PART_19

704 137 54
                                    

Vote𖣘

كارینا: "دایكـه‌ .... دایكـه‌ .... تكـایه‌ به‌جێـم مـه‌هێڵه‌!"

؟؟؟: "كـچم دڵـنیام كـه‌ تۆ ده‌تـوانی ئـه‌و بـدۆزیته‌وه‌ .. من دڵنیام ... تۆ كچـی خـۆمی ... پـێویسته‌ بـڕۆم ئازیزه‌كـه‌م ئاگاداری خـۆتبه‌!"

كارینا: "دایكـه‌ من پێـویستـم به‌ تـۆیه‌ ... تكـایه‌ مـه‌ڕۆ"

دایكـم ڕۆیشت!!!!

كارینا: "نـاااااااا!"

...................................

تای: "كارینا كارینا!"

من زۆر شڵـه‌ ژاو بـووم .. دوای بینینـی ئه‌و خـه‌ونه‌ سه‌یره‌ی خـۆم!
تای منی ده‌جـوڵانده‌وه‌ بۆ ئه‌وه‌ی به‌هـۆش خۆم بێـمه‌وه‌ , وه‌ دواتر هه‌ستام و له‌سـه‌ر جێخه‌وه‌كـه‌ دانیشتـم !

تای په‌رداخێـك ئاوی بۆ تێكـردم و منـیش لێم وه‌رگرت و خـواردمه‌وه‌.. بـه‌ڕاستی قورگـم وشك بـبوو , زۆر هاوارم كـرد بـوو !!

تای: "ئێستا بـاشتری؟!"

تای زۆر دڵـگران بـوو بۆم .. منیش سه‌رم به‌ شێوه‌ی به‌ڵێ جـووڵاند.

تای: "وا دیـاره‌ خـه‌ونێكی نـاخۆشت بینی بـوو!؟"

كارینا: "ئم"

من سه‌یری ده‌ستم ده‌كـرد كاتێك ده‌له‌رزی ... وه‌ هـه‌ر بیرم له‌و خه‌ونه‌ ده‌كـرده‌وه‌ بـاشه‌ بـۆ چ شتێـك دایـكم وای وت؟
ئـه‌و دڵنـیا بـوو له‌وه‌ی كـه‌ من ئه‌و كوڕه‌ ده‌دۆزمـه‌وه‌!

سـه‌رم به‌رزكـرده‌وه‌ و سه‌یرم كـرد ,  تای هێشتا دانیشت بـوو له‌ به‌رامبـه‌رمدا و سـه‌یری منی ده‌كـرد!

كـارینا: "تـای تۆ بـڕۆ بخـه‌وه‌ مـاندووی!"

تای: "وا دیاره‌ حـه‌ز نـاكه‌یت بـۆم بـاسبكـه‌یت!"

تای هیچی تری نـه‌ووت و ڕۆیشتـه‌ ده‌ره‌وه‌ له‌ ژووره‌كـه‌م و ده‌رگـاكه‌ی داخـست!
بـاشه‌ من ئـه‌وه‌نده‌ ده‌نگـم به‌رز بـووه ,‌ كـه‌ وای كـردووه‌ تای گوێی لێم بـێت له‌ ژووره‌كـه‌ی ته‌نیشتـمه‌وه‌؟!

ئـاااای خـودایه‌ من نـاتوانم ئه‌و خـه‌ونه‌ له‌ مێشكـم ده‌ربـهێنم ! ... من دایـكم هه‌یـه‌؟ , ئـه‌ی بـۆچی ڕووخساری دیـار نـه‌بوو؟ , وه‌ دواتر بۆچی منی بـه‌ جێهێـشت؟!

بـه‌سه‌ ئیتر (كـارینا) بـخه‌وه‌ بیر لـه‌ هیچ شتێـك مه‌كـه‌ره‌وه‌...


....................................................
.........
...................................................


به‌یانی 10:17

من و تای له‌ ڕێستـۆرانتـی ئوتێلـه‌كه‌ خـواردنی بـه‌یانیمان ده‌خـوارد ...
من هیـچم نه‌ده‌خـوارد , تـه‌نها به‌ چـه‌ته‌ڵـه‌كه‌ی ده‌ستم یاریم به‌ خواردنـه‌كه‌ی به‌رده‌مم ده‌كـرد , وه‌ بیـرم له‌ دوێنێ شـه‌و ده‌كـرده‌وه‌!

سـه‌رم به‌رز كرده‌وه‌ و سه‌یری تایـم كـرد ئـه‌ویش بـه‌هه‌مان شێـوه‌ سـه‌یری ده‌كـردمه‌وه‌ و وه‌ستـا بـوو له‌ نانخـواردن!!

تای: "بـۆچی خواردنـه‌كه‌ت نـاخۆی!؟"

كـارینا: "ئێ ... بـرسیم نـییه‌"

تای: "ده‌تـوانی خـه‌وه‌كـه‌ی دوێنـێ شـه‌و بـاس بـكه‌یت؟ .. چی وای لێكـردیت كـه‌ هاوار بكـه‌یت و بگـریت!؟"

كارینا: "تای ... ده‌ڵێم هیچ نـه‌بووه‌!"

تای هیچی دیكـه‌ی نه‌ووت سه‌یـری خواردنه‌كه‌ی كـرد و ده‌ستی كـرده‌وه‌ به‌ نـانخواردن ...
دوای كـه‌مێك , بـه‌ ده‌نگی تای دووباره‌ له‌ بـیر كـردنه‌وه‌كـانم هـاتمه‌ ده‌ره‌وه‌!

تای: "ده‌مـه‌وێ بـچین هـه‌ندێك جل و به‌رگ بـكڕین بۆ ئاهـه‌نگه‌كه‌ی ئـه‌مشـه‌و .."

دووباره‌ سه‌یری تـایم كـرده‌وه‌ ئـه‌و زۆر به‌ سـاردی قسه‌ی ده‌كـرد , وه‌ منیش بێ دوودڵی وه‌ڵامم دایـه‌وه‌!

كـارینا: "بـاشه‌ ئـاماده‌م!"

تای: "بـاشه‌ ... كـه‌وایه‌ هـه‌ستـه‌ بـابڕۆین"

تـای كۆتایی به‌ خواردنه‌كه‌ی هێناو مۆبایله‌كه‌ی كرده‌ گرفانی و هه‌ڵستایه‌وه‌ , منیـش جـانتاكـه‌م كـرده‌ شـانم و بـه‌دوای تایهیۆنگدا كـه‌وتم..



.......................
..................................
.............................................


ئحم ئحم 🐸🚬
كـه‌س نـه‌ڵێ كـه‌م ئـه‌نووسیت! 🙃💔
له‌مه‌ودوا كاك جـۆنگكوك دێت ئیتر هه‌وڵئه‌ده‌م زۆرتر بـنووسم
تا بێزاربن له‌ خوێندنه‌وه‌!🥹❤️‍🩹
وه‌ ئه‌مه‌وێ بڵێم ...

پرسیارێك: تۆ ته‌نها خوێنه‌ریت یان  نوسه‌ریت؟

من..🌚

به‌س نووسه‌رم و جـار جـاریش خوێنه‌رم به‌س به‌خوا زۆر به‌ كـه‌می ,
زۆر حه‌زم له‌ خوێندنه‌وه‌ نییـه‌ !🐒💔

Vote & comment 🫠

چـاومـانــی .. 🫡


423 words

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now