PART_22

721 139 71
                                    


..............
..................
.....................

Vote before reading please! 🥹✨

"::"::"::"::"::"::"::"::"::"::"::"::"::"::"::"::"


..

جۆنگكووك: "بـه‌ته‌ما نیت سه‌ركـه‌ویت؟!"

من خێرا بێ وه‌ستان هه‌سـتامه‌وه‌ و چوومه‌ ناو ئۆتۆمبێلـه‌كه‌ و ده‌رگاكـه‌م داخـست!
دوای ئه‌وه‌ی چوومه‌ ناو ئۆتۆمبێـله‌كه‌ جۆنگكووك ته‌نها بۆ یـه‌ك چـركه‌ش نـه‌وه‌ستـا خێـرا شۆفێـری ده‌كـرد..
من سـه‌یری جۆنگكووكم كرد كاتێك ئه‌و شۆفێری ده‌كـرد..

كـارینا: "ده‌چین بۆ نـ نـه‌خۆشخانه‌؟!"

جۆنگكووك: "بـه‌ڵێ"

زۆر به‌هـێمنی وه‌ڵاممی دایـه‌وه‌ ... من سه‌یری به‌رامبـه‌رم كرد و فرمێسكـه‌كانم نه‌ده‌وه‌ستـان ... وه‌كـو ڕووبار ده‌هـاتنه‌ خواره‌وه‌ له‌ ڕووخـسارم!

ئـه‌و كاتانه‌م بیر ده‌كـه‌وته‌وه‌ كـه‌ تـای بـه‌ به‌سه‌رهـاته‌ كۆمیدیـیه‌كـانی دڵـخۆشی ده‌كـردم و زه‌رده‌خـه‌نه‌ی بـۆ ده‌كـردم ...
من نـاتوانم بۆ سـاتێكیش یـادگـارییه‌كانـم له‌گه‌ڵ تایـدا له‌بیـر بكـه‌م.

سـه‌یری ده‌ستـه‌كانم كـرد كـه‌ هـه‌مووی خوێنـی تای بـوو , وه‌ وشك بـبوو!
عه‌زییه‌ ڕه‌شـه‌كه‌م په‌ڵه‌ی خوێـنی پێـوه‌ بـوو ... وه‌ سـه‌یری خـۆمم كـرد له‌ ئاوێـنه‌ی ئۆتۆمبێلـه‌كه‌وه‌!

سـه‌ر و قـژم زۆر شێـواو ده‌رده‌كـه‌وت ... وه‌ ڕووخـسارم تـه‌ڕ بـبوو بـه‌‌ فرمێسكـه‌كانم ..!







................................................................


لـه‌ نه‌خۆشخـانـه‌:

من ته‌نهـا ڕامده‌كـرد و به‌دوای ژووری ٣٢٤ دا ده‌گـه‌ڕام ...
لـه‌كۆتاییـدا دۆزیـمه‌وه‌ !
خێـرا ڕۆیشتـم بۆ لای ده‌رگـای ژووره‌كـه‌ ویستـم بیكـه‌مه‌وه‌ بـه‌ڵام قوفـڵ ببـوو ... من خـه‌ریك بوو شێـت ده‌بـووم!

ئـه‌و ژووره‌ په‌نجه‌ره‌یه‌كی بچـووكی هـه‌بوو باشبـوو له‌وێ ده‌متـوانی تـای ببـینم.. سـه‌رنجـم كـه‌وته‌ سـه‌ر ده‌ستـی تای كـه‌ پـه‌رستـاره‌كـان كـانیۆلـایان بۆ داده‌نـا ... وه‌ تێبینی ئـه‌وه‌شـم كـرد كه‌ دڵی لێده‌دا و زیـندووه‌!

بـه‌ڵام فرمێسكـه‌كانم نه‌ده‌وه‌ستـان ...

كـارینا: "تـ تـای!"

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now