52

625 49 12
                                    

הארי ורון נזרקו לצינוק על ידי זנב תולע. הארי נרתע כששמע את הרמיוני צורחת ורון החוויר. הוא רץ אל הדלת והתחיל למשוך בה.

"אנחנו חייבים לעשות משהו!" רון צעק. "המכשפה הזו מטורפת. מי יודע מה היא תעשה!"

"רון? הארי? אלה אתם?"

הארי הסתובב וראה את לונה, אוליבנדר וגובלין יוצאים מהצללים.

"היי. אני שמח לראות שכולכם בסדר."

"לא הייתי אומר בסדר -" הגובלין מלמל אבל רון קטע אותו.

"יש דרך לצאת מכאן?"

"הקסם לא עובד כאן למטה." הסביר אוליבנדר.

"רגע, אני חושב שיש לי רעיון." הארי כרע ברך ושלף את שבר המראה ששמר בגרב שלו.

"איזה דבר מוזר להחזיק בגרב." ענתה לונה.

הארי הרים אותה, מביט בעינו של דמבלדור כשהיא מביטה בחזרה. הוא אמר, "תעזור לנו."

הוא הנהן ונעלם.

"עכשיו מה?" שאל רון, נרתע כשהרמיוני צרחה שוב. "אנחנו חייבים לעזור לה!"

"אנחנו רק צריכים לחכות בסבלנות."

בדיוק אז הופיע דובי. "הארי פוטר."

הארי חייך. "דובי! אתה יכול להתעתק כאן?"

"כמובן, אדוני. דובי הוא גמדון בית."

"מבריק. אתה יכול לקחת את השלושה האלה קודם?" שאל הארי.

"מתי שתהיה מוכן, אדוני." אמרה לונה ואחזה בידו.

"אדוני?" דובי חייך. "אני אוהב את האחת הזו." ואז הוא הביט בהארי. "תפגוש את דובי בראש המדרגות בעוד כמה שניות."

הארי הנהן והם נעלמו. רון והארי רצו אל הדלת ועמדו משני צידיה בזמן שזנב תולע ירד למטה. הוא פתח את הדלת ואז נפגע מאחור בקסם. הוא נפל קדימה ורון הרים את השרביט שלו. הם פסעו על גופו ומיהרו במעלה המדרגות כדי לפגוש את דובי.

"אנחנו חייבים להתפצל." אמר הארי. "תשיג את הרמיוני ואני אמצא את דראקו."

הארי פנה לעזוב כשרון אחז בזרועו. "אין לנו זמן. הם מתעללים בהרמיוני עכשיו. אני צריך את עזרתך להגיע אליה."

הארי פנה אל דובי. "אתה יכול למצוא את דראקו בשבילי?"

"דובי יודע איפה הוא."

הארי הנהן. "קח אותו למקום מבטחים לפני שתחזור אלינו, בבקשה."

דובי הנהן והסתלק.

°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

דראקו פסע הלוך ושוב בחדרו, מנסה למצוא דרך להימלט, כאשר דובי נחת באמצע החדר שלו. הוא קפץ לאחור בהפתעה.

מלחמת שבירת הלבבות • פאנפיק דרארי מתורגםWhere stories live. Discover now