PART_11

766 145 41
                                    



ڤۆت بكـه‌ خۆ به‌ پاره‌ نییه‌ ..🐸🔫

گوێ بگره‌ له‌و گۆرانییه‌ی سه‌ره‌وه‌ جـا بیخوێنه‌وه‌ ..🥺👆🏻

...............
..........
.......
.....
....
..


لـه‌ ناو خه‌وێكـی قوڵدا بـووم به‌ ده‌نگی تـایهیۆنگ خه‌به‌رم بۆوه‌ ..
نزیكـه‌ی سێ چوار ڕۆژه‌ له‌ناو شه‌مه‌نده‌فه‌رداین .. ئـه‌مڕۆ گه‌شتینه‌ سیدنی (ئوسترالیا) تـوانیم هه‌ر له‌ جامی شه‌مه‌نده‌فه‌ره‌كه‌وه‌ جــوانی ده‌ره‌وه‌ ببینم..!

تایهیۆنگ: "كـارینا خێرا بابڕۆین"

ئێمه‌ هاتینه‌ ده‌ره‌وه‌ له‌ شه‌مه‌نده‌فه‌ره‌كه‌ .... من له‌سه‌ر كورسییه‌كی وێستگـه‌كـه‌ دانیشتـم و چـاوه‌ڕێی تایهیۆنگ بـووم!
ئه‌و سه‌رقاڵی پاسپۆرته‌كـان بوو , دواتر تایهیۆنگ نه‌ زه‌رده‌خه‌نه‌ كیوته‌كه‌ی وتی: "ئـێستا .... بابڕۆیـــن"

دوای چه‌ند خوله‌كێـك ئێمه‌ هێشتا له‌ناو ئۆتۆمبێلدا بــووین , ناو شار كه‌مێك دووره‌ له‌ وێستگــه‌كه‌ , تایهیۆنگ بێده‌نگییه‌كه‌ی شكاند ..!

تایهیۆنگ: " ده‌تبـه‌م بۆ ئوتێلێك له‌وێ پشـوو بده‌ , سـبه‌ینێ ده‌ڕۆین بـۆ بنكه‌ی پۆلیـس "

منیش هیچ وه‌ڵامێكم نه‌دایه‌وه‌ و سـه‌رم به‌شێوه‌ی تێگـه‌شتن جوڵاند, بـه‌ڕاستی ئه‌م كاره‌ كه‌مێك قورسـه‌ بۆم چونكه‌ كاتی زۆری ئـه‌وێ و وابـزانم شتێــكی مه‌حاڵه‌...!

تایهیۆنگ منی گـه‌یانده‌ ئوتێلـه‌كـه‌و خـۆی ڕۆیشـت ئـه‌و پێشتر ژماره‌ی تـێلفـۆنـه‌كه‌ی یابوو به‌ من ,

ئـه‌و ژووره‌ زۆر خـۆش بوو بالكۆنێكـی گه‌وره‌ی تێدا بـوو , چوومه‌ بالكۆنه‌كه‌ و سه‌یری ڕووناكی ناو شــارم ده‌كرد!!
كـزه‌ بایه‌كی كـه‌می هه‌بوو كه‌ قـژه‌ درێژه‌كه‌می ده‌جوڵاند,.!

بـۆ ماوه‌یه‌كـی كه‌م چاوه‌كـانم داخست و چێژم له‌و شـه‌وه‌ پڕ مانایــه‌
ده‌به‌خشـــی ..!
هـه‌موو شتێك بێده‌نگ بوو , له‌ناكاو ده‌نگی مۆبایله‌كـه‌م هاتوو ڕۆیشتـمه‌ ژووره‌وه‌ .... كـاتێك كـه‌ سه‌یری مۆبایله‌كـه‌م كـرد تایهیۆنگ نـووسرا بوو..!
'ئـای خوایه‌ بـۆچی به‌م كاته‌ په‌یوه‌ندی ده‌كـات؟'

په‌یوه‌ندییه‌كـه‌م هه‌ڵگرت و دانیشتـم له‌سه‌ر بـێده‌كـه‌ !

تایهیۆنگ: "سڵاو"

كارینا: "سڵاو"

تایهیۆنگ: "ببوره‌ بـه‌م كاته‌ په‌یوه‌ندیم كـرد ..!"

كارینا: "نانا كێشــه‌ نییه‌"

تایهیۆنگ: "ویستم بزانم هیچت پێویست نییـه‌!؟"

كارینا: "نا , نه‌خێر سوپاس هیچم پێویست نییه‌"

هه‌تا كه‌مێك وه‌ڵامـی نه‌بوو ... دواتر پرسیارم كـرد!
"تایهیۆنگ گوێت لـێمه‌!؟"

ئه‌و زۆر له‌سه‌رخۆوه‌ وه‌ڵاممی یایـه‌وه‌: "كارینا هه‌رچییه‌كـت پێویست بوو په‌یوه‌ندیم پـێوه‌ بـــكه‌ و ئاگاداری خـۆتبــه‌ , من ئێستا ده‌بـێ بڕۆم كـه‌مێك كارم هه‌یه‌"

كارینا: "بـاشه‌ خه‌مت نه‌بێ"

تایهیۆنگ: "خودات له‌گـــه‌ڵ"

كۆتایی به‌ په‌یوه‌ندییه‌كـه‌ هێنا.., ڕاكـشام له‌سه‌ر بێــده‌كه‌ و بیرم ده‌كرده‌وه‌!
له‌ناو بیركـردنه‌وه‌یه‌كی زۆردا بووم ..!

بیرم له‌وه‌ ده‌كـرده‌وه‌ كه‌ سبه‌ینێ چۆن به‌سه‌ر ده‌به‌م ؟ وه‌كو ڕۆژه‌كانی تر بێ سـوود ده‌بێ بــۆم؟ یاخــود زۆر گرنگ ده‌بێت!•
یان بابڵێین زۆر نــاخۆش ده‌بێ ... یان ........ كـه‌سێك ده‌دۆزمه‌وه‌ !
یاخــود .......

چاوه‌كانم داخران و بیركـردنه‌وه‌كانم كۆتایی پێهات ... خۆم ئاماده‌ كـرد
بۆ ڕۆژی نوێ ...!!!!



..........
......
...
.




نــه‌ورۆزتان پیرۆز بێــت ! 🥺
ڤۆت و كۆمێنـتت بیر نه‌چێ بۆ پارتی تـازه‌ .. :)
وایه‌ ئه‌زانم ئه‌م پارته‌ هیچ نه‌بوو .. به‌س دڵنیابه‌ پاڕتی داهاتوو زۆر
خۆشده‌بێ..! *






Follow me ^_^

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now