PART_21

720 134 47
                                    

.........
............
..............

مـن بێـزار نه‌ده‌بـووم له‌ سـه‌یركـردنی چـاوه‌ ڕه‌شـه‌كانی ... وه‌ دواتر چاوم له‌سـه‌ری لابـرد و گوێـم له‌ ده‌نـگه‌ گڕه‌كـه‌ی بوو!

جـۆنگـكووك: "تـه‌مه‌نت چـه‌نده‌؟"

من دووباره‌ سه‌یرم كـرده‌وه‌ و به‌هێـمنییه‌وه‌ وه‌ڵامیم دایه‌وه‌..

كـارینا: "18 سـاڵم"

ئه‌و بێده‌نـگ مایـه‌وه‌ و ته‌نـها سه‌یری ده‌كـردم ... بۆ یـه‌كجـاریـش چـاوی له‌سـه‌رم لـانه‌ده‌بـرد ... ئـه‌وه‌ زیاتـر منـی نـامورتاح ده‌كـرد و زۆر بـه‌ كه‌می ده‌متوانی هه‌نـاسه‌ بده‌م !

تـه‌نها به‌ سه‌یركـردنی ئـه‌و زیاتـر هـه‌ناسه‌م تـوند ده‌بـوو ... ئـه‌و زۆر هـۆت ده‌رده‌كـه‌وت .. قه‌مـیسێـكی ڕه‌شی تـه‌سكی لـه‌به‌ردا بـوو كـه‌ قۆپـچه‌یـه‌كـی سه‌ره‌وه‌ی كـرابۆوه‌ .. :)

وه‌ بـه‌ ڕووناكـی گڵـۆپه‌كان زیـاتر ئـاڕه‌قه‌كـانی ده‌رده‌كـه‌وتن كـه‌ لای ملییه‌وه‌ ده‌دره‌وشـایه‌وه‌..!

جۆنگكـووك: "من 22 سـاڵم"

قسـه‌ی كـرد له‌كـاتێكدا چـاوه‌كانی له‌ په‌یوه‌ندیدا بـوون له‌گه‌ڵ چـاوه‌كانی منـدا!
گـه‌ر تایهیۆنگ من ببینێـت له‌گه‌ڵ ئه‌م كـوره‌دا ده‌بـێ چ كـاردانه‌وه‌یه‌كـی هـه‌بێت؟





.............................................





دوای چـه‌ند خـوله‌كێك له‌ قسـه‌ كـردن ده‌ربـاره‌ی ئـاهه‌نگـه‌كه‌ .. جۆنگكووك دووباره‌ چـاوه‌كانی په‌یـوه‌ندی بـه‌سـت له‌گه‌ڵ چـاوه‌كـانمدا!

دڵم زۆر خێـرا لێیده‌دا .. به‌ جۆرێك كه‌ زۆر بـه‌ قورسی هـه‌ناسـه‌م ده‌دا .. چـاوم له‌سه‌ری لابـرد و سـه‌یری ده‌ستـم كـرد ... نـه‌متوانی دووباره‌ سه‌یـری بـكه‌مه‌وه‌ , چـونكه‌ بـه‌رگه‌ ناگـرم! :)


له‌نـاكاو ده‌نگـی په‌رداخ شكـاندن و قیـژاندنی ئـافره‌ت ئاهـه‌نگه‌كه‌ی گـرته‌وه‌.. وه‌ میوزیك وه‌ستـا و هه‌مـوو خه‌ڵك ته‌نـها سـه‌یری ئـه‌و شـه‌ڕه‌ی دواوه‌م ده‌كـه‌ن...

وه‌ جـۆنگكووك خێرا چـاوی له‌سه‌ر لابـردم و سـه‌یری ئـه‌و شـه‌ڕه‌ی ده‌كـرد!!

من پێـم وابـوو ئـه‌و كـچه‌یه‌ كه‌ سه‌رنجی تای بۆخۆی ڕاكـێشابـوو یـان له‌وانه‌یـه‌ كـوڕه‌كان شـه‌ڕیان كـردبێ!

LO̸ST BO̸Y |𝐽.𝐽𝐾|✔︎Where stories live. Discover now