـن .. گـه‌ڕاینه‌وه‌ بۆ ئۆتێل ... بـه‌ڕاستی ده‌مـه‌وێ واز له‌م كـاره‌ گـه‌مژانه‌ بهێـنم ..!!

تـای به‌ په‌یوه‌ندی تـه‌له‌فۆنی له‌گـه‌ڵ مینجیدا قسـه‌ی ده‌كـرد سـه‌باره‌ت بـه‌م كاره‌ی كـه‌ ئـه‌مڕۆ ڕوویدا .... دوای ماوه‌یـه‌ك..

تای هاتـه‌ بـه‌رامبه‌رم و ده‌ستی درێژ كـرد تـا مۆبایله‌كـه‌ی لێ وه‌ربگـرم!

تای: "مینجی ده‌یـه‌وێ قسـه‌ت له‌گـه‌ڵ بكـات!"

مـۆبایله‌كـه‌یم لێ وه‌رگـرت و فـرمـێسكه‌كانم سـڕی و بـه‌ بێ هیواییه‌وه‌ قسـه‌م ده‌كـرد.

كـارینا: "ببوره‌ مینجی مـن نـاتــ ..."

مینجی: "بێـده‌نگ بـه‌ كـارینا!!!"

مینجی زۆر تـوڕه‌ دیار بـوو .... ئاای خودایـه‌ .. بۆچی وام لێبـه‌سه‌ردێت؟
بۆچی ئـه‌م كـاره‌ مه‌حاڵه‌ بـۆم؟! بۆ نـاتوانم كوڕه‌كـه‌ بدۆزمـه‌وه‌؟! ئایا جیهـان گـه‌وره‌یه‌ یاخود دۆزیـنه‌وه‌ی كـوڕه‌كه‌ مه‌حاڵه‌؟!!

مینجی: "بـۆچی كارینـا!؟...بـۆچی په‌شیمان ده‌بیـته‌وه‌ لـه‌و كاره‌ بـاشه‌ی كه‌ ده‌یكـه‌یت؟.."

مینجی بـه‌گریانه‌وه‌ قسـه‌ی ده‌كـرد ... بـه‌ڕاستی دڵم ئازاری هه‌یـه‌!
من هیچ شتێكـم نه‌ ووت .. نـه‌مده‌توانی قسـه‌ بكـه‌م.

مینجی: "تكایه‌ كارینـا تكایه‌... تۆ ده‌زانی من ته‌نها بـاوه‌ڕم به‌ تۆ هه‌یه‌!"

كارینا: "...."

مینجی: "هـاوڕێیـه‌كی فیلیكـس لـه‌وێیـه‌ ئـه‌و ده‌تـوانێـت یـارمه‌تیـتان بـدات"

كارینا: "تكـایه‌ مینجی بـۆ له‌من تێـناگه‌یت؟!من ده‌ڵـێم ئه‌م كاره‌ مه‌حاڵه‌ مه‌حاڵ!! ."

پـڕ به‌ ده‌نگی خـۆم هاوارم به‌سـه‌ریدا كـرد .. هـه‌رچی له‌ دڵمـدا هه‌بوو هـه‌ڵمڕشت!



كارینا: "بـۆ تێنـاگه‌یت هـاا؟ , پۆلیسـه‌كانی كۆریا ڕاستیـان ده‌ووت تـۆ ئافره‌تێـكی شـێتی نـه‌خۆشی!! ... ئـه‌وان ده‌ڵێن كوڕه‌كـه‌ت مردووه‌ بـه‌ڵام تۆ واز ناهێنـی , ئینـجا منیـشت تـووشی ئـه‌م كاره‌ نـه‌فره‌تییــه‌ كـردووه‌ ... تـۆ ژنێكـی پیریت .. شێتی , مێشـكت له‌ ده‌ستـداوه‌ بـه‌سه‌ بهـێڵه‌ بڕۆمـه‌وه‌ بۆ كـۆریا .. مـن چیـتر نـامه‌وێ بۆ یـ یـه‌ك چركـه‌ش له‌م شوێنـه‌ نـه‌فره‌تییـه‌ بمـێنمـه‌وه‌ .... نـه‌فره‌ت له‌ خـۆم ده‌كـه‌م كه‌ به‌ڵێنـی ئـه‌م كـاره‌م پێ دایـت , نـه‌فره‌ت له‌ خـۆۆۆۆم ... نه‌فره‌تتتت!!!"



هـاوارم ده‌كـرد و پڕ به‌ ده‌نگی به‌رز له‌و ژووره‌ ده‌گـریام .. فـرمێسكه‌كانم به‌سه‌ر ڕوخسـارمدا ده‌هـاتنه‌ خـواره‌وه‌ بێ ئـه‌وه‌ی بـوه‌ستـێت ..

گـوێم له‌ ده‌نگی مینجی بـوو كه‌ ده‌گـریا و دواتر تـای مۆبایلـه‌كه‌ی لێ بردم و من چاوه‌كـانم داخسـت و فرمێسكی زیاتـر له‌ چاومدا ده‌هاتنه‌ خواره‌وه‌ ...

تـاوه‌كـو هه‌ستم به‌ باوه‌شـێكی گه‌رمم كـرد له‌ ته‌نیشتمـه‌وه‌ , ئـه‌و باوه‌شـی تای بـوو بـاوه‌شه‌كه‌م له‌گه‌ڵیدا گـۆڕییه‌وه‌ و سـه‌رم له‌سه‌ر سنگی دانـا و پڕ به‌ دڵی خۆم ده‌گـریام..!

زۆر بێ هیوام ... نازانـم چی ڕووده‌دات ! .. بۆچی له‌ناكاو شتـه‌كان وون ده‌بن و نامێنن !؟ , بۆچی هـه‌موو كارێك بۆ من قورسـه‌؟! بۆچی من هیچ سـوودێكم نییـه‌؟ بـۆ نامرم؟!

فـرمێسكـه‌كانم ده‌سڕانـه‌وه‌ به‌ ده‌ستـه‌كانی تـای ... من جگـه‌ له‌ گریان هیچ شتێكی ترم نه‌ده‌كـرد .. چاوه‌كانم داخرا بـوون وه‌ ده‌گریام و هه‌ستم به‌ بـاوه‌شی كه‌سێكی ڕابردووم ده‌كـه‌مه‌وه‌ ..

هـه‌ستده‌كه‌م له‌ نـاو باوه‌شی باوكـمدام ... بـه‌ڕاستی ده‌مه‌وێ بڕۆمه‌وه‌ ناو خێـزانه‌كه‌م ! ... ههههه تـا ئێستا نازانم دایكم و باوكم كێیـه‌ خێزانی چی؟!







تای: "ششش .. تـه‌واو مـه‌گری"

زۆر بـه‌ هێمنییه‌وه‌ دڵنـه‌وایی ده‌دامـه‌وه‌ !















☽☼☽☼☽☼☽☼☽☼☽☼☽


ئـاگاداری ⚠️⚠️⚠️

ئـه‌مه‌وێ بێژم ..🫣🫢

ئێ هی هی هی !😂🤭

هینه‌ ئه‌م شتـه‌ !🫤

ئه‌مه‌وێ بڵێم عاااا 😑

با به‌ گه‌وره‌یی بینووسم .. (له‌ پاڕتی 20 جۆنگكوك خۆی ئه‌كاته‌ ناو وه‌زعه‌كـه‌وه‌)

ئێ جا وتم با ئاگادار بن و چاوه‌ڕوان بن تا پاڕتی بیست له‌وێیه‌وه‌ خۆش ئه‌بێ !😏🐸

استغفرالله‌ به‌هه‌ڵه‌ تێمه‌گه‌ نه‌وه‌ی ئاده‌میزاد گیـان🦍🐒

ده‌ی زۆرم خـوارد یه‌ڵا گوود باای

عه‌نیوووو 🥹👋🏻


𝕍𝕠𝕥𝕖👊🏻🤡

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now