"אז אתה ופוטר יוצאים עכשיו?" שאל בלייז.
דראקו כמעט ירק את מיץ הדלעת שהוא שתה. הוא הסתכל סביב השולחן כדי לראות אם מישהו שמע, אבל זה לא נראה כך. "סלח לי?"
"ראיתי אותך יוצא איתו החוצה הבוקר. אז מה קורה? זה סוף סוף קרה?"
"לא קרה כלום," סינן דראקו. "ואתה יכול לשמור על הקול שלך?"
"אתה לא יכול לחשוב בכנות שאני הולך להאמין שהוא היה במיטה שלך ושניכם לא -"
"התעוררתי איתו במיטה שלי. הוא בא לדבר איתי וראה שיש לי סיוט והוא הצליח להרחיק את זה. אין לי מושג. כל מה שאני יודע זה שישנתי במשך כל הלילה מזה חודשים."
"קודם ההתאמה בחדר האמבטיה של מירטל ועכשיו זה. מעניין."
"אני לא יודע למה אתה חושב שזה כל כך מעניין. לא קרה ביננו שום דבר חוץ מזה שהוא סיפר לי שהוא אוהב אותי."
הלסת של בלייז נשמטה. "מה? סליחה, מתי קרתה ההתפתחות הזו? חשבתי שסיפרת לי הכל."
"זה פשוט קרה וזה לא עניין גדול."
"אתה צוחק עליי? שנים שאתה צוחק על פוטר וגילית שהוא אוהב אותך, וזה לא נחשב כעניין גדול?"
"אולי תפסיק להגיד את השם שלו?" דראקו סינן והסתכל שוב סביב השולחן. "הדבר האחרון שאני צריך זה שמועה שמסתובבת."
"בסדר, נכון, סליחה," בלייז רכן אל דראקו. "אז מה, זה הופך אתכם לזוג עכשיו? אתם יוצאים?"
דראקו לעג. "כאילו. אני לא יוצא לדייטים."
"אוקיי...אז אתם בני זוג."
"מרלין, לא!" לחייו של דראקו הפכו לאדומות. "חייבת להיות לזה תווית?"
"לא, אני מניח שלא. אבל אתה צריך להגיע להבנות והסכמים איתו לפחות."
°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•
הארי רצה לדבר עם מישהו על כל זה. הוא היה יכול לספר לרון ולהרמיוני אבל הייתה לו תחושה שזה לא יצא טוב. הם לא יבטחו בדראקו. הארי לא יוכל לדבר איתם על זה בדרך כלל בגלוי. כל זה לא היה נורמלי אבל הוא רצה לדבר עם מישהו על רגשותיו. כי בכנות, מה הם? הם יוצאים עכשיו? אפשר היה להסתובב ביחד בציבור? הארי לא חשב כך. זה משנה? כנראה שלא.
הארי נאנח ונגס באוכל שלו. נדרש כל כוח הרצון כדי לא להסתכל לעבר שולחן סלית'רין. הוא היה כל כך שקוע במחשבותיו, עד שכמעט לא הבחין במתח בין חבריו לשולחן. הוא הרים את מבטו וראה את רון ולבנדר מתכרבלים. מתי הם הופיעו? הרמיוני הייתה ליד הארי, לא מביטה בזוג ומדברת עם ג'יני. הארי שם לב שהיא לא עם דין. דין ישב קצת במורד המדרגות עם נוויל ושיימוס. היה מתח בין כולם. יש בזה דבר אחד טוב. כל אחד היה עסוק בדרמה שלו שאף אחד לא שם לב לדרמה של הארי.
YOU ARE READING
מלחמת שבירת הלבבות • פאנפיק דרארי מתורגם
Fanfiction"אתה יודע מה אני חושב?" הארי רכן מעבר לשולחן. "אני חושב שאתה מפחד. אתה לא לוקח סיכונים כמו הגריפינדורים." הוא לעג. "בבקשה, הגריפינדורים רק עושים את עצמם, הם פחדנים מבפנים." הארי חייך, מתיישב חזרה במושבו. "לא אני." "הוכח זאת." הארי קם והסתובב סביב הש...