......
........
............له پـاركێكدا دانیشتـبووین ... مـن سهیری ڕووناكی مانگـم دهكـرد و گوێم له هێجین ڕادهگـرت , بهڵێ ... خوشكی مینجی ناوی هێجینـه ..!
ئـهو بـاسی خۆیی و مینجـی دهكـرد و دهگریـا!من ههموو بهسهرهـات و ڕووداوهكانی خـۆم و مینجیم پێ وت..
ئـهو تهنها بێدهنگ بـوو وه دهگریـا..كارینا: "ژمارهی مـۆبایلهكـهتم بدهرێ ... بهڵێن بێت ئـهو كاتهی كورهكهم دۆزییهوه تـۆ دهبهمهوه بۆ كـۆریـــا..."
ئـهو به بێدهنگی ژمارهكهی بۆ نـووسیم و دهسـتی درێژ كـرد تا كـاغهزهكهی لێ وهربگـرم..!!
هێجین: "بـهڵێــنم پــێبــده!!"
بـه ههنسك و گریـانهوه قسـهی دهكـرد ...من كاغهزهكـهم وهرگـرت و سـهیری چاوه تهڕبووهكـهییم دهكـرد!
كاریــنا: "بــهڵــێن بــێت..!!"
♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎♎︎♒︎
دوێـنـێ تێپـهڕی به بـیركـردنــهوه بـێگـوومان ئـهمڕۆش به بیركـردنهوه بـهسهر دهبـهم..!!
لهناو فڕۆكـهدا بـووین دهچــووین بهرهو ژاپـۆن ...تای له تهنیشتمدا خـهوی لێكــهوتبـوو.. منیش تهنها سهیری كـوڕه ونبـووهكــهم دهكـرد ,
وێنـهی كـوڕهكه كهمێك دڕا بـوو وه زۆر كـۆن ببـوو.. من چۆن ئـهم
نهفرهتییــه بـدۆزمــهوه؟!ههوڵـبده كارینـا ههوڵبـده ... هیچ شتێـك مـهحـاڵ نییــه..!
ئۆۆف .. له هـهموو شتێكـی ئهم ژیانـه بێزاربـووم ... بهڕاستـی بـهڕێوهبردنی ژیــان زۆر زهحمـهته , خـۆزگــه هـهر له خـانهی بێسـهرپـهرشتـان بـوومایه .. دهمهوێ كـات بگـهڕێتهوه..!؟؟؟: "گـهشتیارانـی خۆشهویست خـۆتـان ئاماده بكـهن كـهمێكی دیكـه دهگـهینه تـۆكیـــۆ له ژاپـۆن..!!!"
یـهكێــك له كـچهكـانی نـاو فڕۆكــهكه قسهی دهكـرد ...
كـارینــا: "تای.....تای.... هـهسته گـهشتین"
تـای چـاوكانی كـردهوه و بـه دهستـهكانی چـاوهكانی دهخـوراند .. و دواتـر سـهیری وێنـهكهی دهستی كـردم..
تایهیۆنگ: "دهیدۆزیــتهوه..!؟"
منیش بـه بێـهــیوایی وهڵــامیم دایـهوه..
كـارینا: "لـهو بـاوهڕهدام ... بیـدۆزمــهوه..!!"☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎☀︎︎☘︎︎
.........
دوای مـاوهیهكـی كـهم ئێمه لانـاو ئۆتۆمبـێلدا بـووین.. تای شۆفێری دهكـرد.. ئـێمه بـهرهو ماڵـی باوكی ساخـتهی كـوڕهكه دهچـووین ..
كـهمێك هـهست بـه ترس دهكـهم ... دهتـرسم لهنـاكاو شتێك ڕووبـدات و هـهموو پـلانهكهمـان تێـك بچێت..!
لـهناكـاو پهیوهندییـهك بـۆ تای هـات , ئـهو سهیری مۆبـایلهكـهی كـرد و وهڵـامی دایــهوه..
تای: "بــهڵــێ؟!"
هـهتا چـهند چركـهیـهكیش تــای قسـهی نـهدهكــرد ... دڵنـیابـووم كـه شتێكـی خراپ ڕوویـداوه..!!
سـهیری تایـم كـرد ئهو لهنـاو شۆكـدا بــوو.. خـێرا ئۆتۆمبێلـهكهی لـه شوێنــێك وهستــاند.
كـارینا: "تـای ... چــی ڕوویـداوه..!؟"
تای كـۆتـایی به پهیوهندیــیهكهی هـێنا و سـهیری مـنی كـرد.
كـاریــنا: "تـای تـۆ دهمـترسێـنی ..!"
تـای هـهر سهیری دهكـردم و قسهی نـهدهكرد... هـیچ شتێكـی نهدهوت !
كـارینا: "تای.. تـكایه پـێم بڵێ چــی ڕوویداوه..؟!"
تای كهمێك بێدهنگ بـوو دواتر سهیری پـێش خۆی كرد.!
تـای: "كـهمێك لـهمهو پێش ...بـاوكی ســاختـهی كـوڕهكه ......
مـرد.!!"هههههه ... جـوانه ... ئـهمهش ڕوویـدا..!؟
خـوایه گیـان ئـهم كـاره مهحاڵه چـی بـوو تـووشم بـوو..!؟؟؟
مـن چیتر بهرگـه نـاگرم ... بـهسه!خـێرا له ئۆتۆمبێلـهكه هاتـمه دهرهوه و بـه خێـرایی ڕامدهكـرد ...
گـوێم لـه تای بـوو بـه دوامـدا ڕایدهكـرد و بـانگـی دهكـردم!!(من دهمــهوێ كـۆتــایی بـهم كـاره بـهێـنم!!)
......................................................
ئایا كـارینا واز لـهو كـاره ئـههێنێ؟!
له پـارتی داهاتـوودا مـینجی تـوڕه دهبــێ؟!
چۆن كارینا وازدههێنێ؟
ئایا كوڕهكه دهدۆزنـهوه؟؟خـواتان لهگهڵ تا پـاڕتێكی نـوێ..!!😊💗✨
♫✔︎
YOU ARE READING
LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎
ChickLit{كـۆتایـی هاتـووه} "چــے؟! مــن؟ ..... من کوڕەکەت بدۆزمەوە؟! .... ئایا من دەتوانم ئـەو بـدۆزمەوە؟،.... گەڕان بە وڵاتاندا و دۆزینەوەی کوڕەکـە ... کارێکــی ئـاسانە؟،. هیچ شتێك بێ ههوڵدان نایهته دی , دڵنیابه تۆ دهتوانی ئـهو كاره ئـهنجام بده...