Dlaczego Ja?
Felix wraz ze swoimi przyjaciółmi ze Stray Kids siedział w hotelu na kanapie. Za niedługo miał się odbyć ich koncert w Polsce. Będą jechać tam pierwszy raz a słyszeli że to jest bardzo fajny kraj więc są podekscytowani. Po za tym jadą tam z dziewczyną Bang Chana więc tym bardziej będzie weselej.
Bang Chan: Ej.. A wy się cieszycie że moja dziewczyna też jedzie czy nie, czy macie to wy****ne?
Hyunjin: Szczerze? Będzie kogo podrywać oprucz mojego Hana.
Han: Serio Hyunjin?
Hyunjin: Noo.. Cicho siedź!
Lee Know: To ty go kochasz Hyunjin?
Hyunjin: Kogo? Hana? Tak. A co?
Han: On mnie nie kocha. Po prostu chce mieć więcej atencji i chce żeby ktoś go pokochał.
Bang Chan: A tak na serio to co myślicie?
I.N: No nie będzie nudy na pewno.
Changbin: A ty Felix co? Niby taki hot a nikogo nie masz.
Seungmin: Ma nas.
Felix: No właśnie. Mam was. Po za tym.. Sam mówisz że jestem hot więc czuje się wtedy lepiej..
Bang Chan: A ty Lee nie masz też kogoś przypadkiem?
Lee Know: Noo.. Mam.. A co?
Han: To czemu nie jedzie z nami?
Lee Know: No bo ona nie chce wyjeżdżać do Polski poza tym jeszcze nie jesteśmy tak oficjalnie razem jak Bang Chan.
- Skip Time -
Jak już ta rozmowa się skończyła Felix chciał pobyć w samotności. Poszedł do pokoju "spać".
(mówi sam do siebie)
- Dlaczego Ja? Dlaczego akurat ja muszę być taki k***a nie szczęśliwy?
Zaczął płakać.
- Dlaczego to akurat ja tak bardzo cierpię?...
Idzie do łazienki i spogląda w lustro.
- Nie powinienem płakać.. Jutro trzeba coś nagrać więc muszę wyglądać porządnie.
*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×*×
To jest całkowicie historia wymyślona przeze mnie. Nie jestem kejpopiarą ani nic tylko wzoruje się na opowieściach mojej kuzynki.
Mam nadzieje że się podopa. :)296 słowa
CZYTASZ
To nie ta miłość [Felix Skz fanfik]
Short StoryFelix zakochuje się w dziewczynie dużo od niego młodszej i nie wszystko idzie zgodnie z planem (przekleństwa są cenzurowane)