(Multimedya'daki Derin)
"Oradan inmen için on saniyen var."
"Hayır."
"Bir. İki. Üç. Dört. Be-" Derin'in çığlığı kulaklarımı çınlatıyor. Korkuyla büyümüş olan gözlerle ona bakıyorum.
"Kahretsin! Derin!"
***
"Hahahahah!" gülmekten karnıma ağrı girmişti. Bora'nın yüzündeki o ifadeyi tekrar görmek için nelerimi vermezdim.
"Gülme! Yaptığın hiç hoş bir şey değil. Ya yaptığın bir şaka değil de gerçek olsaydı?"
"Hahah ama şakaydı. Hem neden biraz eğlenmek yerine bir sürü olumsuz şey düşünüyorsun. "
Bora hala daha kızgındı.
"Şakalar tek yönlüdür Derin. Bundan sadece yapan keyif alır, maruz kalan değil. Hem nasıl eğlenmemi bekliyorsun ki? Ne kadar endişelendiğim hakkında bir fikrin var mı senin?"
"Çok uzatıyorsun Bora. Hem bana bir şey olmuş olsaydı bile kimsenin umrunda olmazdı korkma."
Bana döndü ve kaşlarını kaldırdı.
"Neyse. Hadi yürü. Eve gidiyoruz."
"Ne! Ama evden çıkalı daha 10 dakika bile olmadı."
"Eğer bir an önce eve dönmezsek başıma bela olacaksın."
"Söz veriyorum uslu duracağım. Lütfen Bora."
"Hayır."
"Lütfen."
"Hayır Derin!"
"Emin misin?"
"Evet. Eve gidiyoruz."
Tamam öyleyse.
Arkama bakmadan koşmaya başladım. Olabildiğimce hızlı koşuyordum. Bora ilk önce şaşkınlıktan arkamdan bakakaldı; daha sonra da bağırarak peşimden gelmeye başladı.
"Derin dur! Hani uslu duracaktın!..."
Bir kahkaha attım.
"Hahahah!"
"Derin! Sana dur diyorum!"
Aradaki mesafeyi biraz daha açtım.
Kendimi sıkmayarak koşmaya çalışıyordum. Çünkü eğer kendimi sıkarsam kısa bir süre sonra nefes alamıyor ve koşamıyordum.
"Derin! Durman için sana son bir şans veriyorum."
Bir kahkaha daha attım.
"Hahahah!"
"Eğer seni bir elime geçirirsem çok kötü olacak Derin!"
"Peki." bacaklarıma biraz daha yüklendim ve aramızdaki mesafeyi biraz daha açmaya çalıştım. Tabii bu sefer başarılı olamadım. Çünkü Bora çok hızlı koşmaya başladı.
İlerideki sokaktan sağa döndüm ve karanlık bir sokağa girdim. Sokakta biraz ilerledim. Bora köşeyi dönmemişti ki karanlık sokaktaki bir apartmanın bir kaç basamağını çıktım ve sırtımı kapıya yaslayarak iyice gizlendim.
Sokak da karanlık olduğu için Bora beni göremeyecekti.
Çok fazla geçmeden Bora bağırarak sokağa saptı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAÇIŞ
Fiksi Remaja17 yaşında, onu öldürmek isteyen adamlardan kaçan bir genç kız... Onun bir suçu yoktu. Başına gelen her şey ailesi yüzündendi. Ailesinin sakladığı bir sır yüzündendi ama o bunu bilmiyordu. İnandığı ve güvendiği tek insan da onu yalnız bırakınca her...